Hol vagyok? Miért van sötét? Miért vagyok egyedül? Ezek a kérdések cikáztak a fejemben. Egy tisztás közepén álltam jobbra tőlem egy patak volt annak mentén egy terebélyes fűzfa rajta egy hinta,míg a bal oldalon egy sötét relytélyes erdő. Mivel a szívem az erdő felé húzott mert kiváncsi voltam tényleg olyan ilyesztő-e mint amilyennek tűnik elindultam felé. Ebben a pillanatban zuhogni kezdett az eső. Valaki felém futott nem láttam ki az csak egy alakot átlökött a jobb oldalra. A hinta megmozdult és végre megláttam ki lökött át ide. Teljesen lefagytam ..az ott . Tényleg ez a valóság? Itt van előttem maga Park Jimin a biasom. Uhh élőben még sexybb.. ahww ne nézz így rám ne már késő elvesztem azokban a barna íriszekben. Felállt ès odasétált elém. Én csak nyáladdzom mint valami buldog ő meg csak mosolyog és úgy néz le rám.
-Tttt...eee. ..te hogy hogy i..i..tt itt?
-csss... ne rontsd el a pillanatot-mondja vággyal teli hangon.
Lassan lehajol hozzám kezeit derekamra teszi én pedig nyaka köré kulcsolom enyéimet. Ajka hozzáér enyémhez az én testemen pedig jóleső bizsergés fut végig. Lassú tempóban érzékien mozgatja puha párnácskáit enyémen. Lassan én is beszállok és ugy faljuk egymás ajkait. Nyelvével megnyalja alsó ajkam bejutást kérve számba én pedig természetesen megadtam neki. Elmélyítette csókunk de miután ez megtörtént a lágy fuvallat elállt a patak csörgedezése megszűnt és egy ismerős dallam váltotta fel.
Felkeltem.. bassza meg csak álom volt az egész.. pedig annyira valósághű volt. Ahhww azok az ajkak már így visszagondolva is beindul a niagarám. Ahhjjj faszom miért nem lehet ez a valoság??Nos itt is lenne a kövi rész remélem tetszik nektek!
VOUS LISEZ
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanfictionKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18