Reggel bár nagyon sablonosan hangzik tényleg jól keltem a reggeli is finomabb volt ès sokkal boldogabb voltam. Betudtam annak hogy biztos a tegnapi miatt vagyok ilyen. Reggeli rutinom után elbattyogtam a szekrènyemig és kiválasztottam mára a ruhám.
A szettem alá mèg egy mintás fekete harisnyát felvettem és el is indultam a suliba. Féluton Nao szószerint belèmcsapodott ès egyből faggatni kezdett.
-Jóreggelt. Honnan ismered Jimint? Mióta? Hol voltál tegnap? Vele voltál? Van valami köztetek?
-Jóreggelt és mi ez vallatás?-indultam el- különben is magánélet nem létezik?
-Jo de ha jönnek a kis Arminok kérem a beszámolót.
-Arminok?-nevettem el magam-hogy jött ez neked?
-Ara plussz Jimin egyenlő Armin mert az majdnem olyan mint az Army.
-Aham. Vágom.
Lassan betántorogtunk a suliba miközben hallgathattam Nao hülyeségeit. Levágódtunk a szokásos helyünkre miközben egy nem kívánatos harmadik szemèly is utánunk jött.
-Hahh te már megint mit akarsz?- álltam elé.
-Cuki a szoknyád kár hogy már réég kiment a divatból.-játszotta az eszét mikőzben a haját csavargatta
Összenéztünk Naoval egy olyan ez most komoly? fejjel.
-Figyelj Pinki pont szarok a vélemènyedre és had legyen már az èn dolgom hogy mibe öltözködök.
Felhúzta az orrát és elment belátva hogy ugy sincs értelme velem vitáznia. Most hogy vègre nyugtom van bedugtam a fülesem és elkezdtem zenét hallgatni. Óra közepe felé rezgett a telóm. Megnéztem hogy ki írt és kiváncsian nèztem meg az üzenetet amit Jimin írt.
Jm: Eljössz ma ebédelni velem?
Én: Persze de ez igy hogy jött?
Jm: Nemtom csak ugy és akkoor fél tizenkettőre gyere le az alaksorba.
Én: Rendi.
Jm: Na tanulj majd talizunk szia😘❤
Én: Szia❤
Hatalmasakat dobbant a szívem és már alig vártam hogy elmehessek. Izgatottan ültem végig mèg két órát majd a cuccomat a szekrènybe számüzve lementem a megbeszèlt helyre. Senki nem volt ott majd egyszer csak kèt kezet éreztem meg a hasam előtt ami a hozzá tartozó mellkashoz húzott. Eleinte feszengtem majd amikor az ismerős illat az orromba szökött elengedtem magam és elmosolyodtam.
-Szia jimin.
-Szia Ara remélem éhes vagy.
-Ühüm.-fordultam vele szembe.
Jimin egy bugyiáztató mosollyal nézett rám èn meg belül már meghaltam. Park kibekurt szexisten bugyiáztató ránézelaztorgazmustkapsz Jimin megölsz engem.
-Na menjünk-fogta meg ismételten kezem és kivezetett a sulibol de most nem engedte el a kezem. Elpirulva néztem fel rá de ő csak kacsintott egyet amivel még inkább elszineződött az arcom.
-És hova megyünk?-kérdeztem lehajtott fejjel hogy ne keljen ránéznem.
-A világ egyik legjobb gyorskajáldájába-állam alá nyult és felemelte fejem hogy szemébe nèzzek-mi a baj?-kèrdezte mosolyogva
-Se...semmi.
-Biztos?
-Aham.
-Hát jo-tudta le a dolgot és egy pár méter után meg is érkeztünk. Mélyet szippantottam a levegőből és az isteni illatokra megkordult a hasam.
-Ugy hallom valaki tényleg èhes-nevetett fel Jimin Aaahhww megööl.-Mit kérsz?
-Kimchiit.
-Akkor a hölgynek és nekem is egy kimchit elvitelre.
Megkaptuk a kajákat majd Jimin el is kezdett menni valamerre.
-Hova megyünk?
-Hát nem is az utcán fogjuk megenni. Elmegyünk az egyik kedvenc helyemre.
-Rendi.
Sétáltunk és beszélgettünk amikor egy erdei ösvényre léptünk.
-Öööm Jimin? Biztos erre van?
-Igen bízz bennem. Ohohohoo az menni fog. Még sétáltunk egy darabig az erdei ösvènyen addig amig az erdő tulsó szélénél egy fákkal körbevett tisztáson meg nem láttunk egy pavilont.
-Váo ez a hely gyönyörű.-nèztem Jiminre csillogó szemekkel.
-Nem véletlen ez a kedvenc helyem.
Leültünk a pavilonba és elkezdtünk enni.
-Hmm ez isteni.
-Mondtam hogy az a világ legjobb gyorskajáldája.
Megettük a kimchit miközben csak èlveztük a csendet.
-És most?
Jimin rám nézett és kuncogni kezdett.
-Yaa most mi van?
-Tiszta maszat a szád.-kezdte ujjával törölgetni majd a szájába vette ujját-Hmn a tiéd egy kicsit fűszeresebb volt.
Nem tudtam megszólalni csak tátogtam mint egy hal. Jimin megmosolyogta reakcióm majd közelebb csuszott hozzám. A sokkból feleszmélve játékosra véve a hangulatot megfogtam Jimin karját majd futni kezdtem a tisztáson.
-TE VAGY A FOGOOO.
Jimin nevetve utánam eredt és egy jó tíz perc után utolért és felkapott a vállára.
-Neeee-sikítoztam-tegyél leeeehehee-nevettem el magam.
-Mm. Tök könnyű vagy.
-Nagyon jó és én ezzel mit kezdjek.
Letett majd hanyatt vágódott a fűben. Én is lefeküdtem majd Jimin tarkója alól kivéve egyik kezét kinyujtotta hogy feküdjek oda. Habozva bár de megtettem és igy kèmleltük az eget. Egy idő után kezdett esteledni és lehülni az idő igy vissza indultunk. Jimin megint ragaszkodott ahhoz hogy hazakísér így saaajnos bele kellett mennem.
-Egyèbkènt gondoltad volna pár èvvel ezelőtt hogy ekkora sikereket fogsz elérni?
-Őszintén szólva nem. Hogy fogalmazódott meg benned ez a kérdés?
-Hm-vontam meg a vállam-csak ugy jött.
Egymással szemben megálltunk a házunk előtt.
-Köszönöm ezt a mai napot, nagyon jól éreztem magam.
-Ugyan nincs mit. Én köszönöm hogy eljöttél.
-Semmiség-mosolyodtam el.
Jimin kezeit a derekamra csusztatta és közelebb vont magához. Lassan lehajolt és puha dús ajkait az enyémeknek nyomta. Ezer meg ezer pillangó kelt életre a gyomromban és kezemet nyakába akasztva viszonoztam csókját. Ajkaink teljesen szinkronban mozogtak majd nyelvèvel végig szántott also ajkamon bejutásért esedezve. Elnyitottam ajkaimat és Jimin át is csusztatta nyelvèt és amikor talalkozott az enyèmmel megremegtem és ha nem tartott volna összeestem volna a gyönyörtől. Percekig faltuk egymás ajkait majd amikor elválltunk csillogo szemekkel meredtünk a másikèba. Magához vont egy ölelésre majd egy szájra puszi után elbúcsúzott.
-Jóèjszakát Ara álmodj szèpeket.
-Jóéjszakát és te is.
Bementem a házba majd egy gyors átöltözés és zuhany után az ágyba vetettem magam. Ujjammal megérintettem számat és elmosolyodtam a nem egèszen fèl órája törtènteken. Ez nem lehet igaz. Ez tényleg velem törtènt meg? Megcsókolt Park Jimin. A biasom megcsókolt. Ur isteeen ès visszacsokoltam. CSÓKOLÓZTAM A BIASOMMAL. Mosolygva a párnába furtam a fejem és boldogan vetettem magam az álmok világába remènykedve hogy ez tènyleg a valóság.Sziasztok Mochik!
Nagyon boldog karácsonyt kivánok mindenkinek!❤🎄🎁
VOUS LISEZ
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanfictionKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18