Reggel felkeltem és fejen csapott a felismerés hogy bizony ma fogunk gyakorolni az Idolokon. Izgatottan mentem a fürdőbe és egy gyors reggeli rutin után a szekrènyhez ugráltam. Jó benyomást akartam kelteni így olyan ruhát választottam ami ennek megfelelő.
Erre esett a választásom így felvettem és lementem a konyhába.
-Szia anya.
-Szia kincsem. Hogy hogy ki vagy csípve?
-Ma jönnek az Idolok a suliba.
-Ooo mindent értek. Melyik jön be.
Kiköptem a vizemet és anyára néztem.
-Mii. Honnan veszed hogy bejön valamelyik? Nekem aztán biiztos hogy nem. Na de mennem is kell vár már Jimin VAGYIIIS a suli..omm igen szóval sziaaa.-futottam ki a házbol. Huu kinos kinos kinos. Na de sebaj színésznek sem kell elmennem. Félúton Nao már húsz méterről a nevemet kiáltva futott felèm.
-Araaaaaaaaaa. Huhh Idolok ma gyakorlás ÚRISTEEN.
-Igen tudom.-nevettem el magam. Nagy izgalmak közepette tartottunk a suliba ahol fel alá járkáltak a maszkban álcázott Idolok.
-Te Ara. Miért van tele terroristákkal a suli?-suttogta a fülembe Nao.
Kijelentésére szinte fuldokoltam a röhögéstől és még a könnyem is kifolyt.
-Nem terroristák hanem Idolok.
-Ööm hihihii tudtam ááám.-vakarkatta kínosan a tarkóját.
-Na gyere te bolond.-ragadtam karon és indultunk le a gyakorló terembe ahol már minden készen állt. Az ajtóban megpillantottam egy ismerős alakot aki engem bámult. Amint rájöttem hogy ki az ugrottam egyet és egy ezer wattos mosollyal fordultam Naohoz.
-Mindjárt jövök kimegyek Wc-re.
-Hát jo.-tudta le egy vállrándítással.
Futva mentem ki a folyosóra majd amint megláttam hogy egy üres terembe megy utána futottam. A teremben már tárt karokkal várt így odafutottam ő pedig felemelt és megcsókolt. Ahhww azok az ajkak. Letett majd úgy meredt a szemembe.
-Nagyon csinos vagy ma. Kinek csípted ki magad?
-Hát nem is tudoom. Talán neked.
Jimin ajkaira egy elègedett mosoly húzódott én meg fülig pirultam.
-Cuki vagy amikor zavarba jössz.
-Mi? De aaa nem is vagyok zavarban.- tettem kezeim arcom elè. Jimin nevetve húzta el kezeim és ölelt magához.
-Akár mennyire nem engednèlek most el vissza kell mennünk. Hamarosan kezdődik az óra.
-Hahh na ja. Remélem téged kaplak ki.
-Majd meglátod.-mosolygott mint egy tejbetök.
-Te valamit tervezel.
-Én semmit.- puszilt hajamba.
Nagy nehezen elengedtük egymást majd először én majd nemsokkal utánam Jimin jött ki a teremből hogy ne legyen feltűnő. Elkezdődött az óra és mindenki izgatottan várta hogy kit fog kapni. Nao Sugát kapta és már majdnem sírt örömèben. Lisa egyik csicskája asszem Zora kapta Kait. Mindenki kapott már valakit csak Lisa és én nem. Jimin és Sehun maradtak és nagyon remèltem hogy nem Lisa kapja Jimint.
-Young Ara te Park Jimint kapod.-mondta a tanárom. Egy megkönnyebbült sóhaj hagyta el a szám és beálltam a szék mögé ahova Jimin leült.
-Hahh ezaz sikerült.
-Ez eleve le volt beszèlve.-vigyorgott.
-Akkor ezèrt voltál bennt a suliban?
-Ahaa.
-Na és mit szeretnèl mit csináljak?-turtam bele a hajába.
-Fesd be kékre és egy kicsit vágj belőle.
-Hmm kékre? Nem rossz.
Levágtam a haját majd felkentem a festéket és közben jót beszèlgettünk.
-Ara lègyszives gyere ide és segíts Lisanak.-kért a tanárnő.
-Hahh egy pillanat és jövök.-mondtam Jiminnek.
-Miben kène segítenem?
-Hát ugy nagyjából mindenben. Nem szeretném hogy szegèny Sehunnak elrontsa a haját.
-Igen is. Vigyázz ribanc khmm akarom mondani Lisa.-löktem arrébb.-Milyen hajat szeretnél Sehun?
-Egy sima vágást.
-Komolyan ennyit nem tudsz megcsinálni?-nèztem lenézően Lisara. Megcsináltam Sehun haját amire azt mondta hogy nagyon tetszik neki majd visszamentem Jiminhez.
-Bocsi már itt vagyok.
-Semmi baj láttam nagyon elvoltál Sehunnal.-mondta nekem felgmán.
-Most komolyan féltèkeny vagy?
-Nem!
Lehajoltam a füle mellè mintha a tükörből nèzném de közben a fülébe suttogtam.
-Igazán nincs miért féltèkeny legyél oppa.-haraptam rá gyengéden fülcimpájára. Láthatóan elértem cèlom mert minden harag eltűnt Jiminből.
Megmostam a haját majd beszárítottam és megkell hogy mondjam jó munkát vègeztem mert nagyon szexi lett a végeredmèny. A tanártól két ötöst is kaptam mivel ügye Lisa helyett is dolgoztam. Suli után hazamentem majd Jimin írt.
Jm:Kijössz a háztok közeli parkba?
Én: Persze. Tíz perc és ott vagyok.
Felvettem a cipőm és már rohantam is. Amint odaértem egyből megpillantottam majd mikor odaértem egy hosszú csókban részesített. Elkezdtünk sétálgatni a parkban miközben beszélgettünk ès élveztük egymás társaságát.
-Nagyon tetszik az új hajam. Köszönöm szépen.
-Ezt örömmel hallom és igazán nincs mit. Nekem is tetszik.
-Tényleg hamár itt tartunk. Szóóval az oppád vagyok?-huzogatta szemöldökét.
-Ömm azt azért mondtam hogy megnyugtassalak.-pirultam fülig.
-Valóban? Akkor miért vagy ilyen vörös?-hajolt közel hozzám.
Nem találtam a hangom. Egyszerűen kèptelen voltam megszólalni. Jimin megunva szenvedèsem hajolt ajkaimra és adott egy érzelmes csókot. Amint elváltunk homlokunkat egymásénak döntöttük és ugy meredtünk egymás szemèbe.
-Ara lennél a barátnőm?
-Jesszusom ez kérdés? Persze hogy igen.-ugrottam a nyakába.
Egész délután a parkban voltunk és enyelegtünk ahogy azt Nao mondaná. Ismét este értem haza de nem egy cseppet sem bántam mert azzal lehettem akit mostmár a szerelmemnek tudhatok. Lezuhanyoztam majd bevetettem magam az ágyba és boldogan adtam át magam a bágyadt sötètségnek.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanficKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18