Reggel arra keltem hogy anya ébresztget. Lassan kínszenvedések közepette felnyitottam pilláim majd nyújtózkodni kezdtem.
-Kicsim az ég áldjon meg kelj már fel!-Szólt anyum sokadjára.
-Mivaaan?
-Egy én elmentem dolgozni kettő kelj mert ma suli van.
-Jajj tényleg! Köszi anya!
Kipattantam az ágyból mert már nagyon vártam ott az első tanítási napomat. Elmentem a fürdőbe és elvégeztem a rutinomat. Kikaptam a szekrényemből pár ruhát majd gyorsan magamra kaptam.Leszáguldottam a lépcsőn... na igen mind ezzel nem lett volna semmi baj ha meg nem botlok. Amikor földet értem először fájdaltam a térdem de aztán csak röhögtem magamon hogy hogy lehetek ekkora balfasz. Gyorsan túlléptem az ügyön és a konyhába mentem. Ettem valami reggelinek sem nevezhető kaját és már otthon sem voltam. Ráírtam Naora hogy majd a sarkon lévő kisbolt előtt találkozzunk. Alig ha öt percet vártam rá már futott is hozzám. Ugy látszik nem csak én vagyok ennyire izgatott.
-Szia csajszi kilométer hiányod van?
-Szia amugy nincs csak annyira várom már a sulit hogy igy vezetem le az izgatottságot.
-Ahha értem. Na gyere induljunk.
-Oké. Mit csináltál a hétvégén?
-Szarrá tanultam magam csak hogy biztosan kiválasszanak Jiminhez.
-De nem ma lesz nem?
-Nem dehogy is csak jobb félni mint megilyedni.
-Az igaz.
Odaértünk a suliba majd ahogy betettük a lábunkat már le is támadott minket Mark.
-Sziasztok csajok!
-Szia Mark!-köszöntünk szinkronban.
-Nem baj ha veletek lógok?
-Nekem nem.
-Nekem sem.
-Akkor jó gyertek menjünk a terembe.
Bólintottunk majd követtük. Miénk volt a tizennégyes terem. Nos hát az osztályról... megvannak a szokásos bandák , vannak a kurvák azok a tanári asztal előtt tömörülnek. Vannak a nagymenő fiúk akik közép tályon helyezkednek el. Vannak a stréberek akik a kurvák két oldalán elől ülnek. A hátsó padsor pedig üres. Na az lesz a mi helyünk. Gyorsan hátra baktattam majd levágódtam az ablak mellé. Nao követett de Mark leült a stréberekhez. Nos hát a lányok körében a rólunk való vélemény látszólag megegyezett. A jó tanulók azért vetettek ránk megvető pillantásokat mert le fogjuk rontani az átlagukat pedik nagyon nem , a kurvák meg azért mert tény hogy nem vagyunk csúnyák és azt hiszil majd elhappoljuk előlük a fiukat. Hát a fiuktól is egyöntetű pillantásokat kaptunk a tipikus ez nekem kell, nem vagy rossz és a többi pillantás. Majd meglátjuk ha megismernek minket akkor is igy fognak-e ránk nézni. Egy tíz perc elteltével valószínűleg a fő kurva odatipegett hozzánk a magassarkujában.
-Sziasztok!-nyávogott-az én nevem Lisa!
-Csá az enyém Young Ara!
-Az enyém meg Jung Nao!
-Ahha okee és eddig ki tetszik nektek az osztályból? Láttam hogy Markkal nagyon jóba vagytok. Mi van köztetek?
-Nyugodj le csak haver.
-Okis de ki tetszik?
-Senki!
-Helyes. Ha netán mégis Justinról kurva gyorsan tegyetek le mert ő az enyém!
-Hihetetlen vagy! Látszik te sem az eszedről vagy híres!
-Hogy mered??!
-Egyszerűen.
-Chh díszkurvák!
-Jajj ne pedig már elhittem hogy igazi vagyok. Na sebaj akkor majd gyakorlok jo?
Megsértődött majd elhúzta a csíkot. Na végre becsengettek.
-Sziasztok gyerekek! Jött hozzánk két új tanuló! Gyertek ki kérlek és mutatkozzatok be!
Kimentünk majd én véletlenül ráléptem a kurvinca lábára amiért lefokozott díszkurvára. Komolyan gyakorolni fogok. Először én mutatkoztam be.
-Sziasztok az én nevem Young Ara imádok énekelni és táncolni.
Csak ennyit mondtam majd a helyemre mentem. Most Nao jött majd ő is leült.
-Rendben nos akkor folytassuk ott ahol előző órán abbahagytuk.
Az óra szépen zajlott én figyeltem és jegyzeteltem amit a tanárnő mondott. Azonban amikor írni akart akkor észrevette hogy nincs kréta.
-Ki megy le nekem a tanáriba krétáért?
-Majd én tanárnő!-szóltam és már itt se voltam. Elültem a fenekem muszály mozognom. Ám ahogy a tanáriba tartottam valakinek nrkimentem mert kiváncsi voltam oda találok-e csukott szemmel. Felnéztem és ott állt előttem az igazgató.
-Elnézést Mrs.Wong nem szándékos volt.
-Semmi baj Ara , de miért mész a tanári felé? Csak nem kiküldtek óráról?
-Nem csak le kell jönnöm krétáért.
-Értem akkor siess!
-Rendeben.-azzal ott is hagytam.
Felvittem a krétát majd folytatódott az óra. Szünetben oda jött hozzánk Mark beszélgetni egészen addig míg egy fiu nem csatlakozott. Akkor elment.
-Sziasztok lányok!-villantott egy fél oldalas mosolyt-az én nevem Justin.
-A miénket meg hallottad óra elején.
-Igen.. nos van pasitok?
-Te aztán nem kertelsz apukám!
-Nem hát minek ha ugy is megkérdezném. Szóval?
-Nem nincs pasink!
-Akkor leszek én a pasitok.-kacsintott.
-Ide figyelj öregem lehet hogy a mosolyoddal meg a beszédeddel leveszed a többi lányt a lábáról de minket nem szóval ha jót akarsz magadnak és nem szeretnél lila "szemfestéket" akkor most elhúzod a csíkot.
-Ara de fel vágták neked a nyelved!
-Ugyan szivi csak tényeket közlök veled!
-Majd meglátjuk hogy az órák végére is visszautasítasz-e majd.
-Nem kell annyi időt várnod a válasz örökké ugyan az marad NEM!
Na végre ez is elhúzott! Komolyan mondom itt csak ilyen piócák vannak?
A többi órán is figyeltem és jegyzeteltem. Majd már mentünk is volna haza ha Lisa nem állít meg engem.
-Mit mondtam neked?!!
-Nem tudom mert szelektìv a hallásom.
-Azt hogy hagyd békén Justint!!
-Én békén is hagyom eszem ágában sincs önszántamból hozzá szólni.
-Akkor mi volt ez a mai kis bájcsevely??!
-Ő szólt hozzám. Tényleg ha már itt tartunk vedd szorosabbra a pórázát akkor majd biztos melletted marad.
-Te ide figyelj tudd hogy kivel beszélsz!
-Ó hát én tisztában vagyok vele és te tudod hogy kivel beszélsz?
-Na kivel?
-A híres neves divattervezővel!
-Na persze!
-Tényleg jelentkeztem egy suliba fel is vettek csak azt mondták túl jó ötleteim vannak ahhoz hogy megvalósítuk őket. Például rajtad most eltudnám képzelni az egyik kompozícióm. Leborotvált haj, kisírt szem, elkenődött smink, a ruha tiszta vér és szakadt és a hasadben meg ott forog egy kés. Ugye milyen jó?
-Te beteg vagy!
-Nem is csak pszichopata!
Elmentem haza majd megfürödtem. Felvettem a pizsim és lementem vacsizni. Anya már alszik mert ma estére megy dolgozni. Megvacsiztam és bevetettem magam az ágyamba. Ez a sok világi hülye teljesen leszívta az agyam. De most komolyan hogy lehetnek ilyen emberek? Ezekkel a gondolatokkal a fejemben tanulmányoztam a plafont. Éreztem ahogy a pilláim egyre elnehezednek majd elragad a sötétség.
ESTÁS LEYENDO
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanficKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18