Reggel angyalhangú oppámra ébredtem és most az egyszer szívesen keltem fel. Elmentem a fürdöbe és egy gyors reggeli rutin után már a szekrènyem előtt is voltam. Ma egy kicsit fújt a szél ezért nem kockáztattam meg a szoknya viselését. Így ez mellett tettem le a voksom.
Magamra aggattam majd lementem a konyhába. Ahol csak a reggelim várt. Gondolom anya előbb elment dolgozni. Megettem a reggelit majd már húztam is a suliba. Félúton megvártam Naot gondolom elaludt, éés sejtésem beigazolódott amikor egy rohanó, kócos hajú Nao futott felèm.
-Szia csak nem elaludtál?
-Hahh de...nagyon látszik?
-Áá dehogy én se a madárfészek hajadból jöttem rá.
-Nemáár. Segiiits.
-Jo figyi van nálam egy sapi ezt vedd fel és a suliban megcsináljuk a hajad oké?
-Hahh életmentő vagy.
-Na menjünk.
Elindultunk a suliba majd ott egyből rohantunk a wc-be. Kifésültem Nao haját mert ha ő áll neki abból hiszti lesz, majd már mentünk is a termünk felè.
-Sziasztok lányok.-vágódott mellénk Mark.
-Szia Mark.-köszöntünk egyszerre. Hmm már régen beszélgettünk.
-Hányast kaptatok tegnap?
-Én egy ötöst Yoongi hajáért. Áá azt hittam ott kapok szívrohamot. Hozzáérhettem a hajához és még beszéltünk is.
-Én két ötöst Jimin és Sehun hajáért.
-Két Idolt csináltál?-nézett rám zavartan.
-Aha, mert Lisa nem tudott semmit csinálni.
-Áá igy már érthető. Ara tudnánk egy kicsit beszélni négyszemközt?
-Persze.
Elvonultunk a lépcsőházba és leültünk.
-Miről szeretnél beszélni?
-Én csak ahjj.. szeretnék őszinte lenni veled és nem magamban tartani az érzéseimet mert abból csak baj lenne.
-Nyugodtam mondd nem harapok.-tettem hátára kezem biztatásként.
-Hahh de ígérd meg hogy nem fogsz haragudni.- nézett rám kétségbeesetten.
-Nem fogok.
-Szóval arról lenne szó hogy.. féltékeny vagyok rád. Neked olyan jól megy minden. Kiállsz az igazadért és bátor vagy, a biasoddal is egy csomó időt töltesz.
-Jajj Mark. Igazán nincs miért féltékenynek lenned. Én egyszerűen ilyen természettel születtem. A biasos dologról meg hát csak mindig összefutunk.
-Nem haragszol amiért elmondtam?
-Nem sőt köszönöm hogy őszinte voltál velem.
-Én igazán örülök a sikereidnek de valahogy sohasem őszinte az örömöm.
-Nincsen semmi baj de azért remélem ez egy idő után eltűnik belőled ez az érzés.
-Én is remélem.-hajtotta le a fejét.
-Na nem szomorkodni. Gyere ide.-tártam szét karjaimat hogy egy baráti ölelèsbe vonjam. Megöleltük egymást és most hogy vègre tisztázódott minden visszaindultunk a terembe. Leültem Nao mellé majd elkezdődött az óra. Óra közben megrezdült a telóm.
Oppa: Jóreggelt jagi.😘 Bocsi hogy nem írtam előbb de csak most volt időm.❤
Én: Jóreggelt neked is.😘 Semmi baj az is elég hogy egyáltalán írtál.❤❤
Oppa: Délután tudnánk találkozni? Nagy hírem van számodra.❤❤
Én: Persze. Ugyanabban a parkban négykor?❤❤
Oppa: Rendben. Mennem kell vége a szünetnek. Szeretlek és vigyázz magadra.❤❤
Én: Rendi. Szeretlek.❤❤❤
Boldogan ültem végig az órákat majd mikor mentem volna ki a suliból Lisaba futottam.
-Na ide figyelj Ara. Ki vagy te hogy elvedd az esélyeimet?
-Miről beszèlsz?
-Ne játszd a hülyét. Arról hogy tegnap helyettem csináltad meg Sehun haját.
-Te idióta a tanár kért meg rá.
-Akkor is. Nem akarom hogy többet keresztbe tegyél nekem, ha mégis akkor azt nagyon megbábod.
-Èn bánom meg?-nevettem el magam.- kiscsillag tudtommal múltkor is én vertelek meg téged. Szóval kettőnk közül inkább neked kéne félned.
-Velem te így nem beszèlsz!-nyúlt volna hajamért de én felpofoztam és a földre löktem.
-Akadj le rólam tündérbogár. Nincs nekem időm pattogó nikkelbolhákra.-azzal otthagytam majd haza mentem. Négykor elmentem a parkba és amint megláttam Jimint odafutottam hozzá. Jimin a karjaiba zárt majd egy csókban részesített.
-Szia jagiya.
-Szia oppa.
-Milyen napod volt?
-Egész jó. Reggel lelkiztem Markkal, aztán végig ültem az órákat majd suli után kiosztottam Lisat.
-Aham. Ki az a Mark? Mit mondott?
-Nyugi. Mark az egyik osztálytársam és csak őszinte volt velem. Amúgy meg homoszexuális szóval nyugi.
-Jó mostmár megnyugodtam.
-Na mi az a nagy hír?
-Ó tényleg. Szóval a manager amint látta a munkádat-túrt kék tincsei közé-azt mondta hogy amint befejezted a sulit, szeretné ha te lennél a fodrászunk.
-Miii?-teljesen lesokkolódtam. Ilyen szerencsèm nem lehet. Úr isten ez egy nagyon nagy lehetőség.
-Elfogadod ugye?-kérdezte Jimin miután nem válaszoltam.
-Persze hogy elfogadom.-ugrottam nyakába.
-Huhh már egy kicsit megilyedtem.
-Hülye lennék ha ezt elutasítanám.
Még lézengtünk a parkban egy pár órát majd egy csókcsatát követően elbúcsúztunk. Hazamentem, lezuhanyoztam majd befeküdtem az ágyba. Szélsebesen csapott belém a felismerés. Ha elfogadom ezt a lehetőséget...akkor mi lesz Naoval? Áá biztos megérti..legalább is remélem. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el és csak remèltem hogy tényleg meg fogja érteni.
STAI LEGGENDO
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanfictionKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18