Sziasztok Mochik! Nos igaz nem sokan szavaztatok , de azoknak akik igen nagyon szépen köszönöm! Ezért most már uj a borító. Na de nem is húzom a szót itt is van a kövi rész!
Reggel kómásan keltem ki ágyamból. Deee... várjunk csak nem szólt az ébresztő ez csak egy dolgot jelenthet... HÉTVÉGE VAAN!! Ezazz fuck yeah nincs több korán kelés. Vidáman kipattogtam az ágyamból a fürdőig. Ott elvégeztem a reggeli rutinom majd felvettem valami itthoni rucit.
Miután ez megvolt lementem a konyhába ahol az asztalon 3 guszta palacsinta és egy cetli várt. Leültem és miközben falatoztam elolvastam a cetlit.
Jóreggelt kincsem!
Elmentem mert akadt néhány elintézni valóm. Legkésőbb este hatra itthon vagyok. Addig próbáld meg nem felgyujtani a lakást. :P
Puszi Anya!
Nos akkor ez annyit jelent hogy enyém a kecó egy rövid ideig... ja és vigyázzak hogy minden épségben maradjon. Hát mit gondolt anya nem vagyok én RM hogy mindent úgy összetörjek mint ő a napszemüvegét. Na akkor dobjunk egy üzit Nao-nak.
Hyy csaajszii!!
Figyusz este hatig enyém a kecó van kedved átjönni kis tracspartira?
Addig míg vissza nem ír leülök TV-t nézni. Alig nézhettem egy tíz perce a Barbi meséket de ebben megzavart az hogy Nao vissza irt... pedig most hivta volna el Ken randira Barbiit.
Neked is joreggelt!
Kicsit tul vagy pörögve szerintem. Egyébként nekem jó akkor már indulok is.
Na akkor ez letudva. Nézzük tovább a mesét..
Mikor vége lett pont csengetett Nao. Kinyitottam az ajtót majd amint levette a cipőjét jól le is csesztem.
-Fúú csajszi te is aztán jókor tudtál vissza irni!
-Miért?
-Mert éppen akkor akarta Ken elhivni randira Barbit.
-Néha azt hiszem leragadtál az 5 évesek szintjén. De ugy látszik sejtésem beigazolódott.
-Héj szívd vissza vagy...
-Vagy??
-Vagy nem szólok hozzád!
-Istenem.. nincs olyan szerencsém.
-Na gyere Tv-ünk!
-Nah jo.
Miután megnéztük a sorozatunk következő részét valahogy előkerült a nagyi sojuja. Nem is tudom hogy hogy. Iszogattunk majd amikor már kicsit...khmmm...igen kicsit "jobb kedvünk lett" nekiálltunk felelsz vagy merszezni. A végén már ott kötöttünk ki hogy nekem a lábam a kukában van az arcom gyönyörűségesen ki van sminkelve a hajam meg tele van wc papírral. Naonak meg a feje ugyszintén gyönyörű és be van ragadva a szék alá.
-Segíts már te unipaci!! Szedj ki innen!!-kiabált rám röhögve.
-Na jo de csak ha utána segítesz leoperálni ezt a nyomi vasembert a lábamról.
-Megeggyeztünk.
Nos egy fél óra szenvedés után sikerült kiszednem a szék alól Naot. Na és most jött a vas szörnyeteg ami megette a lábam.
-Nos ha jól látom ezt bizony patástol szedjük le.
-Mii??!
-Nyugi paci nem kell ilyen hangosan nyeriteni. Akkor hagyom a patád...
Nos ezt még egy fél óra alatt de sikerült leszedni.
-Na és most mit csináljunk?-kérdete Nao már fáradtan.
-Mit szólsz egy délutáni csicsihez?
-Benne vagyok.
Lecsuktam szemhélyaim majd mikor ujra kinyitottam őket már 17:00-volt. Nos hát elég érdekes pozícióban találtam magam a kanapén barátosnémmel eggyütt. A keze a számban volt a lába meg a hasamon kinyujtva. Hát oké... kitornáztam magam majd ittam egy pohár vizet. Aztán vissza mentem a nappaliba , de kár volt mert most vettem csak észre hogy mekkora rumlit csináltunk.
-Nao kelj fel!
-Haggyá' már.
-Hmm....ITT VAN SUGAA!!
-Mi hol?-mondta már a szőnyegről mert ahogy fel akart állni elvesztette egyensúlyát és ott kötött ki.
-Sehol csak másképp nem tudtalak felkelteni.
-És minek keltettél fel?
-Össze kéne rámolni a házat mielőtt anya hazaér.
-Nincs is akkora ku.....pi...azt a kurva!
-Na igen erről beszèltem szóval lássunk is neki.
Nos nem tulzok ha azt mondom hogy legalább egy óráig sínylődtünk a takarìtással. Már az utolsó simításokat végeztük mikor is meghallottuk anya kocsiját felhajtani a bejáróra.
-Ez anya!!
-Gyorsan ülj le és kapcsold be a TV-t.
-Oké csak természetesen.
Kinyitódott az ajtó és egy nyúzott anya lélett be rajta.
-Sziasztok lányok! Hát ti?
-Gondoltam áthívom Naot kicsit beszélgetni.
-Ne hazudjatok. Érzem a soju szagát.
-Ajj francba!!
-Semmi baj. Most az egyszer elnézem. Hiszen nem ugy tűnik mintha tulzásba vittétek volna.
-Persze hogy nem. Csak pár kortyot ittunk.
-Akkor jolvan.
-Ne segítsünk magának kipakolni?
-Köszi Nao az jól jönne.
Kipakoltuk a bevásárló szatyrokat majd mikor végeztünk Naonak haza kellett mennie.
-Anyaa nem baj ha elmegyek sétálnii??
-Nem menjél csak.
Elmentem átöltözni.-Kössz majd jövök.
Kiléptem a ház ajtaján majd a Han-folyó felé vettem az irányt. Most van alkonyat remélem odérek naplementére. Olyankor annyira gyönyörű. Gyorsan szeltem az utat míg végül pont időben odaértem.-Gyönyörű.-mondtam ki hangosan gondolatom. Majd hirtelen valaki megszólalt mellőlem.
-Igen ugybizony. Gyönyörű.
Annyira megijedtem hogy ugrottam eggyet. Nos ezzel nem lett volna gond csak amilyen balfasz vagyok elestem..
Az idegent pedig csak most tudtam igazán megfigyelni. Maszk volt rajta és sapka. Aztán amikor észhez kapott hogy èn éppen elestem.... kiröhögött.
-Yaa!! Ne röhögj inkább segíts fel!
-Bocsi. Na gyere.
Felém nyujtotta kezét ami nagyon kicsi volt.
-Bocsi hogy megilyesztettelek nem volt szándékos.
-Aish. Semmi baj. Had mutatkozzam be , a nevem Young Ara.
-Ara..-ismételte el nevem- szèp neved van.
-Köszi.-jöttem picit zavarba.
-Az én nevem.... ömm...
-Igen?
-Megbízhatok benned? Nem árulhatod el senkinek!
-Rendben.
És akkor le vette maszkját így már láthattam arcát. Azonnal rájöttem ki áll velem szemben. Kezemet a szám elé raktam annyira ledöbbentem.
-Nos látom be se kell mutatkoznom.
Nemlegesen megráztam fejem. A döbbenettől teljesen lesokkolódtam. Meg se bírtam szólalni. De belül már tomboltam. Úr isteeen!! Előttem áll Park Jimin!! És beszéltem vele áááááááá!!! Nem hiszem eeel!!
-Jimin de te hogy kerülsz ide?
-Nos hiába vagyok Idol attól még kiszoktam ide járni. Annyira gyönyörü.
-Értem. És nem félsz hogy valaki felismer?
-Te sem ismertél fel.
-Hmm..ez igaz. Jó álcád van.
-Köszi-és már megint kiröhög-ilyen bókot se kaptam még.
-Ya! Ne nevess.
-Jó bocsi.
-Jimin. Ténylg rajtatok gyakorolhatnak majd a fodrász tanoncok?
-Igenhh.. nem várom.. félek hogy elszurnak majd valamit.
-Ezt sértésnek veszem!
-Te is köztük vagy??
-Igen! Ráadásul én vagyok a legjobb. Mindig azért küzdök hogy én is had kapjak majd egy Idolt.
-Wow. Elég elszánt vagy.
-Igen..
-És hány éves is vagy?
-16
-Aha. Értem. Későre jár nem kell hazamenned?
-Aish. De. Köszi hogy szóltál.
-Szivesen. De mielőtt elmész kérdezhetek valamit?
-Persze sőt kettőt is.
-Jó akkor első. ARMY vagy?
-Még szép hogy.
-Rendben akkir második. Mindennap lejársz ide. Ugye?
-Mostantól igen. ;). Na de mostmár tényleg mennem kell. Szia Jimin.
-Szia Ara.
Ezt el sem hiszem. Na jo ez biztosan csak egy álom. Egy nagyon nagyon nagyon jó álom. Gyorsan haza mentem majd lefürödtem. Utána bevetettem magam az ágyamba és átgondoltam a mai napot. Még mindig nem hiszem el. A pilláim egyre nehezedtek el ám amikor már lecsuktam volna őket jelzett a telefonom. Pofa füzet értesítés... na lássuk. Park Jimin Jam ismerősnek jelölt. Azonnal visszaigazoltam ez nem kérdés. Aztán messenger értesítés.
Szia Ara. Akkor holnap ugyanakkor ugyanott?
Nekem megfelel.
Rendben jóéjszakát.
Neked is Jimin.
Most már biztos hogy csak álmodok ilyen szerencsém nem lehet. Lecsuktam pilláimat majd már rabul is ejtett a sötétség.Na meg is hoztam a következő részt. Sajnálom hogy ennyit kellett rá várni. Mostantól majd igyekszem normálisan hozni a részeket. Most már Jimin is jelen lesz szóval érdemes várni.
VOUS LISEZ
Szerencséből szerelem Jimin ff.
FanfictionKét középsulis lány története akik oda vannak a BTS-ért. Minden álmuk valóra vált de vajon meddig tart az örömük? Képesek lesznek legyőzni a sok kihívást vagy netán feladják az első megpróbáltatásnál? Esetenként +18