Aybüke;
Barselona'dan yeni döndüm, açıkcası son bir aydır çok yoğundum, bir yandan set, bir yandan ödül törenleri,diğer yandan Hilal'in düğün hazırlığı hepsi üst üste gelmişti. Aslında bu tempo belkide kalbime çok iyi gelmişti, son zamanlarda onu çok aklıma getirmemeye düşünmemeye çalışıyordum. Ama işte sadece çalışıyordum, olmuyor ona nasıl davranacağımı kestiremiyorum dengesiz herifin teki, canı isteyince gayet hoş sohbet ediyor benimle, ama canı istemeyince de yokmuşum gibi davranmayı da gayet güzel başarıyor.
Bizi bu duruma hep magazin haberleri getirmişti, bir ara neredeyse her gün hakkımızda aşk haberleri çıkıyor ve biz bunları yalanlamak ile meşgul oluyorduk ki bu haberler daha sonra aramızın açılmasına neden de olmuştu çoğu zaman. Aslında ilk sezon boyunca gayet iyi anlaşıyorduk, Tolga'dan çok şey öğrenmiştim bunlar için ona minnettarım, beraber yemek yiyorduk,takılıyorduk, hatta instagramda resimlerimizi bile paylaşmıştık ama sonra ne olduysa 2.sezona başladığımız zaman zarfında o büyüyü kaybetmiştik. Neredeyse sadece çekimlerde yan yana gelir olduk, benden kaçtığının farkındayım. Ve bu kaçışları son zamanlarda canımı çok fazla yakmaya başlamıştı. Canım yanıyordu çünkü onu kaybetmek istemiyordum, Benimle bu kadar mesafeli ve soğuk olmasına karşın diğer oyuncular ile bu kadar samimi olmasına dayanamıyordum.Kendime itiraf edemesemde işten içe onu kıskanmaya da başlamıştım....