Aybüke
Sabah inanılmaz bir baş ağrısı ile uyanıyorum sabaha karşı uyuyabilmiştim ancak dışardan sesler geliyordu ben mayomu üzerine de şortunu geçirip çıkıyorum.
Genco,Kemalcan ve ilayda kahvaltı hazırlıyordu.
Diğer taraftada pırıl Tolga'nın elinin sargısını değiştiriyordu. Oraya bakınca gözlerim buğulanıyor benim yüzümden bu hale gelmişti.
İlayda ;günaydın kuzum
Aybüke: günaydın yardıma ihtiyacınız var mı
İlayda: yok yok bitti zaten hadi geç sen masaya
Ben masaya geçiyorum biraz sonra Tolga ve diğerleri de oturuyor, Tolga hiç Benin olduğum tarafa bakmıyor bende tabağıma aldığım iki parça şey ile oyalanıyordum hiç iştahım yoktu zaten.
Tolga
Bir ara gözüm Aybüke'nin kolundaki morluğa kayıyor dün ben yapmıştım onu ben ona zarar vermiştim Allah kahretsin beni, oldukça üzgün görünüyor zaten gözleri de her an boşalmaya hazır dolu dolu.
Tabağına bir salatalık bir peynir almış onlarla oyalanıyordu.
Pırıl: geri dönelim maden ha kimsede keyif Yok
Tolga: bizim yüzümüzden sizin de keyfiniz kaçtı, siz beni bırakın yakın bir limana keyfinize bakın ben geçerim bir yerlere
Genco: saçmalama oğlum nereye gideceksin boşver ya hem niye öyle diyorsun pırıl hepimizin keyfi tabi yerine gelecek hiç kimse bir yere gitmeyecek.
Aybüke
Bir kaç saat sonra herkes denize girmiş yüzüyor teknede sadece ben ve Tolga vardık Tolga'da güvertede oturuyor telefonu ile meşguldu.
Dayanamıyorum yanına gidiyorum.
Aybüke:elin nasıl ağrın var mı
Tolga hiç kafasını kaldırmadan cevap veriyor
Tolga: iyi
Aybüke:benim yüzümden özür dilerim,ben sana öyle bağırmak istemezdim,öyle davranmak istemiyordum.
Tolga: bak tamam oldu bitti bırakalım insanlar tatillerini yapsınlar kavga edip onlara zehir etmeyelim tatillerini
Aybüke:tamam
Gidip Tolga'nın karşına oturuyorum.
Biraz sonra sanırım Tolga sıcaklıyor ve şortunun üzerine giydiği tişörttü çıkarmaya çalışıyor ama diğer eli sargıda olduğu için başaramıyor ben hemen gidiyorum yanına ve tam karşısına oturuyorum.Tişörtünün eteklerinden tutuyorum o da bana ne yapıyorsun der gibi bakıyor ama pekte umursamıyorum sanırım o kaybettiğim cesaretim ruhuma tekrar işlenmişti.
Bir çırpıda üzerinden çıkarıyorum tişörtünü elime bir de güneş kremini alıyorum.
Tolga: Ne yaptığını sanıyorsun
Aybüke: bir de güneş kremi sürelim
Tolga:gerek Yok bırak
Aybüke:gerek var zaten beyaz tenlisin hemen yanarsın
Tolga:bu seni ilgilendirmez
Aybüke:kavga etmeyelim bence,ayrıca ilgilendirir
Tolga:sevmediğin bir adama karşı fazla ilgilisin