🌹👑 κεφαλαιο 19🌹👑

43 3 0
                                    

Αγάπα τον άνθρωπο γιατί είσαι εσύ... Η ζωή όλη ειναι μια φασαρία . Μόνο ο θάνατος δεν είναι. Η ζωή είναι όταν λύνεις το ζωνάρι σου και ζητάς φασαρίες

Οι ζέστες ακτίνες του ήλιου δυσκόλευαν την Τζένη στον ύπνο της , οταν άνοιξε τα μάτια της ένιωθε να την τσούζουν , πήγε στο μπάνιο για την πρωινή της ρουτίνα . Στον καθρέπτη είδε για άλλη μια φορά τα μάτια της να είναι πρησμένα από το κλάμα . Είχε συνηθίσει σε αυτή την εικόνα πλέον από τότε που έμαθε ότι αυτός που την είχε πλέον κλειδωμένη στο σπίτι του για άγνωστο λόγο θεωρείται ο ' πρίγκιπας' της ελληνικής μαφίας. Αφού τελείωσε με το μπάνιο πήγε στο δωμάτιο και περίμενε όπως κάθε μέρα την κυρία Σπυριδουλα να έρθει να της ανοίξει . Λίγη ώρα έπειτα ήρθε όντως η κυρία Σπυριδούλα και της άνοιξε την πόρτα <καλημέρα > είπαν η μία στην άλλη ταυτόχρονα , η Τζένη έφτασε σχεδόν τρέχοντας στην πόρτα <πως είστε ;> ρώτησε <καλά κοπέλα μου εσύ ; τα μάτια σου είναι πάλι πρησμένα κοπέλα μου γιατί ; > <τι εννοείτε γιατί ; Μου λείπουν οι δικοί μου και η ζωή που είχα ,όσο βαρετή και συνηθισμένη και ας ήταν>.
Η γυναίκα δίπλα της εγνεψε και κατέβηκαν τα σκαλιά . Όπως κάθε μέρα ξεκίνησαν να καθαρίζουν το ήδη καθαρό σπίτι . <Έχει πολύ ωραία μέρα σήμερα > είπε με μελαγχολικό ύφος η Τζένη στηριζόμενη στο κοντάρι της σφουγγαρίστρας κοιτώντας έξω από την μεγάλη μπαλκονόπορτα του σαλονιού.
<Θέλεις να πάμε να κάτσουμε στην αυλή ; Έτσι και αλλιώς τελειώσαμε> <αλήθεια;> ρώτησε με ενθουσιασμό η Τζένη <ναι> η Τζένη χαμογέλασε.
Καθοντουσαν στη μεγάλη αυλή της έπαυλης. Η Τζένη πρώτη φορά είχε την ευκαιρία να κοιτάξει την αυλή.
Το φρέσκο κομμένο γκαζόν φαινόταν παντού στην αυλή όπως και τα δέντρα υπήρχαν παντού.
Καθοντουσαν σε μια μεγάλη βεράντα. Το πάτωμα ήταν μαρμάρινο όπως το τραπέζι και οι καρέκλες με μικρές σκαλιστές λεπτομέρειες.
Όση ώρα η Τζένη παρατηρούσε την αυλή η κυρία Σπυριδούλα είχε σερβίρει κρύο τσάι για να πίουν.
<Κυρία Σπυριδούλα ξέρετε θα ήθελα να σας ζητήσω μια χάρη > < αν μπορώ και δεν θα έχω.... > <όχι, όχι μην ανησυχείτε, ξέρετε χθες μου έφερε την μαμά μου, και την άφησε να μου μιλήσει > <αλήθεια;> η Τζένη έγνεψε <για αυτό ξέρετε ήθελα να με βοηθήσετε να μαγειρεψω κάτι ωραίο για να τον ευχαριστήσω, ξέρω ότι είναι περίεργο... Ότι μου έχει στερήσει τα ανθρώπινα δικαιώματα μου όμως .... Ποιος απαγωγέας θα έφερνε την μητέρα του θύματος να την δει; Το σκέφτηκα χθες και δεν νομίζω ότι είναι τόσο κακός > <είσαι σίγουρη για αυτό ; > <ναι αλλά... Μπορώ να σας ρωτήσω κάτι ;> < ναι κοπέλα μου > < εσείς πως και ..... τι έγινε και καταλήξατε να δουλεύετε για τον min yoongi;> η κυρία Σπυριδουλα αναστέναξε <εγώ...- κοίταξε το πάτωμα με ένα απλανες βλέμμα - εγώ δεν είμαι από την Ελλάδα , στα 8 μου ο πατέρας μου με ανάγκασε να σταματήσω το σχολείο γιατί τότε η κατάσταση στην χώρα μας ήταν χάλια. Ακόμα θυμάμαι το ποσό κρύωνα όταν πηγαίναμε να κοιμηθούμε τους χειμώνες , πολλές φορές δεν είχαμε νερό να κάνουμε μπάνιο , δεν είχαμε φαγητό για μεσημεριανό . Ο πατέρας μου ήθελε να μας βγάλει από αυτή την οικονομική αδιέξοδο - κοίταξε την Τζένη με ένα τρομαχτικό ύφος - και το έκανε μας έβγαλε .... Όταν με πούλησε για 700.000 δραχμές . Την ίδια στιγμή που έκλεισαν την συμφωνία με άρπαξαν και με έβαλαν σε ένα φορτηγάκι, εκεί υπήρχαν και άλλα παιδιά ,αλλά πιο μικρά και άλλα μεγαλύτερα , υπήρχαν και γυναίκες..
Όταν ήρθα στην Ελλάδα ήμουν ήδη  βιασμενη τουλάχιστον οχτώ φορές , πόσοι πολιτικοί και μεγάλα πρόσωπα που ενω λένε πως είναι  κατά τις παιδοφιλίας είναι οι ίδιοι άνθρωποι που πληρώνουν οχι για μια νύχτα με γυναίκες αλλά για μια με παιδιά .....> η κυρία Σπυριδούλα έκανε μια μεγάλη παύση , φαινόταν σαν να είχε ξεχάσει την παρουσία της Τζένης , είχε χαθεί στις αναμνήσεις αυτού του κακού εφιάλτη που είχε ζήσει . < Στα 16 μου με μάζεψε η κυρία Κατερίνα μαζί με τον άνδρα της ως οικιακή βοηθό , εφτά χρόνια μετά ήρθε στο σπίτι και ο μικρός > . Η κυρία Σπυριδουλα φαινοταν πως είχε κόψει ένα μεγάλο κομμάτι της ιστορίας της επειδή της ήταν επώδυνο. Καμία δεν μιλούσε , η Τζένη μετάνιωσε που άφησε την περιέργεια της να την επηρεάσει ενώ η κυρία Σπυριδούλα ήταν βυθισμένη στις αναμνήσεις της . Στην πραγματικότητα τους έφερε ο ήχος του κινητου , η κυρία Σπυριδούλα διάβασε το μήνυμα του κινητού της. <Ο Suga είναι , λέει ότι θα αργήσει να γυρίσει και να σε κλειδώσω τώρα που θα φύγω .> <Κυρία Σπυριδούλα μήπως γίνεται να μην με κλείδωσεται; θέλω να τον περιμένω > ζήτησε η Τζένη όταν έφτασαν εξω από το δωμάτιο
<ναι αλλά ... > <σας παρακαλώ, δεν θα κάνω τίποτα που να σας φέρει σε δύσκολη θεση> η κυρία Σπυριδούλα το σκέφτηκε για λίγο και στο τέλος συμφώνησε. Η Τζένη ήταν ενθουσιασμένη για σήμερα , αν και ήξερε ότι κανονικά θα έπρεπε να φοβάται και να τον απεχθάνεται για την απαγωγη της  ήξερε επίσης ότι κανένας δεν μπορει να βάλει όρια στα συναισθήματα του.
Είχε σκοτεινιάσει όταν ακούστηκε ο ήχος της πόρτας , Τζένη βγήκε από το δωμάτιο και πήγε να κατέβει τα σκαλιά όταν είδε να μπαίνει ο Suga με μια γυναίκα μέσα , η Τζένη προσπάθησε να κρυφό κοιτάξει από τα σκαλιά , αφου κοίταξε καλύτερα την γυναίκα που ήταν μαζί του  κατάλαβε ότι ήταν η ίδια γυναίκα που είχε έρθει πριν κάτι μέρες. Ο Suga κοίταξε προς τα σκαλιά με ύφος που εδιεψνε ότι είχε καταλάβει πως  αυτή βρισκόταν εκεί.  Η Τζένη έτρεξε όσο πιο γρήγορα και αθόρυβα μπορούσε στο δωμάτιο της . Αφού μπήκε στο δωμάτιο πήγε γρήγορα στο κρεβάτι και ξάπλωσε, περίμενε πως θα μπει να την ελέγξει αλλά δεν το έκανε.
              
                            *****

Du hast das Ende der veröffentlichten Teile erreicht.

⏰ Letzte Aktualisierung: Nov 23, 2018 ⏰

Füge diese Geschichte zu deiner Bibliothek hinzu, um über neue Kapitel informiert zu werden!

The Story Of Lancia Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt