🌹👑κεφάλαιο 9 🌹👑

42 10 0
                                    

Το δωμάτιο ήταν σκοτεινό και ήσυχο ο μόνος ήχος που υπήρχε ήταν οι ανάσες τους που λειτουργούσαν σχεδόν αθόρυβα και μηχανικά .
<Τι θα κάνεις ; > <αυτό που είπαμε > <είσαι σίγουρος ;> <ναι, δεν αφήνω την θέση μου για κανέναν >

***************
Ο Suga όπως τις τελευταίες 3 μέρες πήγαινε στο μαγαζί που δούλευε η Τζένη έτσι πήγε και σήμερα, έκατσε στο μαγαζί όπως πάντα και περίμενε την Τζένη να έρθει να τον εξυπηρετήσει, προς έκπληξη του όμως ήρθε η Τασία . <Καλησπέρα > <καλησπέρα , η άλλη κοπέλα που έρχεται ;> <η Τζένη ; Εδώ είναι γιατί ρωτάτε ; > <τίποτα απλή περιέργεια ,φέρε μου ότι περνώ συνέχεια > η Τασία εγνεψε. Ο Suga είδε την Τζένη που εξυπηρετούσε μια άλλη παρέα. Σήκωσε το χέρι του στην Τασία , αυτή τον πλησίασε <φώναξε μου τον Γιάννη > <μάλιστα > λίγα λεπτά μετά ήρθε ο Γιάννης στο τραπέζι <νομίζεις ότι έτσι δεν θα την πλησιάσω ; > < δεν σε καταλαβαίνω , ανά διαστήματα τα κορίτσια αλλάζουν πόστα > <Γιάννη , σε εμενα μιλάς , δεν θα καταφέρεις τίποτα έτσι > είπε και έφυγε. Η Τζένη είδε ότι υπήρξε μια ένταση μεταξύ τους , <όλα καλά ;> ρώτησε τον Γιάννη όταν ήρθε προς το μέρος της <ναι γιατί ; > <απλά φάνηκε σαν να μαλωσατε > <όχι όλα καλά > είπε καθως πήγαινε προς την κουζίνα , έφτασε στην πόρτα και σταμάτησε γύρισε προς το μέρος της <α κάνε μου μια χάρη , αν ξανά έρθει μην τον εξυπηρετήσεις και μην του μιλήσεις > είπε ο Γιάννης και έκλεισε την πορτα πίσω του.
Γιατί να μην τον εξυπηρετήσω και να μην του μιλήσω ; Και γιατί το είπε μόνο σε εμένα και όχι και στην Τασία ; Και αν δεν θέλει να έχουμε επαφές γιατί τον αφήνει και έρχεται και το κυριότερο γιατί είναι φίλοι αν δεν τον συμπαθεί;. <Τζένη σε φωνάζουν > είπε η Τασία στην Τζένη και την έβγαλε από τις σκέψεις τις.
Η υπόλοιπη μέρα στην δουλειά πέρασε ήσυχα και γρήγορα για τα κορίτσια . Είχε νυχτώσει όταν τα κορίτσια ετοιμάζονταν να κλείσουν το μαγαζί , η Τζένη καληνυχτησε τα κορίτσια, πήγε να ανοίξει την πόρτα όταν άκουσε το όνομα της <Τζένη> άκουσε τον Γιάννη να την φωνάζει <ναι;>
<περίμενε με έξω θα σε πάω εγώ >
η Τζένη φοβούμενη το περιστατικό που είχε γίνει την προηγούμενη φορά και επειδή δεν θα γυρνούσε με τα κορίτσια αλλά μόνη της δέχτηκε <ωραία περίμενε με έξω > βγήκε έξω και περίμενε, καθόταν δίπλα στην πόρτα και κοίταγε κάτω <Τζένη ;> σήκωσε το βλέμμα της και είδε τον ξανθό Ασιάτη που την φόβιζε από την πρώτη μέρα που είχε έρθει στο μαγαζί <ναι;> είπε όσο πιο ήρεμα μπορούσε <σχολασες;> αυτή εγνεψε
<έλα θα σε πάω εγώ > <ευχαριστώ αλλά θα με πάει ο Γιάννης >
<ο Γιάννης ; Το αφεντικό σου ;Γιατί ;>
είπε ελαφρώς νευριασμένα
<γιατί είναι αργά > <θες να μου πεις ότι είναι φυσιολογικό να σε γυρνάει σπίτι το αφεντικό σου ;>
<πιο φυσιολογικό από το να με γυρίσει ένας ξένος >
<δεν είμαι ξένος , είμαι τακτικός πελάτης και φίλος του Γιάννη> η Τζένη δεν ήξερε τι να πει για να τον αποφύγει εκείνη την ώρα βγήκε ο Γιάννης , κοιταξε τον Suga που μίλαγε με την Τζένη <φεύγουμε Τζένη ;> ρώτησε ενώ κοίταζε τον Suga αυτή εγνεψε <καλήνυχτα > του είπε ενώ αυτός είχε μείνει ακίνητος να τους κοιτάζει να μπαίνουν το αμάξι και να φεύγουν .

The Story Of Lancia Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon