🌹👑κεφάλαιο 10🌹👑

50 10 0
                                    

Το αμάξι ξεκίνησε και ο Γιάννης είχε κυριευτεί από θυμό και ζήλεια . Δίπλα του η Τζένη δεν είχε ιδέα για τα συναισθήματα του , ούτε αυτός άλλωστε δεν είχε καταλάβει τίποτα τόσο καιρό . < Τι ήθελε αυτός από εσένα;> είπε ο Γιάννης όσο πιο ήρεμα μπορούσε , η Τζένη τον κοίταξε έκπληκτη με αυτή την ερώτηση
< τίποτα το ιδιαίτερο .... > < δηλαδή ;> την διέκοψε < προφανώς με είδε που περίμενα μόνη μου μέσα στην νύχτα και ήρθε και με ρώτησε τι περίμενα αυτό > , ο Γιάννης έσφιξε τα χέρια του στο τιμόνι < θέλω να μείνεις μακριά του > < γιατί;> ρώτησε από περίεργα η Τζένη < απλά κάνε αυτό που σου λέω , μην του ξανά μιλήσεις και μην τον αφήσεις να σε ξανά πλησιάσει , εντάξει;> η Τζένη έγνεψε . Το αμάξι σταμάτησε έξω από την μικρή μονοκατοικία < ευχαριστώ πολύ , καληνύχτα > είπε η Τζένη και μπήκε στο σκοτεινό και ήρεμο σπίτι της για να κοιμηθεί.
Στον αέρα κυρίευε η μυρωδιά του λάστιχου από απότομο φρενάρισμα . Η νύχτα ήρεμη και γλυκιά, το φεγγάρι φωτεινό και λαμπερό εντελώς αντίθετο με την ψυχή του . Βγήκε έξω από το αμάξι τα χέρια του έτρεμαν από τα νεύρα . Ο ηλίθιος , τι προσπαθεί να κερδίσει ; θα μου χαλάσει τα σχεδία. Αυτές ήταν οι μοναδικές σκέψεις του Suga . Άνοιξε την πόρτα του σπιτιού και μπήκε μέσα , άναψε το φως , γύρισε με απολυτή ψυχραιμία είδε τρεις άνδρες να στέκονται στο σαλόνι του .
<Ένας Κινέζος;> είπε ο μεσαίος άνδρας γελώντας ήταν λίγο χοντρούλης με γκρι μαλλιά ενώ δεξιά και αριστερά του έστεκαν οι μπράβοι του <τι θες στο σπίτι μου ;> ρώτησε ήρεμα ο Suga < σπίτι σου ; > ρώτησε σοβαρά και απειλητικά ο μεσαίος άνδρας < όχι , όχι αυτό το σπίτι ήταν του αδελφού μου -O Suga κατάλαβε ότι αυτός ήταν ο Στέφανος- και τώρα δικό μου > . Εκείνη την ώρα οι δυο μπράβοι σήκωσαν τα όπλα του εναντίον του Suga < δικό σου από πού και ως που .... > < από πού και ως που ενός Κινέζου;> < ξέρεις δεν είμαι Κινέζος αλλά Κορεάτης έχει διάφορα δεν θα συγχωρέσω το ίδιο λάθος τρίτη φόρα ...> < πρέπει να ομολογήσω όμως μπράβο έκανες καλή δουλεία , ανοίχτηκες και σε άλλους κλάδους στους όποιους δεν είχαμε μπει στο κόπο να σκεφτούμε , όποτε σε ευχαριστούμε πόλοι για αυτή την καλή εξυπηρέτηση αλλά .... > < που το έχεις ;> φώναξε < που το έχεις το lancia; Μόνο ο ' νόμιμος' διάδοχος δεν έχει το lancia; Ορίστε > είπε και έδειξε στην δεξιά πλευρά του λαιμού του ένα σημείο του δέρματος του που ήταν καμένο από πυρωμένο σίδερο , είχε το σχήμα ενός δόρυ . Όταν το έδειξε οι μπράβοι κατέβασαν τα όπλα τους , ο Στέφανος κοίταζε το σημάδι έκπληκτος < εσύ ; ένας ορφανός μετανάστης ο διάδοχος ;> είπε γελώντας < ναι εγώ , ένας ορφανός μετανάστης κάνει κουμάντο εδώ > είπε σιγά και σοβαρά ο Suga. O Στέφανος τον πλησίασε < για την ώρα> είπε και έφυγε. Πρέπει να δράσω γρήγορα με την Τζένη .

The Story Of Lancia Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang