☀05

54 10 0
                                    

Lee Harin's POV

aku tergamam tengok persembahan adik aku dengan geng dia. aku tak sangka adik aku ada banyak bakat. dia boleh menari, menyanyi, dia juga sometimes cute but sometimes can be like hot man. ok aku dah TERfangirling dengan adik sendiri. ok stop

setelah habis persembahan mereka, kedengaran semua penonton memberikan tepukan yang sangat gemuruh termasuklah aku. sesungguhnya aku bangga dengan adik aku.

daehwi dan rakan rakannya bergerak menuju kebelakang pentas. aku nampak kawan dia tu, siapa nama ? woojin kan ? ha aku nampak si woojin tu kelam kabut gila dia berlari masuk ke belakang pentas. macam baru lepas nampak han-- ok dah.

aku hanya tunggu daehwi diluar bilik wardrobe mereka. tak lama selepas tu, daehwi keluar bersama seorang lelaki yang agak tinggi lampai. fuh, handsome bhai.

" eoh, kau tunggu aku kat sini ke ? aigoo baiknya kakak aku ni " kata daehwi lalu dia bisik sesuatu kepada telinga aku.

" wey handsome en lelaki kat sebelah aku ni " dia berbisik di telinga kiri ku lalu dia pandang lelaki di sebelahnya itu.

" guanlin, ni kakak aku. nama dia lee harin. and kakak, ni kawan aku, lai guanlin " aku hanya mengangguk sebelum berkata sesuatu

" umur berapa ? " aku tanya kepada guanlin.

ceh, sempat eh kau harin.

" ah, umur saya 17. sama dengan daehwi. HEEE " jawab guanlin kemudian tersenyum manis. aigoo, comelnya. nasib kau lagi muda dari aku.

" wey akak, aku nak bawak kau jumpa member yang lain, jom ? " pelawa daehwi dan aku hanya menurutinya.

fuh. kacak kacak semua member daehwi ni. boleh tahanlah. nak try ngorat sorang boleh ? ok lek lek.

" gais gais ! ni aku perkenalkan kakak aku. lee harin " kata daehwi lalu dia menepuk perlahan bahuku.

" annyeong. lee harin imnida. " kata aku memperkenalkan diri lalu menunduk untuk beberapa saat. sempat aku pandang sekilas mamat 7E tu, ha si woojin tu. dia hanya buat tak tahu waktu aku kenalkan diri.

kelihatan juga members daehwi yang lain bangun untuk perkenalkan diri masing masing.

" hai. bae jinyoung imnida. umur, 18 " kata seorang lelaki yang mukanya sedikit kecil itu. eei comel bah.

" hwang minhyun, 24 " lelaki yang tadinya berdiri disebelah jinyoung pula memperkenalkan diri.

fuh. ada lagi bhai. ramai sungguh ya.

" kim jaehwan, umur 22 "

" ong seongwoo, 23. saya pandai poppin"
sempat lagi dia bagitahu talent dia.

" kang daniel, 22 , center dalam group ni. hehehehe " alahai comellah mamat ni. ada gigi arnab. kyaa! ok staph harin.

" hai, saya ha sungwoon, 25 "

" yoon jisung, 26. saya paling tua dan leader " fuh dia paling tua.

" park jihoon, 19 " katanya lalu mengenyitkan mata kanannya. dia sedang berdiri sebelah guanlin.

" annyeonghaseyo, lai guanlin. 17 " kata dia kemudian tersenyum manis kepadaku sehingga menampakkan gummysmile-nya. aku hanya membalas senyumannya. sungguh dia comel.

" woojin ? kau taknak perkenalkan diri kau ke ? " tanya jihoon.

takpayah pun takpa lah woojin, aku tahu kau tak sudi.

" ha- yelah. nama aku park woojin dan umur aku 19. sama macam jihoon " kata dia lalu menunduk sedikit.

" ...hey woojin hyung. umur hyung sama macam noona daehwi ni lah " kata daehwi

jelas kelihatan riak wajah woojin sedikit terkejut. begitu juga dengan yang lain.

yah daehwi!

🌻🌻

korang cuba teka. sesuatu tengah berlaku sekarang.

apa dia ?

nak tahu tak ?

member member daehwi lepak dekat rumah kami.

ergh! benci aku dengan adik aku ni. suka hati nenek moyang dia je. eh jap nenek dia nenek aku juga--

" lee harin! yah kak-- " jerit daehwi bila dia nampak aku hampir jatuh dari tangga.

belum sempat aku cium lantai, aku dapat rasa ada dua tangan sempat sambut kedua kedua tangan aku.

tak, dua orang yang berbeza.

ianya. . .

daniel dan woojin.

🌻🌻🌻

hye guys!

ha aiyok, dah ada dua orang hero dah ni. dah aku taknak spoil sangat

korang syak si  daniel ni ada hati kat harin ke ?

urmmm , dah tu woojin pun sama ke ?

HAHAHAHA cinta cinta. 

#riniel or #woorin shippers ? HAHA kk saja je.

[OG] 7E + woojinWhere stories live. Discover now