Karl: Veselé Vánoce, děti moje! Christo, Beatrix, oni vážně přijeli!!!
Christa: Ah, Subaru, děkuji ti za ty krásné květiny!
Subaru: Bylo to složité, ale pro tebe cokoli, mami. Ale dej si pozor, vratič ve větším množství způsobuje potraty.
Christa: V klidu synku, dám si pozor a propó, kam si mi položil tu igelitku se zbylými třemi kily?
Karl: Synové moji!
Reiji: Kéž by jsme nebyli...
Karl: Pořád ke mně chováte tu iracionální nenávist?
Kanato: Ta jen tak nezmizí.
Beatrix: Tak se všichni posaďme ke stolu, nehodlám tady postávat s takovou lůzou, jakou jsou Cordeliini haranti.
Shu: Ehm. Ano. Jistě, matko. Prosím už nemluv.
(U stolu je trapné ticho)
Christa: Už se těším, až Subaru otevře dárek ode mně!
Subaru: Zase nůž, mami?
Christa: To je tajemství!
Karl: Drahá? Není ta žlutá květina na tvém talíři vratič?
Christa: Chcípni, tie zkur**ná prverzní kopa s**čiek. Ty pre mňa nieexistuješ!
Ayato: Hej! Naozaj s tebú súhlasím! Ale nemala by si užívat taká slová, čoskoro sa červenám. Toto je veľa aj na mňa.
Christa: Ty jsi taký cukrúšik! Jediný z tej nesnesitelnej bandy, kdo vie hovoriť mojou rodnou rečou!
Reiji: Neví někdo co říkají?
Karl: Doufám, že mluví o tom jak mě oba milují!
Beatrix: Shu. Chováš se podezřele. Skoro jakoby jsi si našel přítelkyni! Nicméně uvědom si, že jsi nejstarší syn rodiny Sakamaki a další hlava rodiny! Musí to být minimálně úpírská princezna, abych ti jí dovolila!
Shu: Matko, přestaň mě tady laskavě ztrapňovat.
Kanato: (snaží se uvolnit napětí) Ehm.. To jídlo chutná jakoby ho někdo už jedl...
Karl: To je ale prvotřídní zabijačková polévka!
Kanato: I ta přepálená doma byla lepší.
Karl: Vy si vaříte?
Laito: Někdy...
Karl: Dost bylo jídla! Jdeme hrát rodinné hry! A první budou šarády!
Ayato: Čudák.
(Předvádí Laito)
Kanato: Máš blechy?
Reiji: Svíjíš se v bolestech?
Beatrix: Deka na louce plné brouků.
Laito: Přesně!
(Předvádí Reiji)
Karl: To bude na sto procent pes! Jsem si jistý!
Reiji: Ne.
Beatrix: Fialová lavička ve feťáckym doupěti!
Reiji: Správně, matko!
Beatrix: Karle mám pocit, že tohle Cordeliino dítě je hloupé. Myslí si, že jsem jeho matka!
Karl: Drahá, ale ty jsi jeho matka. Je to tvůj druhorozený syn.
Beatrix: Já porodila jenom svého Shua. Na nějaké druhorozené zklamání si nepamatuji.
Reiji: (s ublíženým, zklamaným výrazem, ruka na srdci, shrbená ramena) To bolelo, matko.
Beatrix: Chm.
(Předvadí Subaru)
Subaru: Tohle ukazovat nebudu!
Karl: Proč ne?
Subaru: Mám předvést tebe, a já nehodlám při šarádách znásilnit vlastní matku!!!
Laito: Uhni Subaru, ukážu ti jak na to!
Subaru: Dotkni se jí a narvu ti do krku lihový fix!
Laito: Kde bys ho čmajz?
Subaru: Je tu na další hru. Společně s padesáti metry papírové lepicí pásky.
Kanato: Chm. To bude zase celosvátkový maraton v Hádej kdo jsi.
***
Ayato: Jsem Anas!
Karl: Nene, jsi ananas!
Ayato: Jsem ananas!
Karl: Jak to můžeš vědět!? Ještě jsme ani nezačali!
Shu: Používá tvou slabou vůli aby z tebe vytáhl všechna tvá tajemství! Tohle dobře funguje na Laita.
Laito: Cože? Co jste říkali? Celou dobu jsem poslouchal!
ČTEŠ
Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)
VampireMyslíte si že Yui byla první úpíří nevěsta? Omyl! Protože nebyla, což asi mnozí ví. Nyní vás seznámíme s bohatou historií o výměně úpířích nevěst! Těšte se, protože toto bude největší úpíří pitka všech dob! *Za kolaps bránice neručíme. Tento příběh...