Re(d)akce

415 57 8
                                    

Od: Karl Heinz, Konglomerát zpracování kečupu a dalších přidružených protlakových firem a. s.

Ul. Radioaktivní 789/69
Hirošima
483 57

Pro: Drazí synové, Shu, Reiji, Laito, Kanato, Ayato, Subaru Sakamaki

Laito: Drazí!? DRAZÍ!? Ještě ten dopis ani nezačal a už ho chci uškrtit!

Panství Sakamaki 666
Tōkyo
278 06

Mé drahé děti,

Laito: Vidíte!? Je to tu zase! Si snad myslí, že ho budeme mít rádi, když nás bude hezky oslovovat!

Jsem velmi zklamaný, že vám musím psát v reakci na ztrátu sídla. Nikdy by mě nenapadlo, že zapomenu platit vaše účty.

Reiji: Jo tak jeho to nenapadlo!? Já se půl roku snažím jen z kapesného poplatit všechny účty, opravy a výživu nevěst, ale on si klidně zapomene! (Zuřivě funí)

Shu: Klid.

Doufám že vás nenapadlo že na vás kašlu.

Reiji: Ne~, VŮBEC.

Tatínek vás totiž miluje z hloubi svého srdce.😄

Ayato: Temného a prohnilého srdce?

Doufám že jste se již uklidnili a neplýtváte svým pubertálním zápalem na nenávidění mé osoby a mé snahy vás udržet naživu.
Jak jste si jistě všimli, odkoupil jsem váš dům, zaplatil veškeré dluhy a zrekonstruoval ho. To máš, Reiji, k narozeninám.

Reiji: Fakt děkuju! A kdy jako dostanu chemickou sadu starého vědce!? Slibujete mi ji už dvaadvacet let! A vždycky je z toho rekonstrukce, nebo nová školní uniforma! Jako by mi to ti neinteligentní opičáci, které nazývám bratry, dělali naschvál!

Beatrix říkala, že to oceníš.

Reiji: Ehm... Jasně...  ŽE NE!!!!

U nás je vše v pořádku, jestli se ptáte.

Všichni: Chcípni! Chcípni! Chcípni!!!

Moje milovaná Christa konečně roztává a moje osmisetleté srdce plesá láskou. Miluji ji víc než v den,  kdy jsem ji donutil si mě vzít. Nedávno mi řekla: Ty zmetku jeden ztopořenej!

Subaru: Mami!? Ty měkneš! Kde jsou ty nadávky, co jsem se naučil za svého mládí! Řekněme tak ve čtyřiceti.

Jak milá slova z jejich obvykle sprostých rtíků. Taky tě pozdravuje,  Subaru, s tím, že pro tebe má dárek.

Subaru: To bude další nůž. Mám jich už šestnáct a začínám je rozdávat nevěstám jako suvenýry.

Beatrix trochu žárlí, ale já miluji všechny své ženy stejně. I nebožku Cordelii a Agathu.

Teddy: . . .

Podařilo se mi v Japonském prodeji porazit toho zmetka Hellmanse. Ale jednou... OVLÁDNU CELOSVĚTOVÝ KEČUPOVÝ TRH!!😎

Ayato: To těžko! Ne, když budeme po příštích padesát let kupovat jeho produkty se stejnou rychlostí jako dosud.

Teď po mě Christa hodila papuči. To je to nejměkčí co po mě kdy hodila!  Krom tamté události.

Kanato: To bylo to ho*no, že jo!? To bylo na svatbě jeho sestry, ale ještě se nezjistilo čí bylo, nebo kdo ho vytvořil, ale já myslím, že to byl....

Ayato: To je dobrý! Dál už to nemusíme vědět! Myslim, že vím koho chceš říct.

Kanato: Až doteď jsem myslel na strýce Edgara....

Jestli jste o tom ještě neslyšeli, tak zemřel můj bratranec Edelbert. Ten ze strany mé matky.
Již mě nebaví mít nejméně dětí z celé široké rodiny. Všichni si že mě dělají srandu, že mě manželky vyhazují z postele a že to neumím.😞

Laito: A ty si vážně myslíš, že umíš!? Tolik let a jen šest synů? 

Takže příští dítě bude holčička!! Bude to můj ťuťuňuňu andílek. Budu ji zbožňovat a nosit na rukách. Bude mé nejoblíbenější dítě! 😍 A nikdy vám ji neukážu! Uvidíte ji maximálně na fotce! Nedovolím vám ji zkazit! NIKDY!!!!!!  😤

Shu: Jistěže nám ji neukážeš!  Vždyť se na ní ani nezmůžeš!!!

Mám vás moc rád, kluci. 😁

Laito: Zase lže.

S pozdravem dobrého století

Váš otec Karl Heinz.

P. S.  Úplně jsem zapomněl, že vás chce Christa a Beatrix pozvat na Štědrý večer k nám. Už se těším na tu vánoční pohodu.

Reiji: Nepřijdem. To máš za tu rekonstrukci.

P. P. S. Opovažte se jen pomýšlet o tom že nepřijdete! Jinak vám snížím kapesné a přesunu vašeho zahradníka na své pozemky. Musím dělat radost sluncím svého života. 😍

Reiji: Ale jsem milosrdný a umím odpouštět. Možná, že přeci jen přijdeme.

P. P. P. S. Jistě si pamatujete na můj vánoční kaktus, který tyto Vánoce zase vykvete a oslaví tak své 38. narozeniny. Ten cos mi dal ty, Kanato.

Kanato: Nemusíš mi to pokaždý připomínat!

P. P. P. P. S. Mimochodem Subaru. Ta sestřička o které jsem básnil bude asi tvoje! 😆 Živě si představuji tvůj úsměv nad představou tvého nového, zcela pokrevního sourozence.

Subaru: Ty *CENZURA* jak se opovažuješ na mojí matku jenom šáhnout!? Já ti ukroutím *CENZURA*!To budeš zírat až to bude chlap, co!?  Ty naprostej *CENZURA* !!!

Subaru: Ty *CENZURA* jak se opovažuješ na mojí matku jenom šáhnout!? Já ti ukroutím *CENZURA*!To budeš zírat až to bude chlap, co!?  Ty naprostej *CENZURA* !!!

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Shu: Klid Subaru.

Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat