Kitchen intermezzo

332 46 17
                                    

Shu: (vešel do kuchyně a spatřil drobného vetřelce u plotny) Hej ty!

Vetřelec: Ah! Holoubku! A kterej ty seš? Já slyšela, že je vás tu víc.

Shu: (Zkoprněl) Jsem Sakamaki Shu. Nejstarší syn rodiny Sakamaki. A ty jsi kdo, překrásné stvoření?

Překrásné stvoření: Já jsem přeci vaše nová obětní nevěsta. Nemáš hlad, chlapče? Pojď, dám ti trochu zabijačkové polévky. Tipovala jsem, že brzy dorazíte, ale stejně jste tu brzy, ještě jsem chtěla vytřít.

Shu: Ano, dám si cokoli co uvaříš, půvabný přelude.

Půvabný přelud: Ty jsi mi, ale lichotník. Říkej mi radši Babičko. Všichni mi tak říkají. Ale teď ty, kocourku . Kolik vás tady vlastně je? Od tý doby co vám posíláme nevěsty vás musí bejt nejmíň tak dvanáct. Už za mojí prapratety Agáty vás bylo šest.

Shu: Pořád je nás šest. No, možná brzo sedm.

Babička: Ty jo! Vy se ale množíte pomalu. To moje sestra měla už v šestatřicátým osm dětí a to jí nebylo ani třicet. Což mi připomíná.....

*O tři čtvrtě hodiny později*

Babička: ...a proč na mě tak koukáš?

Shu: Ty tak skvěle vyprávíš! Já se asi zamiloval.

Babička: Ach to mladí. To já, když jsem byla ve tvém věku, tak jsem se zamilovávala třikrát denně do jiného chlapce.

Shu: Jsem si jistý, že v mém věku jste ještě nebyla, ale ujišťuji vás, že nejsem jeden z takovýchto mužů. Prosím, provdejte se za mě a udělejte ze mě toho nejšťastnějšího muže na světě!

Babička: Hahaha! Chceš ještě polévku?

Shu: Pro tebe cokoli, můj anděli! (Huhlavě, s pusou plnou polévky)

Kanato: Shu! Jsi ta-

Kanato: -dy? Co to-? Kdo-? Reiji, pomoc!

......

Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat