Nevěsta: Prozření (Něco jako Rozbřesk, ale lepší)

132 16 3
                                    

Reiji: A měla jsi roubík?

Ztracená nevěsta: Ano, jak to víte?

Reiji: Jenom typuji.

Laito: Takže tahle překrásná laňka byla unesena!

Ztracená nevěsta: No byla, ale to už jsem řikala. Bratranci maj divnej smysl pro humor. Kdo by mě přeci hledal v Tokyu? V sakristii, víte.

Subaru: On má na mysli skutečný únos. Nejsi nějaká zazobaná, nebo slavná?

Ztracená nevěsta: Ani ne, ale Richard vlastní docela slušný podnik, víte, s majonézou...

Reiji: Jak že se jmenujete, slečno?

Ztracená nevěsta: Už ne slečna, ale paní! Paní Hellmannová, víte!

Všichni: !!!! (Koukají na ní jak hladoví vlci)

Ayato: To je náhodička! Já jsem Ayato Hainz.

Ztracená nevěsta: (zesinala) Takže mě teď zabijete!?

Subaru: Co? To uděláme?

Ayato: Ne! Naopak! Teď si můžeme navzájem pomoct!

Ztracená nevěsta: A jak?

Ayato: Ale prosimtě, to je jednoduchý! My ti pomůžeme se dostat zpět na svatbu a ty jménem společnosti napíšeš rozhořčený dopis Karlu Hainzovi, našemu otci, jak jsme vám zničili celý export zakázky tatarky na Kamčatku a že jsme vám naprosto zkazili svatbu. Z toho něco kápne.

Ztracená nevěsta: A nebudete z toho mít problém, víte?

Ayato: Ba naopak! To je naše cesta ke štěstí!

Ztracená nevěsta: No jak chcete. Subaru, dolil bys mi prosím vínko? 

**********



Caya: Tak už zbývá jenom posledních šest kapitol. No není to krása?

Sophia: Zajímavé, vždy mi přišlo, že tohle nebude mít nikdy konec.

Caya: A přece má.

Sophia: Je to další hrozná věc kterou přinesl rok 2020.

Caya: A to ani nevědí, že jsme vynechali celý arc se stydlivou nevěstou, která  byla šmíračka pro jejich otce a snažila se zjistit jejich tajná přání k Vánocům.

Sophia: A co ten arc o otaku nevěstě která je všechny shipovala se sebou? Ten byl lepší, ne?

Caya: Ne! Ta holka byla maniak a my jsme to nedokázaly správně vystihnout. Narozdíl od těch trojčecích nevěst o kterých si mysleli, že je jenom jedna a pak maniakálně zpanikařili, když zjistili, že jí Laito sežral a hodil na hnojiště.

Sophia: Jo to bylo funny, ale ještě lepší bylo když jí pak potkali živou na schodech.


Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat