Naše hlody

622 60 29
                                    

Caya: Mám je pozdravit? (Šeptem)

Sophia: No asi jo. Slušelo by se to.

Caya: Hele už jede záznamník!
Ehm... Ahoj slečny a příležitostní pánové- klidně se ohlašte kluci.

Sophia: Příležitostní?! Vždyť tu nikdo takový není!

Caya: Já nevím. Konverzaci s okolím řešíš ty!

Sophia: Tak OK. Řekni jim, co jsme to chtěli říct.

Caya: Proč já?

Sophia: Protože já řeším komunikaci s okolím.

Caya: A co je tohle?

Sophia: Poděkování a varování.

Caya: Oukej, Oukej.

(Nádech, výdech, Nádech, výdech)

Caya: Tímto vám chci vyjádřit své- a taky její- hluboké díky. Jste úžasní s tím jak nás podporujete v psaní této zcela pravdivé kroniky rodu Sakamaki. A my jsme velmi nadšené, že se vám líbí.

Sophia: A teď to varování.

Caya: Nelez mi do toho, ještě jsem nedopoděkovala.

A taky jsme nehorázně šťastné, že votujete. Ale byly bychom rády kdybyste psali více komentáře. Zbožnujeme vaše komentáře a rády se nad vašimi pocity a doměnkami smějeme jelikož jsou někdy opravdu vtipně napsané.

Sophia: Teď je varuj!

Caya: Si je varuj sama. Komunikátore.

Sophia: Pche. Takže: Chtěla bych vás varovat před možným úmrtím. Proto vás snažně prosíme, když čtete, buďte na vypolstrovaném sedadle tj. gauč, postel, koberec nebo polštáře na zemi (Doporučená místa).
Máme stížnosti o přidušení, padání ze schodů a podobné. Proto: Při četbě této kroniky nestůjte na schodech, nejezte, nepijte, nebuďte v bazénu či ve vaně. Také se vyvarujte padání z postele nebo pádu na ostré předměty. Taky neházejte svými přístroji na kterých čtete o zem.
A nakonec, nikdy, nikdy nečtěte na záchodě, abyste se čirou náhodou nepropadli do mísy ( schválně, kdo tohle čte na záchodě?)
Prosím dodržuje tyto zásady. My opravdu nechceme být stíhány policií za sériové vraždy.

Caya: Už jsi skončila?

Sophia: (hluboký nádech) Asi jo. Jen: dejte pozor ať nesedíte vedle ježka nebo -

Caya: Já myslím že to se nestane. Vždyť jsi je varovala snad před vším a navrhla doporučená místa ke čtení. Myslím si že to pochopili.

Sophia: Asi ano.

Obě: Velice děkujeme že jste si nás vyslechli!

Arigatou gozaimasu!

🙇 (Japonská úklona)🙇

Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat