Bojový plán

342 47 0
                                    

Ayato: Jsme tu všichni?

Laito: Jo! Připraveni a nažhaveni.

Ayato: Perfektní! Nyní se pověnujeme našemu  bojový plánu, zatímco babča vysává!

Kanato: Ehm... A čeho chceme vlastně dosáhnout?

Ayato: Musíme se nějak Babičky a Shua zbavit. Z toho jejich cukrování se mi kazí špičáky! Sice umí skvělý krvečíno a krvavé mojito, ale jako náhrada za krev to nestačí!  A instantní krev z pytlíku pít odmítám.

Laito: Ale ta babča je skvělá! Za svoji kariéru barmana v bordelu jsem tohle ještě nezažil! Na pěnu Krvečínaumí udělat perfektního medvídka Pů.

Subaru: I tak je nefér, že si jí Shu nárokuje jen pro sebe. Vždyť jsme z ní cucali všehovšudy jednou!

Kanato: Já ani jednou. Ne, Teddy?

Teddy: . . .

Babička: Chlapci! Běžte si to řešit jinam. Já tu teď za tím křeslem potřebuju vysávat!

Všichni: Babi.......


(V podtaburetkovém krytu)


Ayato: Jak jsem řík-

Babička: Chlapci! Nemůžete si rozebírat ty svoje tajnosti někde jinde?

Kanato: Ale tohle je náš kryt.

Babička: Ale špína je tu tak či tak.


(Ve sprchovém koutě)


Laito: Sakra! Subaru! Děj tu tvojí zatracenou haxnu pryč z mého rozkroku!

Subaru: I kdybych došlápl, tak svět nepřijde o nic světoborného.

Laito: Co jsi to řekl!? Ty zmetku! Reiji-

Ayato: Ten pádil  na nějakou chemickou výstavu, je pryč už dvaadvacet minut. Kanato, mohl by jsi slézt zadkem z mojí hlavy?

Kanato: Nemohl! Musel bych přitom dupnout na Teddyho a ty by jsi přeci nechtěl vidět jeho hněv!

Ayato: Ehm... zůstaň, kde jsi.

(Začala téct voda. Všichni ječí)

Subaru: Kanato, ty zmetku!

Ayato: Vypni to!!! Nechal jsem tě sedět na mojí hlavě!!!

Kanato: To byl Teddy!!!

Laito: To určitě!

(Kanato vypnul vodu a Teddy jí v zápětí zase pustil)

Kanato: Teddy říká, že už potřeboval sprchu.

(Otevřeli se dveře sprcháče a všichni padají ven)

Ayato: To si už ze mně někdo dělá p*del, či co!?

Babička: Takhle mladý muž nemluví! A běžte si povídat jinam. Jdu sem leštit sklo.

Kanato: Já to vzdávám! Klidně budu už do smrti jen na krvavejch drincích! Jen mě už nech, babičko, někde zůstat! Prosím!

Babička: Tak jděte pomoct Shuovi s pletím záhonů.

Laito: Cože!? Pleje záhony!? To není možný! Když jsme byli malí, tak jsem za něj musel vyklízet i myčku!

Babička: Tak to prrrr. Shu je milý a pracovitý chlapec! Líbí se mi, jak je vždy připraven mi pomoct s prací. Narozdíl od vás, kteří se mi jen pletete na místech, kde uklízím!

Subaru: (šeptem) Pche! To abych si nechal vyčistit kvádro na budoucí svatbu. Když se k sobě tak maj.

Diabolik lovers 100% parody (Dokončeno)Kde žijí příběhy. Začni objevovat