14 ; sweet

176 14 3
                                    

okay , gambar atas ni baek joon .
just abaikan benda yang dibibir dia ye ;)

+

joons

" woi , kau nak tunggu sampai
esok ke kat sini ? jom balik , aku papah kau . " jungkook menghentikan lamunan aku. itulah cakap dengan aku mana pernah nak lembut , dingin je .

" ish , pergi lah balik dulu . aku taknak susahkan kau lah . " aku menjeling jungkook yang berdiri di hadapan aku , aku duduk atas katil but kaki aku semua kat bawah , k tak faham blah la.

" kau tak susahkan aku lah kentang. jom jom dah nak petang ni. lembik cedera sikit pun taknak jalan . "

" ish yela yela , macam pakcik bawang bebel je kerja. " aku terus bangun , lengan aku di capai oleh jungkook. kedudukan kami agak rapat - and aku boleh rasa banyak rama rama dalam perut aku.

nak tahu tak kenapa jungkook ada sampai petang dekat sini ? masa lepas jimin bagi aku sandwich , dia kata dia terpaksa balik sebab emergency. so jungkook lah yang teman aku sampai petang dalam bilik rawatan ni . dia kata dia taknak balik sebab nanti mak dia suruh dia basuh pinggan . eleh aku tahu sebenarnya dia nak teman aku HAHAHA . K aku perahsantan jap

" jalan perlahan - lahan , kita nak turun tangga ni . " jungkook still peluk lengan kanan aku . muka dia agak dekat dengan muka aku , aku still boleh bau minyak wangi vanilla dia , rambut dia yang hitam tu , masih boleh menarik perhatian aku . padahal rambut dia dah cukup serabai.

" weh perlahan weh , kau ni saja kasi aku sakitkan . kalau camtu aku jalan sendiri lagi bagus. dah la rumah aku jauh , nak kena jalan lagi dengan kau . " aku sengaja cakap macam tu , yelah dia tarik aku turun tangga macam nak bagi aku jatuh . hanat betul jungkook kepala coconut ni .

" banyak songeh. "

lalu aku terasa tubuh badan aku terapung macam terbang . eh sejak
bila ada kepak ni ? ke aku dah jadi bidadari , atau roh yang tak aman ?

dan BARU AKU PERASAN !!

JUNGKOOK

ANGKAT


AKU


BRIDLE STYLE !

" j-jungkook .. kau gila k-ke ? "

" tak , aku tak gila . cuma kau banyak songeh sangat kan . so cara ni lebih senang nak bagi kau diam . " muka jungkook kelihatan tenang , dia terus berjalan menuju ke bawah. tempat parkir kereta dia tuju .

muka aku yang berada di dada dia aku angkat sikit. aku boleh rasa jantung dia berdegup dengan kuat , tak tahu sebab apa . mungkin
aku berat sangat sebab tu dia guna banyak tenaga sampai jantung berdegup laju. betul tak ?

kami berhenti betul betul dihadapan kereta audi R8 warna hitam , fuhh kaya siyell ! sapa punya ni bapak ah ! aku nak beli henfon iphone 8 pun terkial kial nak bayar , lagikan kereta mewah macam ni.

" masuk lah , kau tunggu aku angkat kau lagi sekali ke ? no hal- "

" INI KERETA KAU KE JUNGKOOK ! YA TOHAN !! AKU INGAT ARTIS MANA PUNYA KERETA ASTAGAA ! "

" dah dah , takyah banyak cakap . baik kau masuk sebelum aku kiss bibir kau selama 1 jam . nak ? " jungkook dengan muka dingin nya terus bukakan pintu kereta untuk aku . hell yess bby bau kereta mahallllllll

GILA NENEK DIA LAH NAK CIUM AKU ! TAMPO KANG *ceh padahal suka*

" yeye - aku masuk hehe . "

jungkook terus masuk ke tempat pemandu , dia start enjin and terus bergerak meninggalkan sekolah . hari yang dah mula kekuningan sebab petang . aku hanya diam di sebelah dia . series dia nampak kacak time memandu , tangan dia yang berurat memegang stereng kereta sangat hot . muka yang dingin pun nampak kacak . haih , macam bidadara sumpah.

" kau nak tenung aku sampai tembus ke apa ha budak . tahu la aku handsome . " jungkook bercakap , mata dia sempat kerling ke arah aku. hell mata pun handsome ke babeh !

" eh perasan betul mamat ais batu ni . sapa entah tengok dia ceh . "

" baek joon , for the last time aku warning kau . atleast panggil lah aku si kacak atau kookie ke , nak lagi senang panggil sayang. "

" NENEK KAU LAH SAYANG . AKU LAGI SANGGUP PANGGIL PAKCIK SEBELAH RUMAH AKU SAYANG TAHU TAK . "

" ceh , padahal suka . hahaha boleh gila aku layan kau ni kentang . " jungkook ketawa

" eh jungkook kau gelak ke ? BAPAK AH FIRST TIME TENGOK CRUSH GELAK FUH "

bila aku terdengar apa yang aku cakap , cepat cepat aku tutup mulut. ya tOHAN MACAM MANA BOLEH TERLEPAS NI AFAGAHHAHAJSJS ?!

" bwo ? crush - ? " jungkook
mengerutkan dahi dia. pelik tiba tiba joon cakap pasal crush .

" aH tak tak ! crush saya tu tak habis habis buat concert mic drop dekat mcountdown. haa tu la dah la hensem ish " sempat joon menggigit kukunya tanda gelisah . mampos kalau jungkook tahu yang aku ada crush dekat dia.

" ceh , aku lagi hensem dari crush bengong kau tu . apalah sangat mic drop aku pun boleh nyanyi lah "

eleh padahal diri sendiri cakap bengong . nasib dia tak perasan , haih lega sikit.

" ha ye ye , kau nyanyi sedap . "

" kau baru lepas puji aku atau perli , baek joon ? "

" aku cakap benda betul , dah la cepat lah sikit hantar balik ! aku nak tidur atas katil aku lah ! "

" nak ikut boleh ? hehe "

" hotak kau berjambul lah jungcook ! "

" HAHAHAHA GURAU LA SAYANG "


+


+

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



payung muka dingin dia japs
;)

mamat ais batu ; jjk [전정국]Where stories live. Discover now