+
kami tiba di hadapan bilik sakit , mental apa si jungkook tarik aku sampai ke sini ? sapa sakit , aku ke ?
rasanya aku takde sakit kut , sah gila mamat puaka ni ." .. kau masuk cepat , jom . "
jungkook masuk ke dalam , diikuti aku di belakang . macam kena sumpah , sebab aku ikut je cakap mamat puaka ni , eh joon tak baik mengata crush sendiri .
jungkook menghulurkan detol kepada aku dan sekeping kapas . aku hanya merenung pemberian dia tu , muka jungkook sumpah annoyed semacam bila tengok aku macam patung cendana je kan .
" ubatkan luka aku sekarang . jangan nak lari dari kesalahan yang kau buat tadi , sakit tahu tak lengan aku ni . macam mana nak tulis karang ? "
" ish , gedik betul luka seinci pun tak sampai . nak effect time tulis pulak . dia yang buta jalan laju laju , salahkan aku pulak . tch " aku bercakap perlahan , ha cakap kuat kuat dia dengar habis aku kena dengan ayat pedas berapi dia tu . mulut puaka macam makcik bawang !
" kau cakap apa ? banyak cekadak pulak perempuan ni . " jungkook menjeling aku yang duduk di hadapan dia . dettol yang berada di tangan jungkook , aku rampas . kapas di tangan aku , aku titiskan beberapa air dettol , kemudian letak dekat luka di tangan jungkook .
" akh ! kau nak bunuh aku ke apa ? perlahan la sikit . " jungkook mendengus kuat tanda kemarahan . memang saja aku buat kuat kuat , biar rasakan !
" .. itula encik jeon jungkook , lain kali jalan tu perlahan la sikit . ini tak , main rempuh je orang lepastu salahkan orang tu pulak . hati hati ye . " aku sengaja berikan senyuman manis kepada jungkook . haritu kata kena pikat kan , ew aku tak tahula cara nak memikat lelaki dingin ni .
" .. . ish , dahla thanks tolong ubatkan , jap kau kelas apa ? nama apa ? " jungkook menunjuk muka aku dengan jari telunjuk dia . dahinya berkerut kerut memandang muka aku . dah kenapa soal selidik pasal aku ni ? bukan sepatutnya aku yang kena soal selidik dia ke ?
" hm aku baek joon , kelas 4-a tingkat 3 , ada apa apa lagi jeon jungkook ais batu kutub utara ? "
" kau panggil aku apa ? kutub utara ? heh kutub utara ni la yang akan selalu huru hara kan hidup kau nanti baek joon , mohon bersiap sedia lah ye . " jungkook melanggar bahu aku dan jalan keluar dari bilik sakit .
" HOI ! MAMAT AIS BATU ! JANGAN INGAT AKU KECUT EH BLAH LA KAU ! "
selamba dia berjalan sambil tangan dia masukkan ke dalam poket seluar , tak guna punya crush . ini lah nama nya dugaan tahu tak baek joon ! menyesal nya aku main truth or dare tu. hanat betul geng kentang aku tu !
YOU ARE READING
mamat ais batu ; jjk [전정국]
Acak+ kena pikat crush yang sedingin dingin kutub utara ? mampukah baek joon bertahan ? atau joon akan savage dengan perangai crush nya ? status : on going - start ; 30042018 - end ; ?