''kereme bildiğin baya meydan okuyorsun sen''dedi helin olanları ona da anlatınca
''helin bunları yapmak zorundayım''dedim
''dün sana yaptığı neydi öyle?intikam mı alıcaksın''dedi
''bilmem''dedikten sonra televizyonu açıp izledik.ara sıra da konuşuyorduk.gerçekten keremin tayfası ile işim vardı!fakat cenkle olanlardan sonra hele ki o yanımdayken hiç bir şey yapamazdı. Cenkle dün olanları söylememe kararı almıştık. En azından şimdilik...daha sonra helin''hadi kızlar saat 7 olmuş,oteldeki akşam yemeğini kaçırmak istemeyiz.''dedi
''tamam kızlar bekleyin makyaj çantamı alıcam''dedi hayal. beyza helin ve ben gülüşüp beklemeye koyulduk.ardından odanın kapısını kilitledik.oda kartın bende durduğundan hemen cüzdanıma koydum.ne tesadüftür ki iki yanımızda tuğçe pelin ikilisi kalıyordu.onların da tam asansöre gidecekken odalarından çıktıklarını gördük.pelin beni işaret edip tuğçeye bir şeyler söyledi ama oralı olmadım ve asansörün kapısını kapadım.en üst kata otelin yemek bölümüne geldik.manzara çok hoştu ve hava karardığından izmirin tüm ışıkları görünüyordu.hemen yerimizi aldık.tuna ve cemlerin masasına gidip selam verdim.yemekte herkesin gözü üstümdeydi.cenk ve murat da olayı öğrenmişler.cenk bana o kadar güzel bakıyor ki!herhalde artık beni kendinden uzak tutmaya değil de kendine yakın tutmaya çalışıyordu. Mektup olayını aşmıştık dünkü olay ile.
yemeklerimizi kahkahalarla yedik.cenk ve keremin gözü hep üstümdeydi.birkaç dakika sonra kereme telefon geldi ve açtığında çok gergin konuştuğunu fark ettim.birazdan da cenke bir şeyler fısıldayıp odasının yolunu tuttu.merakım geçmedi ve ben de ardından kızlara''kızlar ben bir odama gidicem''dedim.
odama giderken keremlerin kapısının önünden geçtim.kapısının önünde aykut bekliyordu ve kapıyı açıp keremi içeri aldı.adımlarımı hızlandırıp kapının aralığından baktım ve içeride bir kız olduğunu anladım.gerçekten de geceyi bir kızla geçiriyordu!
kerem;
Cenki sikeyim güneşi sikeyim. Hayatın te...daha önce kimse bana karşı çıkmamıştı.herkes benim önümde herşeyi yapmaya hazır bulunurdu.şimdi bu duvarları bir kız için mi yıkacaktım?
ahh!kimi kandırıyorum ki.şu sarışın sürtük altımda tepinirken gözlerini güneş'e benzetmiyor muyum?o olsun istemiyor muyum?ama bir sırrım var demiştim ve belki de o yüzden ondan ayrılmalıyım.ama bu öyle bir bela ki,bu sırrı açıklarsam güneş öldürülür!!
kız sürekli adımı sayıklıyordu.güzeldi gerçi.ve kalçaları da çok iyiydi.1 saat sonra işim bitmişti onunla.para vermeye kalktım ama istemedi.hemen üstüne bir şey alıp odanın kapısını tıklattı.aslında plan işe yarıyordu.güneş'i unutmuştum(!)kapıyı iki kere tıklattıktan sonra terlemiş vücudu ile aykut'un onu kolundan tutup dışarı götürmesini bekledi.bu tür sürtük kızları hemen o ayarlardı bana.izmir'de kerem şankaya dese aykut bir kıza,hepsi ayağına kapanır benimle birlikte olmak için.aykut tamam işareti verince başka bir kız getirdiğini fark ettim.ama bu kız kızgın bakan güneşin ta kendisiydi.
güneş;
kapının önünde beklerken kapıdan üstünde sadece bir beyaz çarşaf olan kızı fark ettim.kız çok güzeldi.manken olacak kadar güzel bir fiziği vardı.kerem ile yatmıştı.
içeri girdim.gözlerimi yavaş yavaş odada gezdirdim.çarşaflar dağılmış ve yerde bir çift topuklu ayakkabı duruyordu.kerem ise yatakta çırılçıplak (üstünde çarşaf vardı)yatıyordu ve bana şok olmuş şekilde bakıyordu.yüzü dünkü cenkle olan kavgasından morarmıştı
''git güneş''
''yine su mu dökeceksin?''dedim
''güneş.git''dedi.
''bana emir veremezsin.kaçıncı yattığın kız bu?hayır,neden o zavallıların duygularıyla oynuyorsun?beni unutmak için yapıyorsun. Kendine zarar veriyorsun.hem söylesene cenki sevmem suç mu?"
''cenkten bana ne?ayrıca onların hepsi benimle öpüşmek için sıraya girer.tüm izmirin kızları böyledir.sen hariç''
''bu yüzden değil mi öfken?''
''güneş''dedi ve kolumu tuttu.şimdi ne olduğunu anlamadan aramızda üç cm falan kalmıştı.istese her an öpebilirdi.ama ben tepindim "cenki seviyorum ben. Anlasan iyi edersin. Kaç kere söyledim. Arkadaşlığımızı bozan ben değil sensin"dedim ve hemen dışarı çıktım.tam çıkacakken keremin ''başka kız getir,esmer olsun''dediğini duydum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH SARAY (DÜZENLENDİ)
ChickLitSıradan bir kızdım. Okula gider gelir derslerimi görür ertesi gün yine aynı işlemi uygulardım. Ama hayatıma iki kişinin girmesi ile her şey değişti. Aniden... ~ Issız soğuk yolda yürüyordum. Hava kararmış dolunay bulutların arasından kendini gösterm...