16-mafya

119 3 0
                                    

multimedia cenk

uyandığımda saat 9:30'du.pazartesi okul vardı ve bugün saat 12'de kampta olmalıydık.uyandığımda cemre'yi çağırdım.giyinmeme yardım etti.makyaj olarak rimel sürdü.ve artık siyahilere benzemeliydim.ben de artık bir siyahiydim.siyah eyeliner sürdü bana.eteğim ve üstüm siyahtı,bileziklerim de.ayakkabılarım sadece parlak gri rengindeydi.odamdan çıktım ve cemre odayı toparlamak için içeride kaldı.

tam aşağı inecektim ki yan odadan cenk'i gördüm.yeni duş almış olmalıydı çünkü saçları ıslaktı.beni görünce ''evet tam bir siyahi olmuşsun artık.görev başarıyla gidiyor''dedi.ardından kerem odadan çıktı ve olumlu şeyler söyledi.kızları da alıp birlikte aşağı indik.kahvaltı ettikten sonra kampa gittik.servislere bindik.cenk murat ile oturuyordu.cem de kerem ile.tuğçe ve pelin ikilise de birlikteydi.ben de helinleydim.tuna 12'lerden bir arkadaşıyla oturuyordu.hayal beyza ve hazal da en arkayı kapmışlardı.dağa çıktık.varınca hoca bize kayak alanlarında vakit geçirmemize izin verdi.biraz oyalandık.kerem ise bana hala soğuk davranıyordu.azarlamak istermiş gibi bir hali vardı.melisler de siyahi olduğumu öğrenmişlerdi.tabi rockçılar gibi tamamen siyah giyinmediğim ve abartılı kıyafetler tercih etmediğim dikkat çekmemiştim ama yine de herkes siyahi olduğumu ve keremlerin grubunda artık bulunduğumu biliyordu.sadece abartıyı,mafyalar bizi gözetlediğinde yapacaktım.zaten cenk ve kerem haber verecekti.

artık hava kararmaya başlamıştı.hocamız odalara gidip bavullarımızı toplamamız için süre verdi.kızlarla yarım saate lobideydik.ardından servislere bindik ve 1 saat sonra şehre vardık.servis okulun önüne geldiğimde cenklerle indim.onlara yakın olmalıydım.aynı zamanda mafyalar nerede diye sürekli etrafıma bakıyordum.karşıda siyah bir araba gördüm.keremin amcasıydı.merhabalaştı ve beni yanına çağırdı.cenk de benimle birlikteydi.''merhaba efendim''dedim sakin olmaya çalışarak

''merhaba kızım''dedi''benim gördüğüm şu kız nerede?''dedi..beni tanımamıştı demek.plan işe yarıyordu ve ikisinin de mutlu olduğunu görebiliyordum.

''bilmiyorum amca.ama ben onu bulup sana getiririm.gerçi şu son günlerde hasta olduğunu duydum.''dedi kerem ve arabaya gitti bize vedalaşıp.ben de cenk ile kaldım.

''güneş plan işe yarıyor''dedi heyecanla

''evet.sayenizde .size ne kadar teşekkür etsem az''dedim''iyi ki varsınız''

tuğçeler geldi''ceeeeenk!nasılsın?''dedi bana bir selam bile vermeden.gerçi ne bekliyordum ki?

cenk''git işine''dedi. ve tuğçe bozulmuş gibiydi.sonra da pelini koluna takarak uzaklaştı

''eve bırakabilirim istersen''dedi cenk.

''kızlarla vedalaşayım''dedim ve yanlarına gittim

hayal''bana bak her şeyi harfi harfine istiyoruz''dedi

kahkaha atıp''tabi ki şapşik''dedim ve cenkleri tayfasına doğru yöneldim.arından cenk ben eve bırakacağından tayfayla vedalaşıp arabasına atladım.araba evimin kapısının önünde durunca aşağı indim.cenk de gelmişti benimle.

''görüşürüz''dedim dudaklarıma kondurduğu öpücüğün ardından.


SİYAH SARAY (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin