multimedia eslem ve burak
o kadar çok şey yaşandı ki...tüm arkadaşlarım mutlular şu an. arkadaşlarım evlendiler ve bir aile kurdular.hatta çocukları oldu.bizim de cenk ile küçük tatlı bir kızımız var.adı eslem ve daha 5 yaşında.gözlerini babasından burnunu benden almış benim kızım.
ve şimdi cenk ile holding'den eve döndük.işlerim çok yoğun ve kızımın odasında oyun oynadığını gördüm.cenk ile yemek yedikten sonra evimizin bahçesine geçtik.küçük süs havuzunun yanındaki koltuklara geçip konuştuk.
''güzel eşim''dedi bana.gülümsedim ve yanına oturdum''cenk''dedim.otuzlu yaşlar ona yakışmıştı.beni çok seven bir eşim vardı,bana aşık.gerekirse benim için türlü zorluklara katlanabilecek bir eş...
elini yanağıma koydu''hatırlıyor musun seni ilk gördüğüm günü?''
''evet ama anlatsana.senden dinlemek istiyorum''
''ilk kez seni okulun bahçesinde görmüştüm.muratlar ile önünüzden geçmiştik.sana ilk bakışım o zamandı.sonra derste seni izlemiştim ve sen beni yakalamıştın!o zaman utanmıştım''
''ve zaten gözlerini hem devirmiştin sevgilim''dedim
''evet daha sonra birbirimizden nefret ettik.türlü oyunlar oynadım sana.sen de aynı şekilde''
''sayende tüm sınıfla papaz olmuştum cenk''gülmüştü
''işte sana o zaman aşık olmuştum.güçlü bir kız olduğunu anladığımda;herkese meydan okuyordun resmen''
devam etti''sana çok kötü davranıyordum ve sen de bana.gerçi sonra senden özür diledim ama sen yine bana kötü davranıyordun''
''çünkü sana kızgındım''
''evet ama herneyse.seni unutmak istemiştim.tuğçeye gittim falan...dahha sonra sana aşık olduğumu anladım ve şu mafya olayları işte...şu an o kadar mutluyum ki.senin kadar güzel bir kızımız oldu''
''evet tatlım''
''bu arada unutmadan muratlar yarın akşam bizi evlerine davet etti.eski dostların yemeği...''
''tabi gideriz eslemi de alırız.keremler da geliyor mu?''
''evet canım''
bahçeden eve girdik.cenk esleme bakmaya gitti.''uyuyor''dedi ve odamıza çıktık.uyku vakti gelmişti ama ikimizin de uykusu yoktu.ardından tatlı bir gece geçirdik...
Ertesi sabah muhteşem bir güneş doğdu odama. Beyaz renkteki yorganımı çekip sabahlığımı giymeye koyulacakken sert bir kolun beni çekmesiyle cenkin göğsünde buldum başımı. Onun kokusu burnumdan geçince kokusuyla tekrardan mest oldum.
"Günaydın güzeller güzelim,sultanım"
Deyince kıkırdayarak"seni seviyorum"dedim. Dudaklarına dudaklarımı değdirdim fakat eslemin sesi ile romantik dakikalarımız son bulmuştu. İkimiz de yüzümüzü buruşturarak birbirimize baktık
"Dur ben bir bakayım"dedim ve cenki yatakta yarı çıplak uzanmış bir halde bırakarak sabahlığımı giydim. Merdivenlerden aşağı inerek kızımın yanına gittim. Yeni uyandığından ve muhtemelen aç olduğundan ağlamklı gözleriyle bana baktı. Kucağıma alıp kokusunu içine çektim. "Eslemimm,güzel kızım"deyip emzirdim ve mamasını verdim. Derken bakıcısına verip iki kat daha yukarı çıktım. Cenk yataktan kalkmış pijamalarından kurtulmuş rahat ev kıyafetlerini giymişti. Tam yanına gidecekken telefonum çaldı ve beyzalar yarım saate bizde olacaklarını söylediler. Eşleriyle birlikte tabii.
Koray da sevindi bu fikre ve beni kollarına aldı.
Derken birkaç gündür hissettiğim şu mide bulantıları yine yüz tutmuştu.
"Cenk midem yine bulanıyor"dedim ve hemen yatakta aniden dikleşip yüzüme endişeli bir şekilde baktı
"Noldu neyin var iyi misin?"
" aşkım sakin ol. Sadece karnım ağrıyor. İki gün önce gittiğimiz iş yemeğindeki ıstakoz dokunmuş olabilir"dedim ve güldü.
"Bir şey olduğunda bana söyle,her şeyi bilmek istiyorum"bu bir emir gibiydi. Cenk sönmezden ne beklenirdi ki başka?
"Tabii ki canım kocacığım"deyip sarıldım
Ardından Aşağı inip kahvaltımızı yaptıktan sonra çayı tekrar bardağıma döktüm. Cenke de doldurduktan sonra zaten kapı çalmıştı. Görevlimiz kapıyı açınca da beyza ve helin kahkahalarla koşarak sarıldılar. Erkekler ise o meşhur kafa vurma hareketiyle selamlaştılar. Beyzanın çocukları etrafta fıldır fıldır dönüyordu. Muratın kızı"amcaaa seni çok özledim"diyerek cenkin üstüne atladı
Murat"oğlum yavaş ol biraz cenk abine"dedi ardından pardon abi der gibi baktı ama cenk sorun değil der gibi kafasını salladı.
Burak ise eslemi istiyordu. Bunun üzerine zeynebe(bakıcı)eslemi getirmesini söyledim. Önce babasının kucağına geldikten sonra burakla oynamaya koyuldular. Helin ve kerem tekrar salondan içeri girince ortam sanki biraz gerilmiş gibiydi. Malum,kerem...
Cenk hafifçe boğazını temizleyip kereme döndü elini belime koyarak. Adeta bir gövde gösterisi. kerem"merhaba"dedi. Salondakiler de aynı şekilde karşılık verdi. Tek ses çocukların oyunlarındaki gülüşmelerdi. "Merhaba kardeşim"dedi cenk.
Cenk ve keremin bakışları arasında cem murat ne olacak diye bakarken helinle ben birbirimize gülümsüyorduk. Birkaç dakikalık sessiz ortamdan sonra kerem salonumuzdaki siyah koltuklara oturarak ortamı ısıttı. Derken hepimiz otruduk. Cemle murat futbol sohetine,beyzalar gucci'nin son defilesindeki beğendiklerine dalmıştı. Ardından cenk yanına gidip kahvesinden paylaştı. Sohbete daldıklarını fark ettik zamanla. Biz de kızlarla tatlı bir sohbetteydik.
------
Gece olduğunda yatağa gidip uzattım bacaklarımı. Birden gelen bir mide bulantısı ile yüzümü ekşittim. Bu neydi böyle?diğerleri fark etmiş olacak ki kızlardan hazal gelip olanı sordu. Anlatınca
"Kızım.."dedi
Merakla"noldu?"dedim"ne geçiyor aklından yine?"
Gülümseyerek"şeyy"
"Neyy"
Sen...hamile olabilir misin?"....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAH SARAY (DÜZENLENDİ)
ChickLitSıradan bir kızdım. Okula gider gelir derslerimi görür ertesi gün yine aynı işlemi uygulardım. Ama hayatıma iki kişinin girmesi ile her şey değişti. Aniden... ~ Issız soğuk yolda yürüyordum. Hava kararmış dolunay bulutların arasından kendini gösterm...