20-mezuniyet ve seçim

172 3 0
                                    

1 yıl sonra

önümüzdeki yıl artık son sınıf olmuştuk.okula gidip geliyor siyah saraya daha az uğruyordum;malum üniversite sınavı.kurslara kalıyor,etüdler alıyor,dershaneye gidiyordum.test kitaplarını yalayıp yutmuştuk.cenk kerem ben beyza murat cem tuğçe pelin tuna helin hazal...herkes bir yıl boyunca işine odaklanmıştı.ve üniversite sınavı.o stresle beklenen olay...her şey bitmişti.hepimiz çok iyi üniversiteleri kazanmıştık.ve şimdi güzel bir kutlamanın zamanıydı.MEZUNİYET!

evet mezuniyet zamanıydı artık ve bugün günlerden perşembeydi.bu cumartesi akşamı Atalay Lisesinin bir mezuniyet töreni ve balosu olacaktı.bizim ekip fazla heyecanlıydı.hele kızlar çok daha fazla.

şimdi ise odamda oturmuş camımın yanına kitabımı koymuş okuyordum.bir yandan da çayımı yudumluyordum. birkaç satır daha okumaya ve çayımı içmeye devam ettim.derken telefonum titredi ve mesaj geldiğini gördüm.muhtemelen kızlardandır diye düşündüm çünkü sipariş verdiğimiz kıyafetler bugün gelecekti ve kıyafetlerin geldiğini helin bize haber verecekti.onların tanıdığı bir yerden almıştık tüm o güzel mezuniyet elbiselerini.

fakat yanılmıştım.gelen mesaj cenktendi. hemen çayımı ve kitabı mermere bırakıp elime telefonu aldım

-güzellik,hemen aşağı in ve kapının önündeki kutuyu aç!

birkaç kere daha okudum.gözlerime inanamıyordum.ne sürpriziydi bu.cenk sönmez yine farkını ortaya koymuştu.hemen aşağı koşar adımlarla indim.kapıyı açıp yerde duran pırıltılı kırmızı kutuyu içeri alıp kapıyı kapattım.beyaz kurdelesini çözdüğümde dilim damağım kurudu!yok artık!cenk!

bana benim beğendiğim elbiseden çok çok daha güzel kırmızı uzun bir elbise almıştı.kutuya aval aval bakıyordum sevinçten. üstü hafif beyaz parıltılarla kaplıydı.hafif bir dekoltesi de kıyafeti daha da iddialaştırıyordu.elbiseyi çıkarıp aynada kendime tuttum.tek kelime ile şahaneydi.hemen odama çıkarıp askıya astım.gerçekten müthişti.kim bilir ne kadar ödemişti bunun için.pek de ucuz bir şeye benzemiyordu.

hemen telefona sarıldım ve cenki aramaya koyuldum

''birtanem,canım  çok teşekkür ederim''mutluluktan gözyaşı döktüğümü fark ettim

''cenk sönmezin sevgilisisin kızım.farkın olacak tabii''

''araya şu egonu soktun ya''dedim gülerek''seni seviyorum''

''seni seviyorum''dedim ve durumu kızları anlatmak üzere whatsappa girdim

------cumartesi------

gözlerimi açtığımda telefonumu elime aldım.kızlardan gelen mesajlara baktım ve 1 saate evimde olacaklarını söylemişlerdi.makyaj oje kıyafet derken anca hazır olurduk tabii.iyi ki ağda kısmını dün halletmiştim.ayağa kalkıp sabahlığımı giydim.o kadar mutluydum ki saçma sapan dans ettikten sonra odamın camını açıp mis gibi havayı içime çektim.ardından aşağı inip annemlere kocaman bir ''günaydın'' dedim

babam''günaydın canım.heyecanlısın tabii.bugün büyük gün''

''elbette hayatım,mutlu olmayacak da ne olacak.biz de senin kadar heyecanlıyız''diye katıldı annem

''sormayın.kızlar bir saate buradalarmış ve kahvaltı etmedim daha''dedim ve çayımdan yudum aldım

''siz ne zaman gidiyorsunuz işe falan''

''birkaç saate çıkarız.akşam altıda oradayız zaten''

''tamamdır canım benim''dedi ve kahvaltımı bitirdikten sonra yukarı çıkıp dişimi fırçaladım.elimi yüzümü yıkayıp nemlendirdim.derken zilimiz çalmıştı.zaman çok hızlı geçmiş.

SİYAH SARAY (DÜZENLENDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin