17♥

252 22 12
                                    

Drogi Cuttie!

Jest tyle rzeczy, które chciałbym ci w tym momencie przekazać, jednak nie mogę z paru przyczyn, których podać nie mam prawda. 
Z góry chcę zaznaczyć, że wszystko u mnie dobrze i nie masz się co martwić. Radzę sobie dobrze i mam nadzieję, że ty również. Nie mogę podać ci dokładnie mojego położenia, ale uwierz, jest to tak daleko od ciebie, iż moje serce kraja się tylko, gdy o tym pomyślę. Tak bardzo, jak pragnę być przy tobie, nie mogę. Moim marzenie zostało trzymanie cię w ramionach, ale wiadomo, że marzenia nie zawsze się spełniają i tak jest właśnie z tym. Nigdy nie będę miał możliwości, aby cię przytulić, pocałować i powiedzieć, że wszytko jest dobrze. 
Obecnie jestem również bardzo zajęty i nie wierzę w to, że aktualnie piszę ten list. Nie mam chwili wytchnienia. Robię wiele rzeczy na raz i nie mam nawet krótkiego momentu, żeby usiąść.
To ci nic nie tłumaczy, prawda?
Mimo to, proszę cię, abyś nie przestawał do mnie pisać. Trzyma mnie to w formie i wiem, że gdybyś przestał, nie wytrzymałbym mojego obecnego zajęcia. Chyba mogę cię prosić o parę wiadomości, prawda? Nawet zwykły opis dnia.. lecz wszystko co związane z tobą jest niezwykłe..

To tyle na ten moment, może jeszcze kiedyś napiszę.


Jimin


Ps Kocham cię



*zbliżamy się do końca tam tam tam*

Cute ~ VMinOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz