Dzień piąty
Wydaje mi się, że te eksperymenty nie mają końca. Każde kolejne robią ze mną złe rzeczy. Po niektórych wymiotuje krwią, po innych świecę w ciemności, albo moje oczy robią się całkowicie czarne i wyglądam jak postać z horroru. Nie wszystkie są bardzo bolesne, ale jednak, zmieniają dużo we mnie. Nie jestem już podobny do siebie. Moje włosy poszarzały, oczy są (najczęściej) czerwone, futro na ogonie bardzo twarde, a uszka wiecznie oklapnięte, co idealnie opisuje mój smutek. Oczywiście to nie jest najgorsze w tym wszystkim.. ciągle tęsknię za Tae i jak tylko o nim myślę, czuję się gorzej. Gdybym tylko mógł cofnąć czas..
○○○
Dzień dziesiąty
Dzisiaj dostałem więcej jedzenia! Byłem tym wielce zszokowany tym, bo przez ostatnie dni trzymali mnie na 'ścisłej diecie', a teraz? To była ogromna wyżerka! Ale hola hola, to musi mieć swoje powody. Przeczuwam, że za niedługo się dowiem, co to miało na celu. Pewnie jakieś ćwiczenia na wytrzymałość.. Oni naprawdę myślą, że zniosę wszystko, ale to nie prawda! Przez te ich zabawy na mnie tracę nawet głos! Popołudniu nie mogłem się słowem odezwać! Potem też zemdlałem, lecz dla nich to nic. Mieli czas, żeby bez mojego sprzeciwu mi coś wstrzyknąć. Moja dłoń po przebudzeniu była błękitna i to nie żadna tam farba, po prostu taki kolor przybrała. Nawet nie chcę wiedzieć, co to są za substancję. Mam tylko nadzieję, że jakimś cudem usuną się z mojego organizmu i wszystko wróci do normy..
CZYTASZ
Cute ~ VMin
FanfictionCzasami zwykła znajomość, może za sobą skrywać coś więcej i potoczyć się na zupełnie inne tory, niżeli wcześniej myśleliśmy.