Aa! Oriel mesaj atmış.Yerim onu ya.
Gönderilen: Özel Numara
İyiydi aşkım da sen nerden duydum?
Gönderen: Özel Numara
Şey sana ulaşamamıştım evinizi aradım annen söyledi.Hem sen bizden habersiz sevgili yapmışsın ve çok yakışıklıymış,öyle mi?
Gönderilen : Özel Numara
Hey yavaş ol kızım! Sevgilim felan yok gerizekalının teki annemi kandırıp beni kaçırdı dostum!Sen annemle iyi dedikodu yapmışsın.
Gönderen : Özel Numara
Cheri sana rap stili çok yakışıyo demiştim ya vazgeçtim.Hemen bırak gitsin.Hem ben annenle dedikodu yapmadım sadece çocuk ve senle ilgili bilgi aldım.Ayrıca çok yakışıyomuşsunuz.
Gönderilen : Özel Numara
Detaylar yarın.Tek bir mesaj daha atarsan yarın detayları sadece Availana anlatırım.
Evet!Tek bir tehtid iş bitmiştir.Yalnız ben onlara gittiğim kişinin Dave olduğunu nasıl söylicem. Of! Ya ikiside beni gebertir.
Ama şuan uyumam lazım.Saat 21.16 erken daha biliyorum ama ben bir liseliyim ve uyuyup göz torbalarımla savaşmalıyım.
ΔΔΔ
Sabah Eminem-Berzerk ile uyandım.Bir Stan'ım. Evet ama bir daha alarm müziği yapmıcam.Yolda duyunca tekrar uyanıyorum -ki bunun nasıl olduğu hakkında tek bir fikrim yok- Ve işte bende buna gıcık oluyorum.Bu yüzden bir daha yapmıcam.Evet acaba bugün ne giyeceğim?Güzel soru!Bakalım!Bakalım!Bakalım!Buldum!? Evet en sevdiğim pantolonum yüksek bel ve kumaşı kot -ama çok garip açıklayamam- işte onun paçalarını üç kez sıyırıp üstünede GunsNRoses sıfır kol t-shirtümü kolları baya açık olduğu için, içine tribal desenli büstiyerimi giydim. Ayakkabı olarak da Adidas'larımı giydim. Evet tamamdır.Çantamda hazırdır.Sadece biraz eyeliner biraz rimel ve bitti.
Odamdan çıkıp merdivenlerden hoplaya zıplaya indim.
'Noldu da bu kadar mutlusun? Yoksa dün akşam ilk öpücüğünü mü aldın? Ya da randevun mu iyi geçti?'dedi ablam.Ablama ters ters baktım ve tabiki de annemde ondan nasibini aldı.
'Mutlu olduğum felan yok her zaman ki halim.'dedim kendimden emin bir şekilde.
'Tabi canım tabi(!)' dedi ablam dalga geçerek.
'Neyse ben gidiyorum millet!'dedim bağırarak.
'Sevgiline bizden de selam söyle'dedi ablam.Sonra da kahkaha attı.
'Ablaaaa!'Diye bağırdım ve evden çıktım.Hemen kulaklıklarımı takıp kulaklıklarımın beni Bob Marley'in dünyasına götürmesine izin verdim.
ΔΔΔ
Okula gelince Availana ve Oriel'in sorularına cevap verdim -ayrıca beni kaçıran kişinin Dave olduğunu öğrenince çığlık attılar- ve şimdi de kızlarla okulda akıl hastanelerinde ki gezen hastalar gibi bir ileri bir geri aynı çizgi üzerinde gezip duruyoruz.
'Kızlar yeter bu ne ya akıl hastanelerinde ki gezen hastalar gibi bir ileri bir geri'dedim ve olduğum yerde.
'Bence şuan durmak istemezsin Dave saat üç yönünde bize doğru geliyor.'
'Saat üç yönü mü?Kime göre bu saat?Of!Availana sanki saatlerle ilgili iyi olmadığını bilmiyorsun sanki?
'Çok geç geldi bile!'
'Hemen konuşmalıyız Chersie.'Orada emir vermediğini anlamak için mal,salak,aptal olmak lazım.
'Niy-Heyy!Beni çekiştirmesene ya'
'Sende boş sorular sormasan o zaman.'dedi ses tonu bir kere harika!
'...'
'Konuşmayınca daha güzelsin.'Bana güzel dedi! diye her kız gibi bağırmıcam.
ΔΔΔ
'Sana güzel mi dedi?Oha!' dedi Availana ve Oriel hem de aynı anda.
'Evet dedi' dedim cidden bu iş sıktı.
'Ee! Başka ne konuştunuz?'
(On dakika önce)
'Konuşmayınca daha güzelsin'
'Saol!'Sende demek isterdim ama cesedimin bir okulda gömülü olması isteyeceğim en son şey.
'Şimdi gelelim konuşacağımız konuya üzgünüm -mız dedim.Ben konuşucam ve sen de kabul ediceksin.'
'Niyeymiş?'dedim ve bana öyle bir bakış attı ki.Okulun bahçesine gömüldüğümü hissettim.
'Arkadaşlarım seni çok sevmiş,iyi bir kızmışsın felan filan...Herneyse seni Tabu turnuvasına davet ettiler.Seni Cuma günü saat 18.15'de alırım.'dedi ve gitti.
(Şimdi ki zaman)
'Çok...öküzce'dedi Oriel.
'Ben de bu yüzden ona yakıştığını düşünüyorum.'dedim hep ona söylemek isterdim aslında söylerimde ardından kaçmak lazım.
'Peki sen neden geç geldin?'Dedi Availana.
'Sanırım bir tür şok geçirdim ve orada beş dakika daha bekledim.'
'Ee!Gidecek misin?'
Biraz geç geldi ben dört beş gün geçti sanıyordum o yüzden.:-D :-D
bìuf:öküz (fransızca da)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour
Teen Fiction"Ne mi olmuş?Bu süper ya peki Selwin'i mi kullanıyorsun?Dave mi?" "Dave" "Niye Selwin'de güze-" Kollumu tutup -ölümüne sıkarken- kafasını kulağıma yaklaştırdı. "Birinin yanında bana Selwin dersen. O ağzını alır sana yediririm" #Davsie