6.Partie 'Merde'

69 8 0
                                    

'Ee? Senin ne işin var burda ?'dedim Sahara'ya.Sahara benim kuzenimdi.Ayrıca kardeşim gibiydi.İsminin Sahara olmasının onların Sahara Çölünü* çok seçmeleri ailecek bu çöle bağlılar.O da Fransa da yaşıyordu.Ama Doğu Fransa'da.Okullar başladığından beri fazla görüşemiyoruz.Onu özlemişim.

'Nasıl ne işim var?Gelmiyim mi?'dedi bana bakarak.

'Ne alakası var ben tatilde görüşeceğimizi sanıyordum'dedim.

'Ben de öyle ama annem bir günlüğüne gelebileceğimi söyleyince uçarak geldim'dedi sırıtarak.

'Tahmin edebiliyorum'deyip kıkırdadım.

'Aa!Ben sana kapıda duran senden hoşlanan çocuğu sorucaktım.Kim o?Sevgilin mi?'

'Sakin ol ve saçmalama!Sevgilim değil.Sadece ortak arkadaşlara sahibiz'

'Tabi canım.Bir düşün o çocuğun yaptıklarını biri bana yapsa ve sen görsem ne dersin?'

'Sevgilin mi?Derim.Yani..Sanırım'dedim düşünerek.

'Bak ben mi saçmalamışım'dedi sırıtarak.Tamam küçücük belki biraz tamam birazdan daha çok -kesinlikle haklı-haklı olabilirdi ama bu birşey açıklamaz.

'Tamam birazcık haklısın...'Dedim işaret parmağımla baş parmağını aralarında birazcık mesafe kalacak şekilde bırakarak minik işareti yaptım.

Bana öyle mi bakışı atarak.'Neyse sen anlatsana şu çocuğu'dedi sırıtarak -gene-

'Ya öyle çok bişi yok aslında bence şimdi uyumalıyız yarın tanıştırırım seni' dedim aslında tanıştıracağımdan pek emin değilim dengesizin ne yapacağı belli olmaz.

'Peki ama pek inandırıcı değilsin söyliyim'dedi.Onaylayarak kafamı sakladım.Aslında söyleme demek isterdim ama yeniyor işte.

ΔΔΔ

'Uyan uykucu'Diye biri bağırıyor acaba kim?Tabi ki Sahara.

'Hayret sen benden önce nasıl uyandın?'dedim çünkü o benden önce uyanmaz yani genellikle ve onu uyandırmak çok zor.

'Uyuyamadım ki heyecanlandım senin ilk sevgilinle tanışmak hep önümüze gelmez'dedi.Hayır belki ilk -kesinlikle ilk- değil.

'Sen anca benle dalga geç,sanki senin sevgilin oldu'Dedim.

'Belki önceden olmadı ama şuan sevgilim var benim'dedi.Ne?Ne zaman?Dışından söylemeliyim.

'Ne!?Ne  zaman?!Ve benim şimdi haberim oldu!Aşk olsun!'dedim.

'Mal!Sakin ol!Daha yeni zaten'dedi.Ben onun yenisini bilirim.

'Ne kadar yeni?'diyip gözlerimi kısıp bakmaya başladım.

'Bir hafta oldu olmadı'dedi.Dolabımdan kıyafet bakarken.Cidden yeniymiş.Bende yanına gidip,

'EE?Sen neye bakıyorsun?'

'Sana kıyafet'dedi.

'Niye ben kendime bakamıyorum,özürlümüyüm?'

'Öyle olabilirsin ki bence öyle neyse bana asıl neden o değil.Asıl neden canım istedi'

'Of!Mal!'

'Nee?!'

ΔΔΔ

Okula geldiğimizde Sahara'nın dışarıda bekleme konusunda anlaştık.

'Şu çocuk seninki değil mi?'

'Ne benimkisi?Neden bahsediyorsun?'

'İşte şu çocuk'diyip parmağıyla bir yeri işaret etti.İşaret ettiği yere bakınca Dave gördüm.Ben tanıştırmayı planlamıyordum genellikle gelmiyordu.Niye geldiki?Hemen arkamı dönüp Sahara'yı çekiştirdim.Yanından geçip okula giricektik ve bir daha görmeyecektim.

Lütfen!Görmesin beni!Lütfen!

Lütfen!Görmesin beni!Lütfen!

Lütfen!Görmesin beni!Lütfen!

'Chersie!'

Kahretsin.

Merde:Fransızcada kahretsin demek.

Sahara Çölü dememin sebebi Fransızcada Sahra Çölü Sahara diye geçiyor ve Fransız ismi olduğundan öyle yaptım.

AmourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin