2.Partie 'İgnore'

138 15 2
                                    

'Kızım! Büyük gün! Kalk kalk hadi dışarıya çıkalım.'

'Noluyo kızım ya!Sabah sabah kafayımı yedin?'

'Unuttun mu?'

'Neyi?'Dedim şaşırarak.Bu kız iyicene kafayı bozdu sanırım.

Bana ilk önce küçücük gözlerini pörtleterek baktı -hiç hoş bir görüntü değil- ardından da gözlerini devirdi.

'Bugün 'o' çocuk gelecekti ya'dedi.Ardından da devam etti.'Kızım herkes dışarda bekliyor, hadi kalk!'

Elimdeki kitabı ona göstererek 'Bu kitabı bugün Bitirim Bayan McGill'e teslim etmem lazım. Son günü.'Dedim.Kitap için yani tırstığımdan falan değil.

'Korkak!' Diye tıslayıp gitti Oriel.Ben mi korkağım?Hah!Belki birazcık.Ama çocuk çok korkutucu bir kere. Neyse ben Sherlock Holmes kitabıma devam ediyim.Aslında bu kitabı kütüphaneden almadım sadece küçük bir bahaneydi.

ΔΔΔ

Kitabımdan kafamı Avaline sayesinde ayırdım. Kulağımda -bağırarak- bizi dinle diye bağırıyordu.

En sonunda -bende sabır küpü değilim- kafamı kitaptan ayırarak.

'Efendim'dedim.

'Kızım şükürler olsun' dedi Oriel.

'Evet?Eğer beni saçma bir nedenden dolayı rahatsız ettiyseniz. Kafanızı kırarım.'

'Ne saçması sana bahsettiğim çocuk var ya ilk günden birini ölesiye dövdü.Çok korkunçtu.'

Ben boşuna korkmuyorum demek ki.

'Beni ilgilendirmez'dedim.

Oriel ve Avaline birbirlerine bir süre bakınıp,

'Ama nedenini bilmiyorsun'dediler. Aynı anda.

'Neymiş?'dedim umursamazca.

'Önüne top geldiği için çarpmadı bile'dedi Avaline.Oha! Ben diyordum. Bir piskopatlık var.

'Ben diyordum zaten psikopat diye'dedim.

'Hiç demedin ki'dedi Oriel.

'Zaten içimden dedim'dedim.Çaktırmasalar olmuyor.Herneyse.

'Bir de biliyor musun? Bizim sınıfa yeni kişiler geliyormuş o çocukta bunların arasında'

'Yuh! Artık bizi sınıftan kovar.'Dedim.Ama haklıyım.Bu çocuğun ne yapacağı belli olmaz.

'Neyse hoca geldi'dedi Avaline. Bizde önümüze döndük.Hepimiz yan yana tekli sıralarda oturuyoruz.

ΔΔΔ

Dersin bitmesine 5 dakika kala Oriel'i dürttüm.

'Hani çocuk bizim sınıftaydı' dedim.

O da,

'Bilmiyorum sınıf listesine baktım.'dedi.

Tam bir şey diyeceğim sırada sınıf kapısı açıldı.İçeri baştan sona kadar siyah giyinmiş bir çocuk girdi.Ve söylememe gerek yok çok yakışıklı. Etrafa attığı bakış nefes kesici. Bildiğin 'Ben tehlikeliyim, uzak durun.'diyordu. Ayrıca çocuğun gözleri,burnu,dudağı,kasları hepsi çok yakışıklı.

Yakışıklı göz diye bir şey duymadınız mı? Bende duymadım merak etmeyin.Herneyse çocuktan banane. Ben geri dersi dinlemeyip okuduğum kitaba döneyim.Ayrıca kim Biyoloji dersini dinler ki şahsen ben dinlemem bir okumamla anladığım için tüm derslerim iyi, hava atmak gibi olmasın ama.Herneyse ben kitabını okuyayım. Kitabı elime almam ile zilin çalması bir oldu.

Oriel ve Avaline yanıma gelip kantine gelip gelmeyeceğimi sordu.Bende 'hayır' diyince. 'İnek' diyip gittiler. Hayır ne alakası var ki. Hem ben dedikodu yapamam. Neyse ben güzel kitabıma döneyim.Tam kitabı elime aldım arkadan bir el beni dürttü, tabi bende sınıfta yalnız olduğumu sandığım için irkildim.Sonra arkama dönüp çocuğa sövüceğim sırada beni dürtenin 'o' olduğunu gördüm ve sustum. Sonra,

'Efendim?'dedim sakince. Tabi burda sesimin titremediğini varsayarsak korktuğumu belli etmedim.

O da benim aksine sert ve sert sesiyle,

'Okul çıkışı benimlesin.'dedi ve gitti. Tabi bende herşeyi kız arkadaşlarına yetiştiren kızlardan olduğum için bunu Oriel ve Avaline anlattım. Tabiki de çığlık atmadılar(!). Hem zaten gitmicektim. Tabiki kızlarla bu konu da baya tartışttık.Ama ben onlara tehlikeden bahsedince ben kazandım.Şimdi evdeyim.Kitabını bitirdim ve Sherlock Holmes serimin sonundaki kitaba geçtim.O sırada kapı çaldı. Ben takmadım çünkü gene annemin komşularıdır.

ΔΔΔ

Şimdi adını bilmediğim çocukla -noir- ile birlikteyim. Hep annem yüzünden. Kapı çaldı demiştim ya o kapıda ki annemin komşusu değilmiş.Kapıda ki Noir'miş. Sonra annemden izin alıp -annemin onu erkek arkadaşım sandığı gerçeğini göz ardı edelim- beni dışarı çıkarmıştı. Şuan ise bilmediğim çocukla bilmediğim bir yere gidiyorum.

Geç geldi çünkü iki hafta boyunca sınav haftasındaydık. Ve teslim edilmesi ödevler vardı. Neyse umarım beğenirsiniz.İyi haftasonuları :-* 

AmourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin