7.Partie 'Le faites vous?'

80 9 2
                                    

Tamam sakin ol.On'a kadar say ve arkana dön.1..2..3..4..5..6..7..8..9..10.Evet hiç cesaret vermedi bu.Ama neyse.

'Evet Dave'

'Sen benden mi kaçıyorsun?'

'Y-yoo.Niye senden kaçıcakmışım ki ben.Püf!Hahaha güldürdün beni.Çok şakacısın.'Evet şuan bana deli gibi bakıyor.Öksürüp kendime gelmeye çalıştım.

'Peki.O zaman neden bana öyle geliyor.'

'Adı üstünde sana öyle geliyor.' dedim.Evet ilk defa -yani şuan için- mantıklı konuştum.

'Dave mi?'

'O Dave derken?'Evet Dave'i sinirlendirmiştik.

'Ya ona senden birazcık bahsetnmiş olabilirim.'

'Birazcık?Sen benle gelsene bi.'dedi ve sinirliydi bildiğin tısladı.Kolundan tuttuğu gibi okulun arkasına çekti.

'Ne işler karıştırıyorsun sen?'

'Bi-birşey karıştırmıyorum ki.Cidden.'Dedim şirin tavırlar takınarak.Umarım inanır.

'Dökül.'

'Hı?Ne?'dedim.

'O kız kim ve beni nerden tanıyor'dedi

'Bak o kız benim kuzenim ve dün kapıdaki olayları görünce anlatmak zorunda kaldım.Bak biliyorum anlatmamalıydı-'

'İyi.'

'Ne?İyi mi?Kızmadınmı?'

'Hayır.'

'İyi.'dedim ondan cevap gelmesini bekleyerek.Ama o arkasını dönüp gitti.

'Gıcık'diye mırıldanıp bende kuzenimin yanına döndüm.

ΔΔΔ

'Noldu senin morelin bozuk gibi'

'Galiba Dave'den hoşlanıyor un dedim.Ne! Ben ne dedim.Neyse çaktırma.

'Ne!Dave'den mi hoşlanıyorsun?'

'Ne!Ben öyle birşey demedim'

'Hayır dedin.

'Demedim dedim'

'İyi öyle olsun.'Şuanda kafede Latte'lerimizle oturuyoruz.

'Sen ne zaman gideceksin'

'Çok meraklısın bakıyorum.Bu akşam gitmem lazım.'

'Ne alakası var ben sadece merak ettim.'

'Şuradaki Dave mi?'

'Hani!Nerde!Nasıl görünüyorum?'diye sorularımı sıralarken gelen kahkaha ile ne olduğunu çözmüştüm.

'Pisliğin tekisin!'Dedim sinirle.

'Ama çok komiktin.'

'Hahaha!Yani.'Dedim sinirle ve kollarını kavuşturdum.

ΔΔΔ

Lattelerimizi içtikten sonra bir süre sonra Sahara ciddileşti ve arkama baktı.Kesin gene aynı şakayı yapıcsaktı ama bu sefer yemicektim.

'Dave bu sefer cidden burada ve buraya geliyor.'Hah!Demedim mi?

'Yemiyorum canım.Ben Dave'den hoşlanmıyorum.Onun kadar gıcık,ayı,öküz birini görmedim.'dedim.Sahara birşey diyecekti ama arkama bakıp sustu.

'Öylemi?Kırıldım ama.'diyen ses ile korkuyu tüm hücrelerinde hissettim.

Le faites vous?:Fransızcada öylemi demek?

AmourHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin