'Sen bana haber verme geliyor diye sonra "Kızım mal mısın?" dersin.'dedim sinirle.
'Ben sana dedim'
'Senin mallığın ben sana dedim.'
'Bak canım ilk şaka yap sonra de iş işten geçiyor de dimi'dedim.
Of!Ben ne yapıcam.Kendimi rezil ettim çocuğa.Çok utanıyorum.Ya resmen çocuğa küfür ettim.Tabi küfür edemeyen bir insan olarak.Herneyse of ya utancından yerin bin kat dibine girmek istiyorum.Ama oluyor mu?Hayır.
'Of!Ya kesin öldum ben.Kurtuluşun yok.'Diye kendi kendime kızarken mesaj geldi.Sakinleşip mesaja baktım.
Gönderen : 0536 *** ** **
'Sana,bana bugün ettiğin lafların hesabını sorudan.Ama cezanı hafif çekmek istiyorsan bugün bara gidicez.Akşam 9'da seni alırım.Ben gelmiyorum diyorsan.Cezanı vermeye başka yere gideriz. -Dave'
'Of!Ya bak senin yüzünden başıma ne geldi'diye Sahara'ya çemkirdim.Cidden ben ne yapıcaktım.
'Kötü mü?Hayatında hiç gitmediğini bir yere Dave ile gidiyorsun'dedi.Tabi bu benim sinirlerimi daha fazla zıplattı.
'İyi sen git.Of!Kızım mal mısın?Çocuk kötü biri.Adam bile öldürmüştür o.'dedim.
Ve devam ettim. 'Ben onunla gitmek istemiyorum.Bence gitmeyeyim.'dedim.O sırada korkuyla mesajı kafamdan tekrar gözden geçirdim.Cezanı vermeye başka yere gideriz. İşte cidden bittim.Kaçış yolum yok.
'Sahara ben bittim.Gitsemde ölüyorum,gitmesemde.'dedim elimi saçlarının arasında geçirirken.
'Acaba ölmüş numarasını yapsam hani derler ya ayı gördüğünde ölü taklidi yap diye,o ayı mıydı ki?Ne de olsa Dave'de bir ayı dış görünüş olarak değil ama karakter açısından öyle en azından'diyerek tekrar Sahara'ya baktım.Keşke bir de beni taksa.
'Hey!Sen beni dinliyor musun?'
'Gerçeği söylemek gerekirse hayır ama ben kendimi kandırmak istiyorum diyorsan onu bilemem.'
'Yüzsüz'diye yüzüne tısladım.
ΔΔΔ
Of!Saat 08:01. Ben kesin gidicem ceza alıcaksam hafif alıyım.Dolabımı açıp yüksek bel boyfriend kot,üstüne siyah 'I WOKE UP LIKE THIS' tişörtünü giydim. Son olarak mavi Vans'ı ayaklarıma geçirdim.Saçlarımıda kıvırcık olduklarından saldım.Saçlarımı da kestirmem lazım.Saat 08:52 tam zamanı diyemiyeceğim .Keşke daha oyalansaydım.Zaten o da dakik değildir kesin.UF!Saat de geçmiyor.
Kolumdaki saate baktım.Evet şuan bir dakika sonra saat 09:00.Çok heyecanlandım.Sakinim.Zil çaldı.Kesin o değildir.Kapıyı açtığımda Dave görmem ile ağzımın açık kalması bir oldu.Dakik miymiş?Mmm...İlginç.
'Çıkalım.'Dedi Dave.Bu bir çıkma teklifi?Onunla çıkmam için emir miydi?
'Nasıl?'dedim.
'Bara gideceğiz ya.Balık hafızalı mısın?'Hayal kırıklığına uğramadım (!)
'Anladım'dedim.Telefonumu arka cebime koyup dışarı çıktım.Evide kilitleyip arabaya yöneldik.
Bara geldiğimizde herşeyi arabada bırakmamı söyledi.Nedenini anlamıştım o yüzden ses çıkarmadan dediğini yaptım.Bara girdiğimizde kimse bize bakmıyordu çünkü hepsi kendinden geçmişti.Burada ne kadar pislik varsa toplanmış.Ben hariç ben zorla buradayım.İçki bile ağzına sürmedim.
Burada bulunmaktan hiç hoşnut değilim.Doğrusu korkuyorum.Dave'in arkasından yeni okula başlamış çocuklar gibi yürüyorum arkasına gizlenerek.Ama burası cidden korkunç bir yer.İçkilerin olduğu bölüme gelince kendisi oturdu benide yanına oturtturdu. Elimi o bırakmıştı -hiç tutmamıştı- ama ben hâlâ tutuyorum.Barmenden kendine -adını bilmiyorum- içki söyledi.Sonra bana döndü.
Ağzımdan 'Soğuk su' çıktı.Tabi barmen ben bunu söylediğim an gülmeye başladı.Hayır kimsemi susayamaz.Onlar susamıyorsa onlar garip,ben değil.Tabi Dave ona ters bir bakış atarak susturdu.Bende susardım o bakışa.
Etrafıma bakmak istiyorum ama korkuyorum.Açıkçası bir daha bar görmek istemiyorum.Dave'in benim hareketlerimi inceliyor.Bence korktuğumu anladı.
'Korktun mu?'dedi içkiyi ağzına götürüp içerken.Dememiş miydim?İçim dışım bir benim.
Evet anlamında başımı salladım.Soğuk suyum geldiği için suyumdan bir yudum aldım.
ΔΔΔ
Hala bardayız.Biz geldiğimizde bar boşmuş meğersem yani şuan o kadar kalabalık ki.Bu kaçıncı su bardağın bilmiyorum.Ama tuvaletim geldi ve ben gitmemekte ısrarcıyım.Dave sanırım bir şişe içki içti.Ama hala sarhoş değil.
Tabi arada beni izliyor.Bende onu tabiki.Arada göz göze geliyoruz şuan ki gibi.Göz göze geldikten sonra arkama baktı. Bardağı ve parayı masaya fırlatırcasına bıraktığı gibi beni sürüklemeye başladı.Tam bardan çıkarken bir adamın 'Dave' diye seslenmesiyle durup küfür etti.Ve adama döndü.
'Evet, baba?'dedi.Baba mı dedi o.İlginç.
'Oğlum ilk defa bir kızı yanında görüyorum.Yani kız demi?'dedi adam şüpheyle bakarak.Bana mı hakaret etti,yoksa Dave'e mi?
'Ne gördüysen o?'
'Pekala bir gün annen ve ben ile tanıştırmaya getir' dedikten sonra bana dönüp devam etti. 'Seninle tanıştığıma memnun oldum.Görüşmek üzere.'dedi ve gitti.Ne biçim bir tanışma ne adımı sordu ne adını söyledi.
Yolda soru sormama izin vermedi ama ısrarlarım sonucunda evinin önünde söyleyeceğini söyledi.
Evimin önüne geldiğimizde direk yüzüne baktım.
'Evet o adam babam,babamla aram bozuk değil ismini söylememisinin nedeni ailesi dışında kimse ismini bilmez,sormamasının nedeni ise büyük ihtimal unuttu.'dedi.Aklımda soru işareti yoktu en azından şimdilik.
'Ayrıca cezanı şimdilik yok sayıyorum.İlk sefer diye.Şimdi in'dedi.Tamam teşekkür ederim ceza açısından ama kaba olunmaz ki, oldu olucak arabadan at.Kapıyı kapattıktan sonra son hızla uzaklaştı.Bende arkasından bakakaldım.
Oui,papa?:Evet,baba? demek fransızcada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Amour
Teen Fiction"Ne mi olmuş?Bu süper ya peki Selwin'i mi kullanıyorsun?Dave mi?" "Dave" "Niye Selwin'de güze-" Kollumu tutup -ölümüne sıkarken- kafasını kulağıma yaklaştırdı. "Birinin yanında bana Selwin dersen. O ağzını alır sana yediririm" #Davsie