110 Brief door mij

106 10 13
                                    


Het doet mijn pijn.
Pijn om te zien dat jullie het geloof niet serieus nemen.
Pijn om te zien dat jullie Allah Subhana Wa Ta 'ala zijn woorden niet serieus nemen.
Allah Subhana Wa Ta'ala heeft voor jullie regels voorgeschreven, maar is het nou zo moeilijk om je aan die regels te houden?
Voor sommige is dat heel moeilijk, omdat hun de verleiding achteraan gaan, en dat doet pijn om te zien.
Jullie zijn als moslims geboren Alhamdulillah, maar gedraag je der dan ook na.
Ik zie vaak op sociaal media voorbij komen dat broeders en zusters dood leuk hun zondes delen op sociaal media, maar waar is jullie schaamte gebleven zijn jullie niet bang voor Allah Subhana Wa Ta'ala hij ziet en hoor alles zijn jullie dat soms vergeten.
Deze tijd is het normaal om in shisha lounges je tijd door te brengen en ook om het op sociaal media te delen dat je shisha aan het roken bent, maar vergeten jullie soms dat shisha haram is.
Jong en oud is te vinden in zulke lounges, zelf verjaardagen en etentjes worden in shisha lounges georganiseerd Subhanallah.
Vele moslims openen zaken zoals shisha lounges om goed en veel haram geld te verdienen Astagfurallah , wij moslims horen geen haram zaken te openen.
Wij horen elkaar te stimuleren om goede daden te verrichten en niet elkaar te stimuleren om samen naar de shisha lounges te gaan, maar stimuleer elkaar dan ook om samen naar de moskee te gaan en daar het gezamenlijk gebed te verrichten of samen naar lezingen te gaan.
De shisha lounges zijn vol deze tijd en de moskeeën zijn leeg, het breekt mijn hart dat we in z'n tijd leven.
Het doet mij gewoon oprecht pijn als ik een broeder/zuster zie die het geloof niet serieus neemt en Allah Subhana Wa Ta'ala zijn woorden aan de komt schuift om de Shaytaan als voorbeeld te ziet en zijn woorden en daden maar serieus neemt.
Het zelfde geldt met alchol drinken terwoordig is het normaal om alchol te drinken onder veel jongeren en ouderen broeders/zusters Astagfurallah.
Maar het wordt gedronken alsof het gewoon water is waar je veel kan van drinken, maar in tegenstelling is het gewoon alchol.
Keer alsjeblieft terug naar Allah Subhana Wa Ta'ala voordat het telaat is en je tijd is gekomen want eenmaal in je graf zal je spijt hebben dat je niet bent terug gekeert want eenmaal in je graf is er geen weg meer terug om vergevenis te vragen en om terug te keren naar Allah Subhana Wa Ta'ala.

Jullie vergeten soms het gezegend jullie zijn dat jullie als moslims zijn geboren, Alhamdulliah.
Geen woorden kunnen beschrijven hoe graag ik een moslima zou willen zijn.
Ik zal der alles aan doen, zodat ik op een dag zal zegen dat ik met alle liefde en blijheid de shahada heb uitgesproken en dan kan ik met trots zegen dat ik een moslima ben geworden, in sha allah.
Ook al bent ik pas een meisje van 15 weet ik dat de islam het beste, mooiste, liefdevolste en enigste geloof is voor mij.
Oprecht hoop ik dat jullie jullie geloof serieus nemen.
Gedenk en bedank Allah Subhana Wa Ta'ala voor wat jullie allemaal hebben hier op deze Dunya.
Ookal maak je fouten en heb je vele zondes, vraag vergevenis voor je zondes en leer van je fouten.
En blijf 5x per dag bidden, echt waar mensen bidden is van zo groot belang ookal bidt je nog niet, begint nu met bidden.
Wie zegt dat jij morgen nog kan bidden misschien bidden de mensen wel morgen voor jouw.
Zonder Allah Subhana Wa Ta'ala waren wij niks, en door hem zijn wij iets.

In sha Allah zal Allah Subhana Wa Ta'ala ons allemaal op het rechte pad houden/brengen. Moge Allah Subhana Wa Ta'ala onze zondes vergeven en ons allemaal de hoogte rangen van Al-Djannah geven.
Allahouma Ameen.

Een brief geschreven door mij           ( xschrijfsteranomienx )

Islam Quotes & Stories DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu