Excuses & uitleg

54 6 2
                                    

Ik ga eerlijk met jullie zijn ik vindt het oprecht moeilijk om hier vaak in te schrijven omdat ik dan elke keer aan het feit wordt herrinerd dat ik nog steeds geen moslim ben. Iedere dag wordt ik dr weer aan herrinerd dat ik geen moslim ben , dus alsjeblieft wees dankbaar dat jij wakker wordt als een moslim je hebt echt geen idee hoe graag sommige mensen dat ook zou willen.

Dit boek daar heb een haat en liefde realtie mee. Ik hou zo erg van dit boek maar vindt het gewoon soms moeilijk om hier wat in te schrijven. Ik ben trots op dit boek Alhamdulilah , en ik wil jullie ook bedanken voor het lezen en jullie lieve reactie's op dit boek.

Ik vindt het leuk om dingen te delen waar jullie in sha Allah iets aan hebben. En zelf geeft dit mijn een steun in de rug om kennis op te blijven doen , want kennis op blijven doen is zo belangrijk.

Soms heb ik van die dagen/weken dat ik zoveel in dit boek wil schrijven en niet wil stoppen met schrijven , en soms heb ik ook weer van die dagen/weken dat ik gewoon geen energie kan vinden om iets te schrijven hier in.

Dit boek confronteert mij met mijn leven hoe ik het nu leid en ik denk dat dat het moeilijk voor mijn maakt om hier actief in te schrijven omdat ik een leven leid die ik niet wil leiden juist omdat ik een heel ander leven wil leiden.

Mijn excuses aan jullie dat ik niet actief ben ik dit boek , maar in sha allah komt er verandering in.

( Ik ben ook bezig met andere verhaal(en) te schrijven alleen ik heb echt heel veel inspiratie alleen ik vindt het altijd lastig om het begin zeg maar te schrijven dus gewoon de eerste paar delen , beetje vaag allemaal iknow maar in sha allah komen die verhaal(en) er ook snel aan.

Islam Quotes & Stories DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu