Update over mezelf

81 10 2
                                    


Bijna bijna 2 jaar geleden ben ik begonnen aan mijn verhaal "Islam quotes & stories Dutch" wat gaat de tijd toch snel Subhanallah. Allah Subhana Wa Ta'ala heeft mij zoveel kansen gegeven Alhamdulliah. In deze 2 jaar is er nog steeds niks veranderd ik ben nu al 3 jaar bezig met de Islam te praktiseren , maar bekeren dat durft ik gewoon nog niet wat ik zelf heel spijtig vindt , moge Allah Subhana Wa Ta'ala mij deze kracht geven. Elke persoon kan er zo makkelijk over doen om te bekeren maar jullie hebben oprecht geen idee wat er allemaal bij komt kijken , als ik er al overna denk wordt mijn keel gewoon geknepen van angst maar aan de andere kant bloeit mijn hart van geluk. Maar elke dag dank ik Allah Subhana Wa Ta'ala voor wat hij mee heeft geschonken en mijn elke dag weer laat wakker worden maar ik weet ook op een dag zal ik niet meer wakker worden , maar de vraag is dan wordt ik dan niet meer wakker als moslim of zonder moslim dat is mijn grote angst dat ik zal sterven als niet moslim. Daarna lieve mensen dank Allah Subhana Wa Ta'ala dat hij jou als moslim heeft laten geboren en een leven heeft geven als moslim.  Moge Allah Subhana Wa Ta'ala ieder van ons op het goede pad houden en ieder van ons in het prachtige Jannah laten betreden.

Islam Quotes & Stories DutchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu