Bu benim ilk hikayem arkadaşlar sadece okuyup geçmeyin lütfen beğenin unutmayın bunu beğenileriizi bekliyorum 80 beğeni olsun :)
Çalar saatimin cırtlak sesiyle uyandım.Babam kahvaltıyı hazırlamiştı bile . Annemin nerde olduğunu bilen yok . Herkes onu öldü biliyor ama ben inanmıyorum.Annem ben küçükken ortadan kaybolmuş. Babam arkadaşları çağırması nedeniyle evden çıkmış.Babam eve döndüğünde de annem evde yokmuş.O günden bu yana annem ortalarda yok. Bu yaşadığımız yere yeni taşındık.Kahvaltımızı acele ile yaptık.Okula gidecektim.Buraya yeni taşındık fakat okulumdan ayrılmadım.Kahvaltımı yapıp odama geçtim.Beyaz bir bluz ve altıma siyah dar paçamı giydim hızla çantamı kapıp evden çıktım.Sınıfa vardım.En yakın arkadaşım Ceren yanıma oturdu.Tam o sırada hoca ile birlikte bi kız geldi bize kızı tanıştırdı.Adı Yaren.Bu arada benim de ismim Hande.Zil çaldı ve Sedat'ın sesi ile hepimizin yüreği agzına geldi.Sedat'ın üstüne çay dökülmüştü.Sedat benim en iyi erkek arkadaşım.Onla küçüklükten beri arkadaşız.Duygusal anlamında kesinlikle değil !!!!
"Sedat birşeyin var mı?"
"Ani tepki verdim değil mi ?:) "
"Biraz :-) " dedim.
Lafa atlayan Yaren "Of çok çene yaptiniz. Seni ne ilgilendiriyor Sedat mı Serkan mı adı neyse onun sorunu " diye çemkirdi.
Tam ağzımı açmıştım ki Ceren kolumdan tutup evime doğru yol aldırttı.
"Ceren, bize gel biraz konuşuruz "
m ilk hikayem a
" Evde misafir var tatlım daha sonra " dedi ve itici itici gülüp gitti . Ne yapmaya ćalışıyordu bu çatlak kız !.
Bunu düşünürken eve gelmiştim . Evde kimse yoktu . Yatağıma yatıp Yaren'in yaptığı saćmalıkları düşünürken uykuya daldım.Sabah kalktığımda " Annen hakkında doğru düşünüyorsun" yazîlı bir mektup vardı.Anlamadım.Birinin alay ettiğini düşündüm.Umursamadım.Hazırlanîp okula geldim.
Herkeste bir tatsızlık vardı . "Neler oluyor burda " dedim. Kimse duymadı herhalde ki cevap veren yoktu . En sonunda Sedat
"Y-a-r-e-n Y-a-r-e-n "
"Ağzında geveleyip durmasana Sedat ! Ne Yaren !
Sedat sustu devam edemedi derken Can devam etti
" Yaren'in evini su basmış " dedi
Bu bana gerçek gibi gelmedi çünkü bugün okula gelirken evlerinin önünden geçmiştim ve sapasağlamdı.Sustum.