9. BÖLÜM

47 6 2
                                    

Uyandığımda evde tüm mahalle vardı . Aşağı inip babamın yanına gidecektim ki babamı damıtlıkla ve yanında da İpek Teyzenin gelinlikler içinde olduğunu gördüm .

Anlam veremedim . Yasemin Teyzeye

 

  " Teyze burda neler oluyor  ? "  diye fısıldasım .

  " İpek ile baban evleniyor " dedi . Bir yandan da kıvırıp oynuyordu .

  Bütün bunları da mı cadı kız yapmıştı . Sanırım kafamı çok takıp ruyamda evlendiklerini görmüştüm. Ceren'e

 

" Cimcikle kız beni " dedim

" Ruya değil Hande bu bir gerçek " diyordu . Onun da suratı 5 Karış olmuştu . Sedat ve Yaren de vardı . Gülüyorlardı.

Ne yani şimdi ben cadolozla kardeş mi olmuştum.  Hayır olamaaaaz diye bağırmakla yetindim. Bu sesten kimse sesimi duyamamıştı . Odama koştum ve babamın içine cin ya da şeytan girdiğini düşündüm .

  Eğer bu babamsa ... Hayır yapamaz . Yalan değil mi bu . Bunları da Yaren planladı değil miiiii ??????

  

Bütün bunları düşünürken Hatice Teyze

  

  " Baban evleniyor yavrum bune hal giyinsene." dedi ve kolumdan çekiştirdi .

 

  " Ne yapıyorsun DEFOL odamdan " Aman Allah'ım ne diyorum ben . Defol demek ne haddime . Mesaj geldi . Cihan'dandı . Ya bi dur Cihan ya senle mi uğraşacam. Biraz uzanim derken kalktığımda akşam olmuş düğün bitmişti. Babamın yanina gittim .

 

  " Baba ruyamda ne gördüm anlatamam "

  " Hayırdır kızım ? "

  " İpek Teyzeyle evleniyordun. "

Babam büyük bir kahkaha attı ve ruya olmadığını söyledi

  " Sana sa-na baba demeye utanıyorum "

    Koşarak odama çıktım .

ÇİRKİN ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin