Şaşırmıştım . Sedat neden bu kadar üzülmüştü . Ya da Yaren yeni geldi . Daha kimse onu tanımıyor . Üzülmelerinin sebebi ne ? . Aslında ben de hiç bir şey hissetmedim değil . İçimde az da olsa küçük bir sızlama vardı.Ama şuan sabahki nottan başka bir şey düşünemiyordum .Hızlı adımlarla eve koştum . Evde Yaren'in annesi vardı . Peki bizim evde ne işi vardı . Saćmalık bu .
" Oooo bakıyorum misafirlerimiz varmış baba neyse ben sizin konusmanızı bölmeyim" deyip hızla odama çıktım .Bu kadının da ne işi vardı burda . Rahat bir şeyler giyip merdivenlerin basamaklarından birine oturdum . Gizlice onları dinliyordum . Hiç bir şey anlamamıştım . Derken Yaren'in annesi İpek Teyze birisini aradı .
"Yaren kızım buraya gel iş tamam "
Neler oluyordu burda , niye Yaren buraya geliyordu . Koşarak babamın yanına gittim.
"Burda neler oluyor baba ! "
"İpek Teyzenlerin evini su basmış , bir süre burda kalıcaklar.
Ağzım koca bir O şeklini almıştı .İpek Teyzeye baktım. O da bana pis pis sırıtıyordu.Kapı çaldı.Kapıda Sedat ve Yaren vardı . Ağzım tekrardan koca bir şekilde açıldı . Sedat
" Merhaba Hande " dedi ama hızla odama koştum
Sedat arkamdan koştu , kapıyı yüzüne çarptım.
Sedat ile Yaren'in birlikte ne işi vardı . Sedat Yaren'i niye getirip götüruyor? . Ne yapmaya çalışıyor bu gıcık kız ? Kapıyı açtım ve salona süzüldüm . Aslında İpek Teyze iyi bi insan ama Yaren'in annesi sonuçta o da itici geliyor.Babam İpek Teyzeye yerini gösterdi ve tam Yaren'e bulacaktık ki yer kalmadığını söyledim . Başıma bela almıştım. Babam
" Eee o zaman Yarenciğim sen de Hande'nin odasına yerleş "
İşte ben tam bir şekilde gerilmiştim. Yaren'in yüzü gülüyordu . Beni mutsuz etmek onun görevi çünkü...