15. BÖLÜM

42 4 0
                                    

Bugün uyandığımda telefonuma yüzlerce mesaj gelmişti . Yaren'dendi . İyiki burdan gittin bütün ev bana kaldı gibi sözlerde bulunmuştu. Seni takmıyorum bile artık cevap yazmadım.Bugün yazılı olacaktık . Üfffff en nefret ettiğim şey . Yazılı bitince hoca yazılı kağıtlarını masaya bırakıp bi yere gitti . Herkes dışarı çıksın dedi . Sınıfa girdiğimde sadece Yaren ve Zeynep vardı . Kapı aralığından onları izledim . Yazılı kağıtlarıyla oynuyorlardı . Benimkini de aldı ve şıklarımı değiştirmişti ama bunu görmemiştim. Yazılılar okunduğunda Hande 0 dedi . Şaka mı yapıyordu. Baktım Yaren ile Zeynep'e . Gülüyorlardı. Tenefüste müdure şikayete gittim . Meğer müdür amcasıymış. Demek bu yüzden bu kadar rahattı. Yok Yaren öyle bir şey yapmaz gibi lafları müdürden duymamak için koştum gittim . Tenefüste Yaren'in saçlarını yoldum ve saydım hemde sesli bir şekilde . Bıktım ya ondan . Bana katılıyor musunuz ?

  

"  Bak Yaren eğer bana karışırsan "

"  Eeeee ?"

Saçını bırakıp gittim . İtici ve çirkin şey. Niye geldin ki ya sen bu okula . Bir sürü sınıf var . Bula bula bu sınıfı mı buldun akılsız kafa ...  Eve geldiğimizde Ceren'e

  " Ceren ben 1 hafta evde olmayacağım babamlara gideceğim tamam mı ?"

  " Tamam " dedi ve yola çıktım . Bir hediye almıştım babama . Gömlek . O da bana almıştı elbise . Beni öptü ve kokladı . Çok özlemiştim onu . Ama...

  Bir hafta boyunca evde istediğim gibi davrandım hatta Yaren'in odsasını 1 hafta ele geçirdim . Dakikaya bir ya baba çıksın gitsin evine gibi sözlerde bulunuyordu . Ama bir hafta inadına kaldım . Haftam bitince Yyaren müzik çalıp oynadı biz de babamla vedalaştık. 2 gün geçti aradan zil çaldı. Kapıyı Ceren açtı ve Yaren geldi. Geri suratına kapattık kapıyı . Ama zorlayınca açmak zorunda kaldık.Burda 1 hafta kalacağını söyledı izin vermedik . Bizi polis çağırma durumuna bıraktı ve polisler onu geri eve postaladılar . 

  Umarım beğenmişsinizdir . Sizleri seviyorum . İyi okumalaaar . <3  Beğenmeyi unutmayın

ÇİRKİN ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin