Yaren'in odasına girip bakmak istediğim zaman ise beni kovdu . Şuna bak DAĞDAN GELMİŞ BAĞDAKİNİ KOVUYOR ! Aşağıya inip babamın yanına gidecektim ki babam ve İpek Teyzenin konuştuğunu gördüm . İsteyerek kulak misafiri oldu . İpek Teyze
" Sizin iyi kişiler olduğunuzu anlamiş durumdayım.Ve artık size söylemenin zamanı geldi.
" ? "
" Aslına bakarsanız benim eşim bizi kandırdı ve doladırıcılık yapmaya başladı . Ayrıldık . O da evden bizi kovdu . Bunu söylmeye cesaretim yoktu ve size güvendiğimi hissettim diye ...
" Anlıyorum canım . Aslına bakarsanız benim de eşim Hande daha küç- "
" Öhö öhö babacığım "
" Geliyorum kızım "
"Babaaa neler anlatıyorsun ya seenn ?!?!
" Biraz saçmaladım galiba ama ...
Kapıyı vurarak odama çıktım . Morelim 0 'dı. Derken kapı tık tıklanmadan açıldı .Tabiiki de Yaren'di .
" Yine neye sıkılmış kıskanç kız acaba ?"
" Yalan söyledin sen bir sahtekarlık yaptın.Herkese baban- neler söylüyorum ben Aman Allah'ım .
Uçarcasına banyoya girdim .Duş aldım . Odaya geldiğimde Yaren ağlıyordu.Kendimden çok utandım . Neler yaptım ben . Zil çaldı.Kapıya baktım . Sedat'tı ." Hoş ge- "
Sedat koşarak Yaren'in yanına gitti. Ağladığinı görünce yanıma geldi ve yakama yapıştı . Sen yaptın değil mi bunu sen yaptiiin!
"Sedat neler söylüyorsun sen ?"
Yine odama koştum kendi kendime
" Canım odam bugün kaçıncı koşuşum sana ? "
Biraz sonra kafayı yediğim kanıtına vardım. Sedat Yaren'e çiçek bırakıp gitmişti. Sedat' a ne oluyordu böyle . Benden çok o kafayï yemişti.