6. BÖLÜM

52 7 3
                                    

Kapı açıldı . Ceren'le merdivenden gizlice onlara bakıyorduk . Hepsi içmiş , gözleri morarmış , adeta her biri bir hortlağa benziyordu .

   " Baba ! bunu yapamazsın , bu sen değilsin ! "

    Sanırım biraz sesli bağırmıştım ki  hortlaklar bana doğru baktı . Yaren Sedat siz yaşınızdan utanın içmiş salaklar. Ceren mırıldandı

   " Benim bildiğim Ertunç Amca da Sedat ta böyle bir şey yapamazdı "

     Ah Ceren ah . Bence de .

   " Neyse çıkalım. "

    Uyuyamıyordum. Ceren'e baktım . Tavuk işte hemen uyudu . En sonunda biraz ,müzik dinleyerek uyudum . Sabah çalar saatle yerimizden fırladık. Hızla hazırlanıp okula uçtuk. Arabama atladık.Şoförüm bizi okula birakti. Okula vardığımda Sedat ta birer hortlak ailesinden olmuştu . Ah , hayır Sedat ! Bu sen değilsin. Ceren'i de alıp Sedat'ın kolundan çekiştirdim.

   "Sen neler yapıyorsun Sedat ? "

   "Asıl sen ne yapıyorsun , ben ne yaptığımı gayet iyi biliyorum."

   Mavi gözleri morarık olduğundan midemi bulandırmıştı.Hızlıca gittim . Ceren Sedat'ın yüzüne tükürerek arkamdan geldi.Sedat da Yaren'in yanına.

    " Ceren ben eve gidiyorum görüşürüz." demekle yetindim. Eve geldim . Yaren de arkamdan. Yakasına yapışıp

    " Kardeş ha ! "

    Güldü.

   " Oyunuma geldin ha ha . Nasıl dı ama  . Dua et sana zarar vermedim .

   " Sana dua edeceğim ha

   " Off uğraşılmaz senle" deyip yatağa çıktı.

     Asıl senle uğraşılmaz. Babam yanıma geldi

   " Nasılsın kızım? "

   " İyi baba , bakıyorum İpek'le iyice muhabbetiniz arttı , annem ?"

   " O artık yok Hande , anlıyor musun ? yok yok yok "

   Biliyorum , bunu neden yüzüme vuruyorsun yarama neden tuz basıyorsunuz anlamıyorum ki ? Babama hiç bir şey söylemeden ağlayarak odama çıktım. Ah baba ah ! Tam o sırada Yaren yanıma geldi

    " Kabul et işte an- "

    " Yeter ! sus " dedim ve saçından sürükleyim kapı dışarı ettim .Sinirle odasına çıktı.

ÇİRKİN ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin