Bugün heyecanla beklediğim gün . Sınıfa yeni kişiler geleli tam 3 ay olmuştu. Herkesle kaynaşmıştîm Zeynep hariç . Kendini beğenmiş Yaren 2'ydi . Bugün okulca parti vereceğiz . Havuz başında.Herkes geliyor. Heyecanla hazırlaniyorduk . Ceren koyu mavi upuzun bire elbise giyiyordu . Saçını ilk defa duzleştirecekti. Odama geçtip . Bir şey yoktu . Ceren'le koşarak alış-verişe çıktık benim için . Sarı kabarık ve mini bire elbise aldım . Hızla eve döndük . Terlemiştim . Duş aldım. Elbisemi giydim.Kuaföre gittik. Kıvır kıvır yaptırdım saçlarımı.Gümüş çivi topuklu ayakkabımı giydim ve gümüş çantamı aldım. Ceren de siyah çata ve siyah ayyakkabı giymişti . Çok güzel olmuştu. Bende ... Baloya benim arabamla ve sadece Ceren ile gittik . Her şey çok güzel süslenmişti. Kafamı kaldırdım ve sadece bacağının 1 cm'sini örten ve simsiyah dapdar elbise giyip ayakkabısınin topuğu eyfel kulesi gibi dikilmişti. Yaren'di bu ve gerçekten mide bulandırıcıydı.Siyah elbisenin altından gri bir ayyakkabı ve kahverengi çanta ... Siz düşünün gerisini . Uyumsuz işte bu . İğrenç.Parti başladı. Başak Ildır ve Sedat yanımıza geldi. Başak'la sohbete dalmıştık ki Ceren'in cimciklemesiyle inledim.
"Ne yapıyorsun be sen ?"
"Unuttun beni "
"Ah , Ceren bebek Ceren tamam "
Koca dilini uzattı . Böö çok korktum ... Yemekler geldi ve yemekleri yedik . Biraz sonra herkes oynarken birinin çarpmasıyla havuza düştüm . Yareeeeeeeeeen . Bıktım senden . Havuza düşmüştüm . Sırılsıklamdım . Sedat suya atladı ve merdivenlere kadar itti . Yaren sinirle kızardı ve Zeynep'le gittiler diğer masaya. Neyseki kurtulmuştum.
" Sağol"
" Sorun değil " dewdi gülumseyerek ve sırılsıklamdım neysewki biraz sonra güneş beni kuruttu. Aynı sevincime devbam ettim . Parti gece 1'e kadar sürdü ve herkes evine dağıldı. Sarhoş gibiydim . Oynamaktan çok yorulmuş az kalsın düşup bayılıyordum . Ceren beni tuta tuta eve geldik ve hemen yattım.
Umarım Beğenirsiniz Beğenilerinizi istiyorum eksik olan şeyleri yoruma yazın ve begenmeyi unutmayin