17. BÖLÜM

35 3 0
                                    

Bugün yılbaşı.Can ve Sedat'ın evinde kutlayacağız. Sedat ve Can bizi kıskanmış ve kendilerine ev bakmışlar . Hahahahahhaa.Partide Sedat ben Can Ceren Başak Ildır olacak. Yaren yok.Babamın hediye olarak aldığı mor elbisemi giydim. Ağırlıklı bir makyaj yaptım ve saçlarımı açık bıraktım.Hemen Ceren'le evden çıktık.Sedatların evi e geldik. Ildır gözleri kamaşmış gibi bana bakıyordu.

" Eeee artık başlayalım" dedim.

Fikrm onaylandı ve müzik açıp dans ettik.Daha sonra pasta alıp yedik ve film izledik derken zaman geçmişti.Saat 1 oldu ve Yeni Yıl diye bağırdık.Tombala oynadık.Bir karar aldık.Ildır ve Başak annelerinden izin alıp Ildır Sedat ve Can'la Başak ise ben ve Ceren'le yaşayacaktı.Anneleri izin verdi.Ceren'le Başak'ın evine gifdip bavulunu toplamasınsa YARDIMCI olduk.Yerleştik.

Hep beraber eğlendik evde ve yattık.Yarın Başak ve Ceren annelerinin yanına gidecekti.Ben de Ildır'la yemeğe çıkacaktım . Erkenden kalktık ve onlar eve gitti ben de yeşil kotumu ve siyah buluzümü üstüme geçirdim hemen evden çıktım.Aşağıda arabasıyla Ildır beni bekliyordu.

Arabasına bindim.

" Çok şıksınız."

" Teşekkürler " 

Yola devam ediyorduk . Daha önce gitmediğim bir yerdi . Zengin ve züppelerin gittiği...

Yemekleri yedik ve masadan kalktığımda Yaren yanımdaydı. Şaşkın şaşkın ona baktım . Bela değil mi peşimi  bırakmıyor işte... "

Selam tatlım senle konuşalım mı biraz ?"

" Konu ?"

" Evime gel ord- "

" Ne söylüyorsan söyle "

  " önemli diyoruuum "

  " Of iyi be atla arabama " 

Ildır ile vedalaştıktan sonra eski evime gittim.Yaren'in odasına çıktık. Anlatmaya başladı. Bugüne kadar yaptığım herşey için çok özür dilerim ne olur kabul et . Hepimiz insanız işte hata yaparız benimki baya büyük oldu ama ...

Devamı da böyle şeylerdi Baya zorlamaya karşın sonunda ikna olmuştum ve beni yarın özür yemeğine götürüyordu. O gece orda yattım. Kalktım babamlarla oyalandım derken akşam olmuştu ve hazırlanmaya başladım. Mor eteğim ve askılısiyah bulüzum siyah ayyakkabı ve gümüş çantamla Yaren'le evden çıktık . Oda beni harika bir yere götürmüştü.Ona çok teşekkür ettim.

Evet , devamı yazmıyordu. Kitabı sertçe kappattım. Günlüğü en son yemek dönüşü arabada yazmış demek  Hande . Günlüğünü okumam yanlış davranıştı ama duramamıştım işte . Zaten devamını da biliyordum . Yemek dönüşü trafik kazası felaketi .

Sizleri seviyorum . Kitabımı burda bitiriyorum kendinize iyi bakın :)))))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ÇİRKİN ARKADAŞHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin