Prebudím sa v tmavej miestnosti. Najprv dúfam že to bol iba zlý sen . Bohužiaľ. Mýlim sa.
Vážnosť situácie si uvedomím až keď zbadám dobitú ženu s veľmi zle zošitou rukou. Nepatrne sa odtiahnem i tak to nemá zmysel. Za chvíľu skončím ako ona ak nie aj horšie . Nieje démon to je ľahko badateľné. Odrazu začujem dunivé kroky.
Následne do miestnosti prenikne lúč svetla v ktorom stojí vysoký muž .
Poobzeral sa a keď sa nám stretly pohľady pristúpil ku mne . Surovo ma chitil za zápestie a vystrčil na chodbu . ,,Kdo ste a kam ma vediete'' zhúknem na ňho. ,,Pokoj mačička ideme na otrocký trh kde si ťa buď niekdo kúpi alebo ťa zabijú. " povie slizkým hlasom .No dobre teda tak sa im treba ukázať v tom najlepšiom svetle. Všakže . Mala som to úplne vymyslené čo urobím a ako sa im predvediem.
Už nikdy sa nebudú zahrávať s démonom.Chlap ma však ťahá zatuchnutými kamennými chodbami.
Nakonci uvidím svetlo a začujem krik ľudí. Keď prídeme na miesto zloží mi okovy . Čo nebol práve najlepší nápad.
Postavý ma do rady k ostatným ženám.Nikto však netuší že som démon.
S magickými vlastnosťami ako napr. vyvolávať runy a pomocou nich si vyvolávať aj zbrane . Tak toto ešte bude sranda.
Predo mnou stála malá útla blondýnka čo vyzerala akoby sa mala čo chvíľa zosypať na zem . Iba ja tu stojím s priblblým úsmevom na perách a nemôžem sa dočkať kým prídem na radu.Vojak čo nás strážil ju posunul do stredu provizórneho pódia. Vyvolávač už už začal no dnu vtrhol namosúrený kráľ Erik a hrubým hlasom zreval ,,Ako to že ste aukciu začali bezomňa kur*a!" Všedci boli ticho až na jednoho smelého vojaka ,,Prepáčte pane ale tie najlepšie "kúsky" ideme práve vyvolávať. Tamtie za nič nestáli." Erik na ňho vrhol naštvaný pohľad a usadil sa do "kreslotrónu" v strede miestnosti.
No to je ešte lepšie aspoň aj sám kráľ pocíti oheň mojej zlosti .
Blondýnku si nakoniec odviedol jeden starý slizký vojak a na radu som prišla ja .
Strážiaci vojak ma postrčil do stredu "pódia" načo som dosť hlasno výhražne zavrčala.
Vyvolávač zakričal cenu 2000 férov.
No dosť vysoká cena ale čo už.Nakoniec si po mňa prišoel obdaleč stojaci vojak čo dal najvyššiu cenu 5 000 férov.
Môj plán sa môže začať .
YOU ARE READING
Little girl
RomanceČo sa stane po "apokalipse" nášho sveta ? Kto bude zlým vládcom ? Čo ak sa milujú dve odlišné osoby ? Zvíťazia démoni ? Za úžasný cover ďakujem _weirdo_💜