1.kapitola

36 5 0
                                    

Zrodená z lásky , dobra a zla

keď už Pandora pomaly skonáva.

Záchrana pred svetom ukritá

temnota svetlom preniká.

Tri dráhy života prekoná

kým Pandora úplne neskoná.

Tma zničí celý tento svet

keď zomrie i posledný kvet.
=====
Toto bolo protoctvo k zániku nášho sveta . A hádajte čo ? Ono sa naplnilo.
Zrodená z lásky , dobra a zla
To bola naša zem a príroda.
Keď už Pandora pomaly skonáva
Keď prestala existovať (pandora je nádej)nádej na lepší život matka zem nás požehnala a zahnala krízu. Ale na ako dlho ?
Záchrana pred svetom ukritá
Už nič nezachráni náš svet.
Temnota svetlom preniká
Temnotou mysleli zlého vládcu Erika ktorý všetko začal a vládne ako krutý a zlý vládca.
Tri dráhy života prekoná
Dokopy 3-krát vyhralo vo svete dobro ale zlo si vždy náje cestu von.
Kým Pandora úplne neskoná
Príbeh o Pandorinej skrinke pozná každý.
Pandora = nádej
Pre nás ? Pff.Pre nás. Nemožné.
Nádej odišla keď prišiel Erik a všetko sa dosralo.
Tma zničí tento svet
Presné.
Keď zomrie i posladný kvet
Tu by človek kvet nenašiel ani v knihách. A lásku , nehu , ľútosť , žial slová čo nenesú čin.
Toto je skutočná temnota . Naša zem je zničená a to len kôli pohrome menom Erik. Ale ja to len tak nemechám. Ešte je pár preživších . Erik nikdy neovládne všetko.
====
Ak chcete vedieť čo som zač a čo sa stalo len počúvajte .
Erik bol synom nášho vodcu Cristiana 1. Nepáčilo sa mu však otcovo kraľovanie a tak jedného dňa kráľ "záhadne zmizol" a Erik ako následník trónu sa ujal vlády . Ľudia najprv dúfali že bude dobrý a spravodlivý vládca ako jeho otec . Ani nevedeli ako zasrane sa mília. Bol zlý a krutý, podmaňil si svet . Nikto proti nemu nemal šanu.
A potom som tu ja Hela, no čo vám poviem moji rodičia pri vymýšlaní mena minimálne čo to popili. Som démon . Áno počujete správne som démon. Na svete existuje veľa čudných tvorov. A aj Erik je démon . No ale späť ku mňe mám 18 . Mám krátke hnedé vlasy a zelenohnedé oči. Prežívam s rodičmi a bratom v opustenom a zničenom mestečku. My sme ako jedny z mála na slobode. Všetci čo sa nepoddali Erikovy sú v žalári alebo v otroctve a tí čo sa mu poddnali sú buď vojaci alebo služobníctvo . Zatiaľ sa nám darí prežiť túto spúšť ale neviem na ako dlho. A bojím sa že prídem o to najcennejšie a jediné čo mi v živote zostalo a to rodinu.
■■■■■■■■■■■■■■■■■■■

Little girlHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin