Po chvílke snahy rozlepiť oči sa mi to konečne podarilo a len čo som sa plánovala zdvihnúť niečo ma vtlačilo naspäť do matraca . Nad mojou hlavou sa objavila tvár asi 26 ročného muža.
,, Ben prosím nechajme si ju budem ju obhrizkávať až z nej nič neostane . " Zahlásila osoba nadomnou . ,,Ja ti neviem Derek neprežije dlho je to žena navyše skolil ju tvoj kúsanec . " To som sa už vykašlala na to robit poslucháčku a posadila som sa .Predomnou stáli dvaja chlapi . Očividne Derek a Ben. ,, Dobré ráno šípková ruženka ako si sa nám vyspinkala ? " Spíta sa vysoký hnedovlasý a hnedooký chlap stojaci napravo . Ten čo sa nadomnou skláňal. ,, Vieš čo dosť zle už aby som z tejto dieri vypadla a našla si kepšiu postel . " Drzo som mu odvrkla . ,,Už viem prečo ju Pán rovno nezabil . Je ostrá a drzá také má rád . Navyše je tiež démon ."
Jeho poznámku som odignorovala a otočila som sa na sivookého blonďáka stojaceho napravo.
,,Kdo ste ? Kde to som ? Čo so mnou plánujú urobiť ? A ako sa odtialto dostanem ? "
,,Pekne po poriadku ja som Ben a tento dilino je Derek ja som mág a on je vlkodlak . Si v hrade nášho Pána presnejšie v našej izbe . Nemáme ani ponatie čo s tebou chcú urobiť no povedali že ked sa zobudíš máme im dať vedieť. A odtialto sa nikdy nedostaneš . "Dokončil svoj zdĺhavý monológ a otočil sa na mňa . Ja som chvíľu spracovávala informácie a potom som usúdila že z nich budú dobrý spojenci . Keby ma chceli zabiť už som predsa mŕtva .
,,Dobre ja som Hela . Ani sa nepítajte na to meno. A teší ma ."
Podali sme si ruky a ja som im povedala ako som sa sem dostala. ,,Fíha Hela ty sa nezdáš nikdo sa zatial nepostavil nášmu Pánovi tak ako ty ." Uťahoval si zo mňa Derek zatial čo Ben si lúštil krížovku.Do miestnosti vošilel vysoký štíhli chlap myslím že vojak .
,,Takže teraz ideš so mnou pán ti udelí trest . " povedal tichým hlasom a vyšiel z miestnosti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Little girl
RomantizmČo sa stane po "apokalipse" nášho sveta ? Kto bude zlým vládcom ? Čo ak sa milujú dve odlišné osoby ? Zvíťazia démoni ? Za úžasný cover ďakujem _weirdo_💜