8.kapitola

4 1 0
                                    

Obaja sa na mňa neveriacky pozerali.
,,To nieje možné!" Začal ziapať Derek.
,,Ako vidíš je!" Odvrkla som podráždene.
,,Kráľ musí mať s tebou veľmi veľké plány keď ťa nechal na žive.A možno ťa chce iba mučiť."
Fylozofoval Ben.
,,Ha. Tak to ste riadne mimo. Nepočuli ste totižto čo so mnou plánuje. No ja to viem. A úprimne ľutujem že som tam nestála dlhšie a nevysmiala som ho poriadne.
Bože ten debil mi na rovinu povedal že mu budem robiť lahkú ženu a ešte to po ňom aj upratovať. No tak to v žiadnom prípade, radšej si zubami vytrhám žili z rúk ako mu slúžiť."
Smiala som sa a vrieskala zároveň.
Chlapci vyzerali že o mojom čine nepochybujú a dokonca sa mi zdalo že majú aj aký taký rešpekt.
Pousmiala som sa.
,,No teraz ak ma ospravedlníte rada by som našla niečo čo sa aspoň podobá na sprchu."
Otvorila som dvere a vyšla som von. Ako sa dalo čakať čakali tam tý mamlasi od Kráľo-princa. Občas neviem ako ho oslovím. Titulu si hoden rozhodne nieje no svoju tlstú riť povaluje po královskom tróne.
A vlastne načo sa týmto zaoberám?!
Asi už naozaj blúznim.
Dokazovali to aj dva mrazivé pohlady predomnou.
,,Čo je, čo je? Ale noták nedurdite sa toľko. Chcem sa ísť iba osprchovať. Je to nejaký problém? To nemôže ísť atentátnička ani do sprchy? " Poviem frustrovane.
,,Ale noták. "Poviem zamatovo sladkým hlasom. ,, Musí tu byť nejaká šanca! Aleeee Pat a Mat noták. " Povedala som až prehnane sladko a možno trochu falošne.
Mat sa ako vždy ani nepohol a Pat to musel vybaviť za ňho.
Je tu jedna jediná možnosť.
,,No nemyslím že sa ti cnie po sprche až tak neznesitelne že by si zložila démoniu prísahu. " Povedal a dokonca som vydela ako sa uškrnul. Jedna : nula pre ňho. Samozrejme. Mohla som ho nechať aby vyhral. No to by som nebola ja keby som tvrdohlavo neodporovala.
,,Prines nôž." Povedala som s lišiackym úsmevom na tvári.
Jedna : jedna.
Pat sa nenápadne otočil a nechala ma na chodbe samú z Matom.
,,Ták. Ty asi veľa nehovoríš však. No stavím sa že ak by som sa teraz rozbehla, v momente by si ma zložil."
Nemusel povedať ani slovo a v jeho očiach som mu ľahko badala súhlas.
Po pár minútach trápneho ticha sa vrátil Pat aj s démonskou dýkou v ruke.
Podišiel bližšie ku mne a vyhrnul mi košeľu na zápästí. Hrot dýky pomaly a precízne priložil k môjmu zápästiu. Urobil rýchly, no bolestivý rez. Ako sa pomaly krv rozlievala po hrote dýky začala som pomaly recitovať démonskú prísahu.

Ja Hela 1. dcéra Samova, 2. dcéra krvou zaviazaná Luciferovi, sa touto démonskou dohodou zaväzujem že sa nepokúsim nijakým spôsobom utiecť alebo niekoho fyzicky napadnúť.
Dopoviem a na tvári sa mi rozhostí blažený úsmev.
Zvládla som to.
Pat mi pokinie nech ho nasledujem a rýchlo vyrazí dlhou, úzkou chodbou.
Zastavíme pri menších železných dverách.

Pat zaklope, otvorí ich a vojde dnu.
Po pár minútach vyjde von so šibalským úsmevom na tvári.
,,No dievčatko budeš mať spoločnosť. Dúfam že si si nemyslela že tu máme súkromné sprchy. Povie a zasmeje sa."
Hneď si uvedomím čo je vo veci. Našťastie ja nie som vyberavý človek.
Vojdem do vnútra a hneď cítim hordu nevraživých pohľadov.
Veselo ich ignorujem.
Podpísala som prísahu, dám si sprchu aj keby ma chceli zabiť.
No po pohlade do tváre jedného z mužov mi nabehli zimomriavky.
Naozaj vyzeral akoby sa na mňa chcel ihneď vrhnúť.

Otočila som sa a vošla som do poslednej kabínky.
Zvliekla som zo seba to odporné oblečenie a zapla som sprchu.
Voda bola ľadová no príjemná.
Na zemi bola poloprázda nádobka so sprchovým gélom.

Konečne som si dopriala chvíľu pokoja. Po pár minútach som si obliekla naspäť oblečenie. Keďže mi nenapadlo preniesť si čisté.
Odhrnula som záves a opatrne som vykukla.

Vzduch bol čistý až pokým som nevyšla von pred sprchu.
S každej ďalšej totižto vyskočil chlap.
Nasraný chlap.
Bolo ich tam asi 10.
Ďesať na jednu.

,,Ták počul som že ty sa tá svinská čarodejnica čo zabila polovicu mužov. Netuším načo si ťa tu král chce nechať , no pochopí že mu páve robíme láskavosť. " Povedal, či skôr zavrčal očividne ich veliteľ a z vrecka vybral veľmi peknú dýku.
Nie že by som si fandila no stavím sa že týto mamlasi sú slabší ako banda kuriatok.

Zabijácky som sa škrnula.
Mihnutím oka som stála pri ich vodcovi a jeho dýku som mu zabodla
do srdca.

Zabila som ďalších dvoch kým sa ostatný spametali.
Všedci vytiahli väčšine dýky a rozbehli sa na mňa s výťazným pohľadom v očiach.
Pravá noha dopredu, ľavá dozadu, ruky v päsť.
Zakryčala som.
Chlapi sa chytili za uši z ktorých im tiekla krv rovnako ako z nosa.
Zvalili sa na zem.
Chcela som sa rozbehnúť k dverám no došlo mi že ak to urobím zabije ma to.
Žiadny pokus o útek.
Chytila som jedného muža a celou silou som ho hodila z okna.
Okno sa rozbilo.
Samozrejme stála som ďalej aby to nevyzeralo ako útek. Aj tak, bol pokus získať pozornosť.
Nadýchla som sa výkrikla.
Kričala čo najviac to išlo.
Po mojom pokuse sa dnu prirútil Pat a Mat. A Pat priznal že si myslel že som už mŕtva. Ja som im vysvetlila situáciu a Mat to išiel oznámiť kráľovi.
Pat ma nakoniec odviedol do izby.

Little girlWhere stories live. Discover now