s e v e n| 7

4K 337 156
                                    





"Bir haftadır Lodos ile takılıyoruz ama bana karşı gram bile ısınmadı." diyerek nefesini sıkıntıyla dışarı verdi. "Soğuk davranıyor."

Sipariş ettiğimiz kahveler masaya gelirken Aselya, Nida'nın omzunu sıvazladı. "O sana çok ters biri. Biliyorum takipleşiyorsunuz falan ve şimdi de takılıyorsunuz ama siz farklısınız."

Kabul etmez bir şekilde kafasını ve elini eş zamanlı olarak olumsuz anlamda savururdu.

"Takıntılı gibi davranıyorsun." dedim korkuyla Nida'ya bakarken.

Kahvesinden bir yudum alarak Aselya ile ikimizin arasında gözlerini gezdirdi. "İddea'ya var mısınız?"

Aselya ile aynı anda 'ne iddeası' derken Nida heyecanla lafa girdi.

"Lodos'u bir ay içinde kendime aşık ededeğim."

Kaşlarımı inanmıyormuşçasına kaldırdım. "Sana bakmıyor bile, nasıl olacak o?"

"Orası beni ilgilendirir, siz var mısınız yok musunuz?"

"O çocuk sana asla bakmaz." dedim kelimelerime vurgu yaparak.

"Nereden biliyorsun?"

"Şey... Sana soğuk davranıyor ya, oradan." diyerek sahte bir şekilde gülümsedim.

YALAN, kuyruğu da var.

Nida'ya nasıl derdim 'ben Lodos ile instagram üzerinden konuşuyorum, oradan biliyorum' diye.

Asla!

Aselya gözlerini ilk önce benimle kesiştirmiş daha sonra Nida'ya çevirmişti.  "Aşık olmazsa?"

Omuz silkti. "Bilmem siz seçin."

"Şu takıntılı halinden vazgeç." dedim elimle geçiştirircesine onu gösterirken.

Nida suratını asarak kahvesinden bir yudum alırken elini uzattı. "Anlaştık."

Elini sertçe sıkarak keskin bakışlarımı gözlerine çevirdim. 

"Anlaştık."


Merak ettikleriniz varsa diye sizi burada bekliyorum🤍

Mahiveda {texting}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin