Bebe Rexha,
break my heart myself ♪♡
"Küçük bir çocuğun gazına gelip baskette profesyonel olmayan birine yenilmek nasıl bir duygu?" Elimdeki suluğu mikrofon misali Lodos'a uzatarak sormuştum.
"Birincisi o küçük bir çocuğun gazı değil, senin kışkırtmandı."
Gözlerimi devirip dil çıkarttım. Aynı zamanda basketbol sahasından onların eve doğru beraber yürüyorduk. Mila Lodos'un elini daha doğrusu Mila'nın küçük elleri Lodos'un işaret parmağını sımsıkı kavramıştı.
Mila beni taklit ederek Lodos'a dil çıkarttı. "Sen kaybettin, kabul et."
Lodos'un dudakları kıvrıldı ve ağzının içinde hafifçe kulağıma eğilerek mırıldandı. "Çocuğa kötü örnek oluyorsun."
Ayaklarım duraksayınca onlarda benimke birlikte bir adım önümde durdurlar.
Mila'nın yanına çömeldim ve boşta olan elini tuttum. "Mila ben sana kötü bir örnek mi oluyorum?"
"Hayır." diye cevap verdiğinde ikinci kazandığım zaferle Lodos'un üzerimde olan bakışlarına dişlerimi göstermeden genişçe bir gülümseme yolladım ve Mila'ya göz kırptım. "Best partner in a crime."
Mila kaşlarını çatarak kızarcasına bize baktı. "Ne demek istedin sen şimdi?"
Lodos bana eşlik ederek tatlı erkeksi kahkahasını atmıştı ve o an fark etmiştim ki... onu ilk defa böyle gülerken görmüştüm.
Gülümsemişti, beyaz dişleri dolgun dudakları arasından kendini belli etmiş ve gülümsemesi gözlerinin kısılmasına neden olmuştu. Normalde de kısık olan gözleri şimdi iyice yokolmuştu...
Gülmüştü, gülümsemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mahiveda {texting}
KurzgeschichtenBizi yakan aşkın alevinden doğduk ve bu aşkın alevinde kül olduk, Keşke anka kuşu misali küllerimizden tekrardan doğabilseydik.