Yeni karakter

2.9K 215 15
                                    

Merhabalar bugün sizlere yeni bir piç tanıtacağım :D

Bu Piçimizin adı Ukala olsun. İsim bulma konusunda berbatım ama idare edeceksiniz artık asfgjk.

Ihmm neyse.

Ukala bizim sınıfta olan sarışın yeşil gözlü bir mal. Geçen bölümde maç yapmışlardı hatırlarsınız bizim sınıflarda en iyi oyunculardan bu ukala.

Kısaca bahsedeyim.

Forvet'in aksine tişört değiştirir gibi sevgili değiştirir. Her hafta başka kızla çıkar bizede herhafta resmini gösterir 'çok seviyom yeaa' vs.

Tabi sonra ayrılır. Bir başkasını çok sever.

Genelde bahçede futbol maçı yapar ama daha çok forvetlerinkini izler.

Oyuna girmez.Neden bilmiyorum.

Ukala bizim sınıflarda tanınır sadece üst sınıflarda değil.

Forveti hem alt sınıf hem üst sınıflar tanır bütün okul yani.

Ama ukala için geleceğin forveti diyebiliriz.

Birkeresinde bahçedeki oyuna girmeye çalışmıştı.Ama forvet takım kaptanı olduğu için almamıştı.Gıcıklık yaptı yani assgsh.

Bence birbirlerini çekemiyorlar asdfhkal.

Yani ukala forvetin ününü kıskanıyor.

Forvette bir sonraki sene onun yerine geçeceği için ukalayı.

Ukala benim çok yakın olmasada dostumdur.Çok piçtir ama kankimle severiz onu şeytan tüyü var piçte asdghkl.

Bir sonraki sene ukala takım kaptanı olacak.Bir forvet olamaz belki ama yapacak bişeyler.

Hatta bi ara bize kankimle futbol dersi de vermişti asfhjls.

Bir kere aldık birdaha almadık canımızı okumuştu asdfksk.

Birde piçtir ki sormayın.Sevgilisinin adını tebeşirle halısahaya yazıyor kocaman. Sonra ayrılınca kıza 'senden başka biriyle daha çıkıyordum isimleriniz aynıydı' diyor.

Yok böyle piçlik.

Ben kızın yerinde olsam onu o halısahaya gömerim,üstüne bide tükürürüm. Yetmez kazar tuzlar yakarım.

Kız napmış iki saat ağlamış vs.

Sonra kızda bir hafta sonra başka biriyle.

Sonra ben neden aşka inanmıyorum.

Ahanda bu yüzden.

Bir sonraki bölüm anılar :)
Birde birşey söyleyeceğim size diğer yazarlar gibi +10 vote olmazsa yeni bölüm gelmez demeyeceğim kafam eserse anıları bugünde koyarım.Oylarınız veya yorumlarınız benim için yinede önemli beğenip beğenmediğinizi bilmiyorum. Şart değil ama beğenip yada beğenmediginiz yerleri veya önerileri yoruma yazarsanız çok makbule geçer cidden asdgdjk
Hadi ben kaçar.

Erkeklerin PiçlikleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin