Merhabaaalar :))
İthaf isterseniz özelden ulaşın canlar.
Keyifli okumalaar :))
------------------------------------------------------
"Amınakodumun sineği"
Saat gecenin üçü ve ben odamda uçan kocaman sineğe saydırmakla meşgulüm.Ve bu kodumunun sineği ne odamdan çıkıyor ne de biryere konuyor.
Dahada kötüsü arabada kestirmeme rağmen deli gibi yorgunum.
"Sülaleni sikeyim ya ben gidiyorum"
Söylene söylene merdivenlerden aşağı indim.Oturma odasında uyurum diye bir umut kanepeye yatmıştım.
Ama yok kodumunun sinekleri koluma bacağıma konuyorlar.
Hiçmi uyuyamam lan.Bir insan üç saat boyunca sinek avlar mı demeyin.Sülalelerini avlıyorum ben.
Son çare misafir odasına gittim.
Amk.Ev bizim mi sizin mi? Sülalelerini alıp bizim eve yerleşmiş piçler.
Ben onları avlayayım derken okul saatim yaklaşmış bile yarım saat falan var.
Annemde ben okula gittikten yarım saat sonra geliyor işten.
Babamda herhalde dün geç yattı kalkamayacak kahvaltı hazırlamaya.
Formalarımda kirli sepetinde.
Sivil gidip azar yiyeceğim ama umrumda değil.
O sırada telefonuma mesaj geldi.
Gönderen:Batman
Evin önündeyim oyalanma.
Batman nedir abisi?
Piç dün kurcalarken rehberdeki kendi adınıda değiştirmiş.
Üstümde birde batman tişörtüm var aq şansıma sıçayım.
Bende ta yukarı kata çıkıp değiştirmeye üşenince kaldım öyle mal gibi.
Birazdaha bekletirsem yine sinir krizine girer diyede korkuyorum.
Sırt çantamı tek omzuma asıp çıktım evden acele acele.
Saçımı bile zar zor taramıştım uykusuzluktan.
Benim korkum yine halüsinasyon falan görürsem diye.Uykusuz ve açsam %90 kız kulesini biryerlerde görürüm.
Küçüklüğümden beri İstanbul'a olan sevgim yüzünden bu halüsinasyonlar.
Ben beş yaşlarımdayken küçük bir kasabada doğmuştum.Ama televizyonlardan hep istanbul'u seyrederdim.
İstanbul hastasıydım.
Anneme derdim hep anne şu kız kulesi mi diye.
En sonunda dayanamadılar İstanbul'a taşındık.
Şansımıza babamın işleri burda mükemmel işledi ve sonuç olarak 2 katlı müstakil bir evimiz -denize bakan- vede her istediğimi alabilme durumuna geldik.
Kolejlere gidebilirdim ama ordaki zengin tikileri çekemezdim.
Kardeşimi hatırlarsınız küçük canavar.Benim tam tersim.Onun gözleri griye çalan larcivert gibi değişik bir tondu ve saçları sarıydı.
Bense onun tam tersi çimen yeşili gözlerim karamel rengi saçlarımla yanında yuvadan alınmış gibi duruyorum aq.
Buse'yle okulda tanışmıştık zaten.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Erkeklerin Piçlikleri
Non-FictionAlınmayın baylar ama bazılarınız gerçekten çok piç.Ve karşınızda dünyanın en şanslı(!)yazarı duruyor. Bilemeyeceğim ya çoğunuz piç yada ben fazla şansızım ki çoğu bana denk geliyor. Neyse fazla uzatmadan kararı siz değerli okuyuculara bırakıyorum. Ş...